Wanchai Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 On 2020-01-04 at 20:10, skrev Atom: Jo, en panaengbeställning på Harrys torde vara lika ovanlig som en fotmassage på Sabai Dee; dock är det fullt möjligt att du skulle kunna få en riktigt bra fotmassage även där 😉 De var länge sen jag fått ett gott skratt vid datorn som detta inlägg. Du kan verkligen få till det. Tack för ett gott skratt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 On 2020-01-05 at 01:55, skrev Nicholas: Lägsta budet på en liten rätt i Lampang är 35b och det ligger en bra bit från Pattaya. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Samma där jag vistas nu, Rangsit, en bra lunch för 40 baht. Jävligt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 On 2020-01-05 at 08:00, skrev broder tuk tuk: Precis och det samma kan man säga om många tjejer i barerna. Det är mer spännande att chatta med gubbar på thailovelinks än att ta hand om kunderna i baren. Det var bättre på 90 talet då man hade ett helt drev av tjejer som slogs om att få gå till sängs med broder. BTT Du får uppdatera dig, Thailovelinks har bytt namn till thaicupid! Sorry broder jag träffade mitt ex via thailovelink för 11 år sen så jag har koll på den siten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Wanchai: De var länge sen jag fått ett gott skratt vid datorn som detta inlägg. Du kan verkligen få till det. Tack för ett gott skratt! Fast jag fattar egentligen inte varför det skulle vara konstigt att få en panaengbeställning på ett ställe som Harrys??? Jag tar nästan alltid med mig en barfine när jag äter för jag tycker det är tråkigt att äta själv. Och barbrudarna brukar ju gilla sån mat. Jag har med mig en barfine till alla mina måltider, nästan... Frukost, lunch, middag..... Jag har sett många personer som sitter o äter med sina barbrudar på Harrys, 50-60 åriga gubbar i wifebeaters, som sitter med 20 år yngre bruttor. En panaeng är nog inte så ovanlig beställning på Harrys ändå. Tror jag ska gå dit o prova nån dag med en barbrutta, så ska jag ge ett omdöme från en äkta isaanbrutta. Ändrades Januari 18, 2020 av dandic Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 28 minuter sedan, skrev dandic: Fast jag fattar egentligen inte varför det skulle vara konstigt att få en panaengbeställning på ett ställe som Harrys??? Jag tar nästan alltid med mig en barfine när jag äter för jag tycker det är tråkigt att äta själv. Och barbrudarna brukar ju gilla sån mat. Jag har med mig en barfine till alla mina måltider, nästan... Frukost, lunch, middag..... Jag har sett många personer som sitter o äter med sina barbrudar på Harrys, 50-60 åriga gubbar i wifebeaters, som sitter med 20 år yngre bruttor. En panaeng är nog inte så ovanlig brställning på Harrys ändå. Tror jag ska gå dit o prova nån dag med en barbrutta, så ska jag ge ett omdöme från en äkta isaanbrutta. Panaeng är min favorit också och sällskap tackar jag inte nej till heller, trots min ålder 62 år. Jag reagerade på Atom humoristiska inlägg. Den mannen har verkligen en gåva att uttrycka sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 37 minuter sedan, skrev dandic: Fast jag fattar egentligen inte varför det skulle vara konstigt att få en panaengbeställning på ett ställe som Harrys??? Jag tar nästan alltid med mig en barfine när jag äter för jag tycker det är tråkigt att äta själv. Och barbrudarna brukar ju gilla sån mat. Jag har med mig en barfine till alla mina måltider, nästan... Frukost, lunch, middag..... Jag har sett många personer som sitter o äter med sina barbrudar på Harrys, 50-60 åriga gubbar i wifebeaters, som sitter med 20 år yngre bruttor. En panaeng är nog inte så ovanlig beställning på Harrys ändå. Tror jag ska gå dit o prova nån dag med en barbrutta, så ska jag ge ett omdöme från en äkta isaanbrutta. Du låter sällskapssjuk, hur löser du det i Sverige? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 30 minuter sedan, skrev hamnoi: Du låter sällskapssjuk, hur löser du det i Sverige? Lena Handén är en populär glädjedam i Svedala... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 1 timme sedan, skrev hamnoi: Du låter sällskapssjuk, hur löser du det i Sverige? Brukar inte vara några större problem, jag är ganska social av mig. Jag gillar att umgås med svenska tjejer. Fast det blir ju i regel inte lika mycket göka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 18, 2020 Dela Inlagd Januari 18, 2020 2 timmar sedan, skrev hamnoi: Du låter sällskapssjuk, hur löser du det i Sverige? 57 minuter sedan, skrev dandic: Brukar inte vara några större problem, jag är ganska social av mig. Jag gillar att umgås med svenska tjejer. Fast det blir ju i regel inte lika mycket göka. Det där är lite lustigt, accepteras det att man vart i Thailand på soloturné bland svenska donnor? Efter min första resa hade jag någon dag ledig i Sverige före jobb, och det blev ju ut och rulla hatt(Waasa) Vaknade upp hemma på Hospitalsgatan med mitt x, var ju så klart lite förvånande. Frågade henne varför hon följde med hem, fick till svar att ”ville se om jag kunde”? Vi är för övrigt fortfarande goda vänner, även om vi inte delat säng sen dess. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 6 timmar sedan, skrev samet: Lena Handén är en populär glädjedam i Svedala... 😉 Ett intressant svar, har du slutat träffa henne? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 9 timmar sedan, skrev dandic: Fast jag fattar egentligen inte varför det skulle vara konstigt att få en panaengbeställning på ett ställe som Harrys??? Jag tar nästan alltid med mig en barfine när jag äter för jag tycker det är tråkigt att äta själv. Och barbrudarna brukar ju gilla sån mat. Jag har med mig en barfine till alla mina måltider, nästan... Frukost, lunch, middag..... Jag har sett många personer som sitter o äter med sina barbrudar på Harrys, 50-60 åriga gubbar i wifebeaters, som sitter med 20 år yngre bruttor. En panaeng är nog inte så ovanlig beställning på Harrys ändå. Tror jag ska gå dit o prova nån dag med en barbrutta, så ska jag ge ett omdöme från en äkta isaanbrutta. Det konstiga är väl att beställningen var från en farang. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 17 hours ago, dandic said: Fast jag fattar egentligen inte varför det skulle vara konstigt att få en panaengbeställning på ett ställe som Harrys??? Jag tar nästan alltid med mig en barfine när jag äter för jag tycker det är tråkigt att äta själv. Och barbrudarna brukar ju gilla sån mat. Jag har med mig en barfine till alla mina måltider, nästan... Frukost, lunch, middag..... Jag har sett många personer som sitter o äter med sina barbrudar på Harrys, 50-60 åriga gubbar i wifebeaters, som sitter med 20 år yngre bruttor. En panaeng är nog inte så ovanlig beställning på Harrys ändå. Tror jag ska gå dit o prova nån dag med en barbrutta, så ska jag ge ett omdöme från en äkta isaanbrutta. Nja, jag tror nog att antalet panaengbeställningar på Harrys, framförallt från en Farang vilket var fallet i exemplet, är väldigt blygsamt. Jag har inte varit jättemånga gånger på Harrys men måste säga att jag sett väldigt få Thaikvinnor, förutom servitriserna, överhuvudtaget. Om det skulle vara en massa bararbetande Isaanbrudar så känns det ändå väldigt osannolikt att de skulle beställa Panaeng; för en fattig risbondetjej från Isaan så är nog Panaeng ungefär lika "utländskt" och märkligt som en Plankstek 😉. Men jag har haft fel förr och nu är jag verkligen ute och gissar på djupt vatten. Ska nog fan beställa en Panaeng nästa gång jag är på Harrys bara för att. Att de överhuvudtaget har det på menyn är så avantgarde att de är värda att belönas bara för det. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 19 minuter sedan, skrev Atom: Nja, jag tror nog att antalet panaengbeställningar på Harrys, framförallt från en Farang vilket var fallet i exemplet, är väldigt blygsamt. Jag har inte varit jättemånga gånger på Harrys men måste säga att jag sett väldigt få Thaikvinnor, förutom servitriserna, överhuvudtaget. Om det skulle vara en massa bararbetande Isaanbrudar så känns det ändå väldigt osannolikt att de skulle beställa Panaeng; för en fattig risbondetjej från Isaan så är nog Panaeng ungefär lika "utländskt" och märkligt som en Plankstek 😉. Men jag har haft fel förr och nu är jag verkligen ute och gissar på djupt vatten. Ska nog fan beställa en Panaeng nästa gång jag är på Harrys bara för att. Att de överhuvudtaget har det på menyn är så avantgarde att de är värda att belönas bara för det. Barbrudar ser man väl inte där så ofta men det är inte ovanligt med "gifta" par. Om jag minns rätt fanns det flera thai rätter på menyn, prova panaengen den var jättebra. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 Jag är snart i Pattaya. Anländer 2 februari. Så är det någon som saknar eller behöver något från Sverige så kan jag ta med och leverera det i krokarna av LK Metro. Själva transporten kostar inget men givetvis får du bekosta inköpet. Tar bara med mig sådant som jag själv kan införskaffa av säkerhetskäl. Ej alkohol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 2 timmar sedan, skrev Atom: Nja, jag tror nog att antalet panaengbeställningar på Harrys, framförallt från en Farang vilket var fallet i exemplet, är väldigt blygsamt. Jag har inte varit jättemånga gånger på Harrys men måste säga att jag sett väldigt få Thaikvinnor, förutom servitriserna, överhuvudtaget. Om det skulle vara en massa bararbetande Isaanbrudar så känns det ändå väldigt osannolikt att de skulle beställa Panaeng; för en fattig risbondetjej från Isaan så är nog Panaeng ungefär lika "utländskt" och märkligt som en Plankstek 😉. Men jag har haft fel förr och nu är jag verkligen ute och gissar på djupt vatten. Ska nog fan beställa en Panaeng nästa gång jag är på Harrys bara för att. Att de överhuvudtaget har det på menyn är så avantgarde att de är värda att belönas bara för det. Ja, men va bra, då var det utrett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 2 timmar sedan, skrev Esspe: Barbrudar ser man väl inte där så ofta men det är inte ovanligt med "gifta" par. Om jag minns rätt fanns det flera thai rätter på menyn, prova panaengen den var jättebra. Åh tusan! Så män tar med sig fruar till Pattaya? Jag visste faktiskt inte det, Den tanken har aldrig slagit mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 1 minut sedan, skrev dandic: Åh tusan! Så män tar med sig fruar till Pattaya? Jag visste faktiskt inte det, Den tanken har aldrig slagit mig. Det är nog mest "fruar" som man tar med sig till Harrys, dom sägs vara lätta att finna i Pattaya! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dandic Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 6 timmar sedan, skrev Atom: Nja, jag tror nog att antalet panaengbeställningar på Harrys, framförallt från en Farang vilket var fallet i exemplet, är väldigt blygsamt. Jag har inte varit jättemånga gånger på Harrys men måste säga att jag sett väldigt få Thaikvinnor, förutom servitriserna, överhuvudtaget. Om det skulle vara en massa bararbetande Isaanbrudar så känns det ändå väldigt osannolikt att de skulle beställa Panaeng; för en fattig risbondetjej från Isaan så är nog Panaeng ungefär lika "utländskt" och märkligt som en Plankstek 😉. Men jag har haft fel förr och nu är jag verkligen ute och gissar på djupt vatten. Ska nog fan beställa en Panaeng nästa gång jag är på Harrys bara för att. Att de överhuvudtaget har det på menyn är så avantgarde att de är värda att belönas bara för det. Jag var tillsammans med en thaidam hemma i Svedala i några år, hon är från UdonThani, och hon lagade underbar Panaeng. Men jag förstår att du försöker måla in mig i ett hörn. Att panaeng inte är en isaanrätt, Så därför beställer inte isaandamer panaeng. Så är det säkert, det har jag inte en jävla aning om. Jag står fortfarande fast vid att panaeng är en av de mest beställda rätterna av de barbrudar jag romantiserat med, när jag är ute på flådig Pattayarestauranger. 😅 Men nu hade jag ju fel ändå, för det är knappt nån som har med sig barbrudar till Harrys. Det är ju mest fruar och fästmöer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 39 minuter sedan, skrev dandic: Jag var tillsammans med en thaidam hemma i Svedala i några år, hon är från UdonThani, och hon lagade underbar Panaeng. Men jag förstår att du försöker måla in mig i ett hörn. Att panaeng inte är en isaanrätt, Så därför beställer inte isaandamer panaeng. Så är det säkert, det har jag inte en jävla aning om. Jag står fortfarande fast vid att panaeng är en av de mest beställda rätterna av de barbrudar jag romantiserat med, när jag är ute på flådig Pattayarestauranger. 😅 Men nu hade jag ju fel ändå, för det är knappt nån som har med sig barbrudar till Harrys. Det är ju mest fruar och fästmöer. Min fru är från Buriram, och hon gör en ruskigt bra panaeng. God mat är god mat😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 19, 2020 Dela Inlagd Januari 19, 2020 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev dandic: Att panaeng inte är en isaanrätt, Nja, svärmor är från Burriram province, och gör regelbundet panaeng, men ok det kanske inte räknas till traditionellt gammeldags isaanslaffs. Ändrades Januari 19, 2020 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 7 timmar sedan, skrev frogfish: Min fru är från Buriram, och hon gör en ruskigt bra panaeng. God mat är god mat😎 Min fru är från Korat så hon är ju inte från Isaan, bara nästan, men gör en ruskigt god panaeng. Det lustiga är att det är ytterst sällan en thaitjej beställer panaeng, iaf har jag nog aldrig varit med om det. Lap, krapau, somtam och allt möjligt men inte panaeng. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Paneng på Harrys...självklart finns det, himla gott är det också! Och det finns en massa andra thaitätter också. Men de flesta går till Harrys för att käka plankstekar och dylikt, det är ju själva tanken. "Rejält käk!" som det står på några gamla Harryströjor.. Menyerna är från förra året, så vissa priser och rätter stämmer inte. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LoveYa Inlagd Januari 20, 2020 Dela Inlagd Januari 20, 2020 Ätit de flesta thai-rätter på Harrys inkl Panaeng. Ok, maten är inte huvudsyftet för mig när jag gör ett besök på Harrys men ibland passar det bra med en matbit. Jag har aldrig blivit besviken med dessa spontana Thai-rätter och Panaengen har varit klart godkänd [emoji120] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 20, 2020 Dela Inlagd Februari 20, 2020 Varför spelar barerna inte musik i kväll? Karaoke och live musik verkar ok men barerna är tysta. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 20, 2020 Dela Inlagd Februari 20, 2020 (ändrad) 11 timmar sedan, skrev Esspe: Varför spelar barerna inte musik i kväll? Karaoke och live musik verkar ok men barerna är tysta. Vilken befrielse. Någon musik frikväll i veckan i Pattaya känns som en fröjd. Ändrades Februari 21, 2020 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu