Esspe Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 31 minuter sedan, skrev Fantomen: Haha! Ja du.. Det var denna pizza jag blev serverad av Lasse när vi var där första och enda gången. Äckligaste jävla pizza jag smakat i hela mitt liv. En tugga sen fick det räcka. Frugans mat var i princip rå/olagad och gick inte heller att äta. Jag klagade och Lasse sade att den skulle vara så för den var "lättstekt". Någon Michelin-stjärna fick han väl aldrig men det mesta var iaf ätbart. Minns dock nån fisk som inte var någon höjdare. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 31 minutes ago, Esspe said: Någon Michelin-stjärna fick han väl aldrig men det mesta var iaf ätbart. Minns dock nån fisk som inte var någon höjdare. Är personligen högst benägen att inte hålla med dig där haha. 😉 Vi tog in fyra rätter: Köttbullemacka, två pizzor och en kötträtt (som jag inte minns exakt vad det var). Ingen av oss åt mer än ett par tuggor. Men, men.. En del nöjda kunder hade han säkerligen. Vi var dock inga av dessa. Makrill med stuvad spenat kanske det var du tänkte på? (Ber på förhand om ursäkt för det knivskarpa fotot.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 1 timme sedan, skrev Esspe: Dom har ju hållit på i flera år nu. Verkar inte hända mycket. Enligt ryktet var det nån norrman som slantade upp och jag såg lite ritningar och bilder på hur det var tänkt men allt verkar ha runnit ut i sanden. Pengarna tog väl slut som det ofta gör i Thailand. Men nu är det folk som jobbar där,bilden är tagen tidigt på morgonen😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 1 timme sedan, skrev Fantomen: Är personligen högst benägen att inte hålla med dig där haha. 😉 Vi tog in fyra rätter: Köttbullemacka, två pizzor och en kötträtt (som jag inte minns exakt vad det var). Ingen av oss åt mer än ett par tuggor. Men, men.. En del nöjda kunder hade han säkerligen. Vi var dock inga av dessa. Makrill med stuvad spenat kanske det var du tänkte på? (Ber på förhand om ursäkt för det knivskarpa fotot.) Haha priser skrivna i SEK i Thailand, men hyfsat bra kurs 4,58THB för 1 SEK 👍👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 4 timmar sedan, skrev Fantomen: Är personligen högst benägen att inte hålla med dig där haha. 😉 Vi tog in fyra rätter: Köttbullemacka, två pizzor och en kötträtt (som jag inte minns exakt vad det var). Ingen av oss åt mer än ett par tuggor. Men, men.. En del nöjda kunder hade han säkerligen. Vi var dock inga av dessa. Makrill med stuvad spenat kanske det var du tänkte på? (Ber på förhand om ursäkt för det knivskarpa fotot.) Nä den skulle jag aldrig komma på tanken att beställa ens Tror det var s.k. hälleflundra med nån icke ätbar sås. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Vet inte om det platsar här men för polisen är det iaf en nyhet. https://forum.thaivisa.com/topic/1125478-Pattaya-prostitution-finally-found-foreign-sex-workers-arrested/?tab=comments#comment-14608347 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 26, 2019 Dela Inlagd September 26, 2019 Om det är någon här i krokarna som gillar motorsport så ses vi kanske på Bira Circuit i helgen? https://www.thailandsuperseries.net/ Jag hoppas på redigt motorbröl, många fina pretties och kall bira. Lite bra racing vore kul också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 27, 2019 Dela Inlagd Oktober 27, 2019 Morgonskiftet😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 27, 2019 Dela Inlagd Oktober 27, 2019 Dom här fångad dom med strandfiske,tur man inte badar i havet👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Oktober 27, 2019 Dela Inlagd Oktober 27, 2019 Makrill äter bara andra fiskar, så är man inte en "ful fisk" så går man säker.☺️ Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 28, 2019 Dela Inlagd Oktober 28, 2019 20 timmar sedan, skrev born41: Makrill äter bara andra fiskar, så är man inte en "ful fisk" så går man säker.☺️ Born41 Finns nog en del torskar som badar där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 30, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 30, 2019 Mera regn nu, tack! Pattaya is likely to experience water shortages next year as levels in five major reservoirs in Chon Buri have dropped sharply to only around 32% of capacity. The Provincial Waterworks Authority's ( PWA) branch in Pattaya is preparing to pipe raw water from the PWA-run Nong Palai water production facility in Rayong to the coastal city, buy some more from a private water supplier and reduce tap water supplies to householders, office manager Suthat Nutpan said on Wednesday. At present, there is less than 13 million cubic metres of water in the five reservoirs, compared with 36.7 million cu/m last year. This will lead to drought in Pattaya if there are no storms next month, Mr Suthat said, adding the situation will be more severe than the water shortage in 2015. https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/1783349/Pattaya-faces-water-shortages-next-year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 30, 2019 Dela Inlagd Oktober 30, 2019 23 minuter sedan, skrev spooncreek: Mera regn nu, tack! Pattaya is likely to experience water shortages next year as levels in five major reservoirs in Chon Buri have dropped sharply to only around 32% of capacity. The Provincial Waterworks Authority's ( PWA) branch in Pattaya is preparing to pipe raw water from the PWA-run Nong Palai water production facility in Rayong to the coastal city, buy some more from a private water supplier and reduce tap water supplies to householders, office manager Suthat Nutpan said on Wednesday. At present, there is less than 13 million cubic metres of water in the five reservoirs, compared with 36.7 million cu/m last year. This will lead to drought in Pattaya if there are no storms next month, Mr Suthat said, adding the situation will be more severe than the water shortage in 2015. https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/1783349/Pattaya-faces-water-shortages-next-year Med thai logik borde detta innebär att duschning blir förbjudet förutom på soi 13/2, soi 6 och vissa tvålställen. Det skulle främja turismen samtidigt som det sparar vatten. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 (ändrad) Lite folk i barerna i Pattaya nu, så tjejerna får ta till alla knep for att locka in kunder. In english This is a trap! Ändrades November 1, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 9 minuter sedan, skrev ArneMorales: Lite folk i barerna i Pattaya nu, så tjejerna får ta till alla knep for att locka in kunder. In english This is a trap! Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 9 minuter sedan, skrev Soengsang: Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen Hört talas om callgirl 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 18 minuter sedan, skrev Soengsang: Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen Tror jag forstår hur du tänker när du ser bilden Soeng Sang -undrar om hon har senaste modellen av Samsung eller IPhåne? - 555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 1 timme sedan, skrev ArneMorales: In english This is a trap! Mouse trap? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 5 timmar sedan, skrev Esspe: Mouse trap? Torsksnara "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 Lite folk i barerna i Pattaya nu, så tjejerna får ta till alla knep for att locka in kunder. In english This is a trap! Dom vet hur dom fångar mig iallafall.Huvva..Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 1 hour ago, Nicholas said: Dom vet hur dom fångar mig iallafall. Huvva.. Skickat från min SM-N950F via Tapatalk No wonder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd November 1, 2019 Dela Inlagd November 1, 2019 13 timmar sedan, skrev Soengsang: Tjejerna i barerna kan ju börja med att lägga undan sina telefoner, och förstå att de jobbar i underhållningsbranschen Kanske inte så lätt när man har 25 andra kunder på olika sajter. Skulle tro att det är enklare att hitta a good man numera på ex Thaitruelove.com. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 On 2019-09-22 at 10:09, skrev pust: Dom håller visst på att rusta gamla Globetrotter,får se vad det blir? Nu är det något på gång 😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 59 minuter sedan, skrev pust: Nu är det något på gång 😁👍 Gick förbi för 3-4 veckor sen och då fanns det t.o.m. folk som jobbade där Ska bli intressant att se om det blir nånting nån gång och iaf vad. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd November 17, 2019 Dela Inlagd November 17, 2019 Såg bilder på.vad norrmannen som köpte tänk. Då skulle det bli riktigt trendigt och snyggt inne i baren. Vet inte om han ens är kvar och om det fortfarande är samma bilder som är visionen för det färdiga resultatet. Blir spännande att se när det är klart och vad det då blivit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu