judazzz Inlagd September 1, 2019 Dela Inlagd September 1, 2019 4 hours ago, ragson said: Det var Lasse och Rikard som hade det förut tror jag... Vilka/vem har tagit över? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Vet ej (frågade inte) Pelle på Akvavit kanske vet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Jaha,då väntar vi på nästa skyfall,får se om stranden klarar det😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 3 timmar sedan, skrev pust: Jaha,då väntar vi på nästa skyfall,får se om stranden klarar det😁👍 Har hört rykten om att detta är förberedelser till tunnelbana längs Beachroad. Någon som vet mer om detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 Har hört rykten om att detta är förberedelser till tunnelbana längs Beachroad. Någon som vet mer om detta? Stämmer, men det blir bara för dvärgar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 14 minutes ago, ArneMorales said: Har hört rykten om att detta är förberedelser till tunnelbana längs Beachroad. Någon som vet mer om detta? Det var väl spårvagnar, eller? Ingenting förvånar nuförtiden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 10 timmar sedan, skrev ArneMorales: Har hört rykten om att detta är förberedelser till tunnelbana längs Beachroad. Någon som vet mer om detta? Mänsklig rörpost. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd September 7, 2019 Dela Inlagd September 7, 2019 10 timmar sedan, skrev Benriach: Stämmer, men det blir bara för dvärgar... Stämmer bra! Direktlinje till M33 när han befinner sig i Pattis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 Äntligen har julen kommit till Pattaya,inte en dag förtidigt👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 5 timmar sedan, skrev pust: Äntligen har julen kommit till Pattaya,inte en dag förtidigt👍😁 Är väl julafton 365 dagar om året, bara det att sista tomten inte landat än. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 1 timme sedan, skrev Stoneys: Är väl julafton 365 dagar om året, bara det att sista tomten inte landat än. 😀 Du har så rätt👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Stoneys: Är väl julafton 365 dagar om året, bara det att sista tomten inte landat än. 😀 Han anländer den 10:e februari enligt vissa rykten 😉 Ändrades September 16, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 14 minutes ago, Kenneth4618 said: Han anländer den 10:e januari enligt vissa rykten 😉 Februari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 14 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Han anländer den 10:e januari enligt vissa rykten 😉 Då får man se om man stöter på hen.😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 16, 2019 Dela Inlagd September 16, 2019 1 timme sedan, skrev Stoneys: Då får man se om man stöter på hen.😉 Kan ge en liten ledtråd. Leta i området kring kiss food and drink ute i Jomtien. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 17, 2019 Dela Inlagd September 17, 2019 Man kan inte få för mycket av julen👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 18, 2019 Dela Inlagd September 18, 2019 Dax att fixa stranden efter gårdagens regn😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 18, 2019 Dela Inlagd September 18, 2019 Man kanske skulle anmäla sig?👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd September 18, 2019 Dela Inlagd September 18, 2019 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev pust: Dax att fixa stranden efter gårdagens regn😁👍 555 Detta foto tog jag för 2 dagar sedan. 16 sept. några hundra meter därifrån. Ändrades September 18, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd September 19, 2019 Dela Inlagd September 19, 2019 (ändrad) 19 timmar sedan, skrev pust: Man kanske skulle anmäla sig?👍😁 Fredag, Lordag, Sondag är det musikfest på Pattaya Beach nära Central Festival. Artister från Thailand, Japan och Indonesien. Ändrades September 19, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 Dom håller visst på att rusta gamla Globetrotter,får se vad det blir? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 1 timme sedan, skrev pust: Dom håller visst på att rusta gamla Globetrotter,får se vad det blir? Kanske Lasse gör comeback med då? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 2 hours ago, broder tuk tuk said: Kanske Lasse gör comeback med då? BTT Ja man saknar ju verkligen hans pizza alltså!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 4 minuter sedan, skrev Fantomen: Ja man saknar ju verkligen hans pizza alltså!! Hahaha vafan är detta, de verkar behöva en pizzabagare Man brukar skämta om att lägga en pizza, men det såg fan ut som en spya....direkt oaptitlig! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 1 minute ago, Soengsang said: Hahaha vafan är detta, de verkar behöva en pizzabagare Man brukar skämta om att lägga en pizza, men det såg fan ut som en spya....direkt oaptitlig! Haha! Ja du.. Det var denna pizza jag blev serverad av Lasse när vi var där första och enda gången. Äckligaste jävla pizza jag smakat i hela mitt liv. En tugga sen fick det räcka. Frugans mat var i princip rå/olagad och gick inte heller att äta. Jag klagade och Lasse sade att den skulle vara så för den var "lättstekt". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 22, 2019 Dela Inlagd September 22, 2019 4 timmar sedan, skrev pust: Dom håller visst på att rusta gamla Globetrotter,får se vad det blir? Dom har ju hållit på i flera år nu. Verkar inte hända mycket. Enligt ryktet var det nån norrman som slantade upp och jag såg lite ritningar och bilder på hur det var tänkt men allt verkar ha runnit ut i sanden. Pengarna tog väl slut som det ofta gör i Thailand. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu