Soengsang Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev möljis: Jo då, det rullar på. Man hålls med grunden än så länge. Det är mycket folk som jobbar, och det jobbas varje dag. Ska vara klart om 2.5 år, tror jag. Samma ägare som till The Base Kinesisk ägare? Ändrades Augusti 23, 2019 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 42 minuter sedan, skrev Soengsang: Kinesisk ägare? Nej, Sansiri heter bolaget, thaiägt. Men det är väldigt många kineser som hyr lägenheter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 14 minuter sedan, skrev möljis: Men det är väldigt många kineser som hyr lägenheter Mmm har noterat det när jag bott där. Måste vara lite jobbigt för fast boende där, en annan försöker liksom märkas så lite som möjligt, synd att påstå att Kineserna gör så. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 13 minuter sedan, skrev Soengsang: Mmm har noterat det när jag bott där. Måste vara lite jobbigt för fast boende där, en annan försöker liksom märkas så lite som möjligt, synd att påstå att Kineserna gör så. Jag bor på the Base, och kineserna är rätt skapliga. Lite högljudda, men det är oftast par eller familjer som kommer. Det blir inga fyllor och slagsmål och sånt. Problemet är att dom är så många.... Men hellre kineser än indier och engelsmän.... Jag har jobbat i Kina några år, så jag kan några fraser på kinesiska, och säger man nåt i hissen till dom, blir dom jätteglada. Kineser, dom som har lite pengar, är oftast jäkligt trevliga. Avarter finns, men det gör det bland svenskar och norrmän också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 4 minuter sedan, skrev möljis: Jag bor på the Base, och kineserna är rätt skapliga. Lite högljudda, men det är oftast par eller familjer som kommer. Det blir inga fyllor och slagsmål och sånt. Problemet är att dom är så många.... Men hellre kineser än indier och engelsmän.... Jag har jobbat i Kina några år, så jag kan några fraser på kinesiska, och säger man nåt i hissen till dom, blir dom jätteglada. Kineser, dom som har lite pengar, är oftast jäkligt trevliga. Avarter finns, men det gör det bland svenskar och norrmän också. Mja, jag har personligen inget positivt att säga om dem, har uppriktigt väldigt svårt för dem. Iaf dem som springer på en i Thailand. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) On 2019-08-19 at 19:57, skrev ragson: Nää gick på Hustlers istället hehe... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Bulls Eye! Ändrades Augusti 23, 2019 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wuttan Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 11 timmar sedan, skrev möljis: Jag bor på the Base, och kineserna är rätt skapliga. Lite högljudda, men det är oftast par eller familjer som kommer. Det blir inga fyllor och slagsmål och sånt. Problemet är att dom är så många.... Men hellre kineser än indier och engelsmän.... Jag har jobbat i Kina några år, så jag kan några fraser på kinesiska, och säger man nåt i hissen till dom, blir dom jätteglada. Kineser, dom som har lite pengar, är oftast jäkligt trevliga. Avarter finns, men det gör det bland svenskar och norrmän också. När vi bodde på The Base, så var det faktiskt väldigt lugnt och sansat. Det enda som var riktigt irriterande var dom jävla dörrarna till och från hissarna som aldrig stängdes riktigt och tjöt i tid och otid. Snacka om talanglösa idi*ter som installerat dom dörrarna. Men The Base var ett kanonställe att bo på för övrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Augusti 23, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 23, 2019 (ändrad) 11 hours ago, möljis said: Jag bor på the Base, och kineserna är rätt skapliga. Lite högljudda, men det är oftast par eller familjer som kommer. Det blir inga fyllor och slagsmål och sånt. Problemet är att dom är så många.... Men hellre kineser än indier och engelsmän.... Jag har jobbat i Kina några år, så jag kan några fraser på kinesiska, och säger man nåt i hissen till dom, blir dom jätteglada. Kineser, dom som har lite pengar, är oftast jäkligt trevliga. Avarter finns, men det gör det bland svenskar och norrmän också. 11 hours ago, Soengsang said: Mja, jag har personligen inget positivt att säga om dem, har uppriktigt väldigt svårt för dem. Iaf dem som springer på en i Thailand. Precis spenderat två dagar med tre kineser där vi varit runt på möten i Bangkok och Chonburi, inför deras företags förestående etablering i Thailand. Fantastiskt trevligt som alltid, och som oftast när man har kineser på besök för affärer så kommer man att tala om turismen. Och trenden är precis den som möjlis beskriver avseende tex the Base, grupperna minskar och par- och familjeresor ökar. Särskilt bland de unga 20-40 år. Närmare 50 % av kineserna som turistar i Thailand nu sägs vara FIT, Free Independent Travellers. De som bara ser grupper med flaggledare, de ser fel. Ändrades Augusti 23, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Nytt i Pattaya! Hört rykten om finnar på Harrys, varav en lite speciell snubbe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 Har dom lyckats bredda stranden i Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
piloten66 Inlagd Augusti 24, 2019 Dela Inlagd Augusti 24, 2019 On 2019-02-20 at 08:07, skrev Fritz: Du glömde ju att nämna stället som ligger precis bredvid och kanske är värt ett besök efter maten, vad vet jag? Atm`en är bra placerad För mycket är lagom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Nytt i Pattaya! Hört rykten om finnar på Harrys, varav en lite speciell snubbe. Jaaa det är några stycken som kör på i finskt tempo... Pekka och Mika är kanske dom som utmärker sej Mest 555 Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 25, 2019 Dela Inlagd Augusti 25, 2019 Jaaa det är några stycken som kör på i finskt tempo... Pekka och Mika är kanske dom som utmärker sej Mest 555 Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Hälsa Mika och be han hala fram ”ormen”....om han inte redan gjort det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 26, 2019 Dela Inlagd Augusti 26, 2019 On 8/23/2019 at 8:40 PM, Kingen said: När vi bodde på The Base, så var det faktiskt väldigt lugnt och sansat. Det enda som var riktigt irriterande var dom jävla dörrarna till och från hissarna som aldrig stängdes riktigt och tjöt i tid och otid. Snacka om talanglösa idi*ter som installerat dom dörrarna. Men The Base var ett kanonställe att bo på för övrigt. Försök ett pool party på The Base. Jag flyttade ut Kingen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Detta gäller Jomtien då, och det nya är att gamla fina Fantasy bar verkar ha slagit igen för gott. Pölse-Tor bor inte i stan sen länge och nu har frugan fått nog. Sköna soffor, billiga drinkar och stans största sortiment av spritflaskor hade dom, bra slapp där var det... https://www.facebook.com/pages/Fantasy-Bar-Jomtien-Complex/282932205081591?nr mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 (ändrad) 4 hours ago, ragson said: Detta gäller Jomtien då, och det nya är att gamla fina Fantasy bar verkar ha slagit igen för gott. Pölse-Tor bor inte i stan sen länge och nu har frugan fått nog. Sköna soffor, billiga drinkar och stans största sortiment av spritflaskor hade dom, bra slapp där var det... https://www.facebook.com/pages/Fantasy-Bar-Jomtien-Complex/282932205081591?nr Det var en tråkig nyhet. Tack för att du visade dit mig till detta ställe för herrans år sedan. En fantastisk chill bar och deras cocktails var nog under många år de mest prisvärda i Jomtien/Pattis. Vet inte hur många LIIT man har druckit där under åren Ändrades Augusti 29, 2019 av swedenfarang Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Honey Grand. Can have more than Friendship there? Maybee... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 Nygammalt kanske. 2in1 Pizza, soi 7 Jomtien har bytt ägare och namn till Smile. Samma meny som tidigare och samma personal som jobbar i köket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 29, 2019 Dela Inlagd Augusti 29, 2019 1 hour ago, judazzz said: Nygammalt kanske. 2in1 Pizza, soi 7 Jomtien har bytt ägare och namn till Smile. Samma meny som tidigare och samma personal som jobbar i köket. Får sluta upp med WT. food. Burgare till frukost och så denna Fett bomb (smakade Bra men Kebab pizzan på Zip e bättre) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 17 timmar sedan, skrev judazzz: Honey Grand. Can have more than Friendship there? Maybee... Honey Grand är en ny soapy massage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 Källar ingång? 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 13 timmar sedan, skrev judazzz: Får sluta upp med WT. food. Burgare till frukost och så denna Fett bomb (smakade Bra men Kebab pizzan på Zip e bättre) Takeaway Thaipizza i Jomtien är ännu värre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 6 hours ago, Abercrombie said: Honey Grand är en ny soapy massage. Jo, jag vet det. Det finns ju några fler Honey inrättningar på olika adresser i närområdet. Har aldrig sett så många Horny to much from India. Fruarna lämnas vind för våg vid stranden när Dr. Mumbai ska fyra av kanonen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Augusti 30, 2019 Dela Inlagd Augusti 30, 2019 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 1, 2019 Dela Inlagd September 1, 2019 Nygammalt kanske. 2in1 Pizza, soi 7 Jomtien har bytt ägare och namn till Smile. Samma meny som tidigare och samma personal som jobbar i köket. Det var Lasse och Rikard som hade det förut tror jag... Vilka/vem har tagit över? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu