Esspe Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 3 timmar sedan, skrev Fritz: "The special administrative department of the Pattaya authorities finally showed the police how to find evidence of prostitution in Pattaya. Just a few members of the squad uncovered what hundreds of police and top brass had failed to do in Walking Street the other week." https://forum.thaivisa.com/topic/1108175-evidence-of-prostitution-found-in-Pattaya-special-forces-descend-on-popular-soi-6-bar/ Men snälla pastorn nu får du be dom ta det lite lugnt, snart är ju Pattaya en stenöken om dom ska fortsätta så här. Tänk om alla tjejerna åker hem till Isan och börjar odla ris i stället. Världsmarknadspriset skulle rasa och Trump skulle anklaga Thailand för att manipulera bahten. https://forum.thaivisa.com/topic/1108383-police-chief-transferred-for-allowing-prostitution-in-Pattaya-foreign-bar-owners-deported-and-blacklisted/?utm_source=newsletter-20190626-1211&utm_medium=email&utm_campaign=news Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juni 26, 2019 Dela Inlagd Juni 26, 2019 Högsta polishönset flyttad. https://m.facebook.com/Thepattayanews/#!/story.php?story_fbid=471364710281210&id=176481829769501&__tn__=*s*s-R Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 Verkar pågå en storbrand i Pattaya Ambassador Insurance skrev någon Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 6 timmar sedan, skrev Tallviking: Verkar pågå en storbrand i Pattaya Ambassador Insurance skrev någon Det där ser ju riktigt illa ut. Någon sem vet vad som händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 11, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2019 The blaze that surprised everyone in Pattaya this morning has been brought under control and the scene identified. Plumes of dark grey smoke were billowing near a building this morning. The fire started at a site storing construction materials and quickly spread to an abandoned bar next door, called Sor Por Chor in the past. The property was in the Pattaya Dragon Centre in Pattaya 2 road. Firefighters rushed to the scene and had the fire under control in 30 minutes. There were no injuries as a result of this morning’s blaze. https://thethaiger.com/news/Pattaya/old-pub-goes-up-in-smoke-this-morning-in-Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 (ändrad) Fel Ändrades Juli 11, 2019 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 11, 2019 Dela Inlagd Juli 11, 2019 (ändrad) On 2019-06-26 at 08:11, skrev Fritz: "The special administrative department of the Pattaya authorities finally showed the police how to find evidence of prostitution in Pattaya. Just a few members of the squad uncovered what hundreds of police and top brass had failed to do in Walking Street the other week." https://forum.thaivisa.com/topic/1108175-evidence-of-prostitution-found-in-Pattaya-special-forces-descend-on-popular-soi-6-bar/ Verkar som att polisen hittat lite horeri till slut! Med en kvinna som kanske var i yngsta laget, 16år (kan inte lagen om det i Thailand men gissar på 18?). https://bangkokjack.com/2019/07/06/police-find-evidence-prostitution-Pattaya/ MVH Ändrades Juli 11, 2019 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Juli 17, 2019 Dela Inlagd Juli 17, 2019 Utsiktslöst, när kikaren inte är med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 21, 2019 Trådstartare Dela Inlagd Juli 21, 2019 (ändrad) Farligt att vila i staden som aldrig vilar. Alltid missar man nått. Denna helg bland annat Pattaya Marathon. 13 000 pers på startlinjen. Starten gick 03.30 söndag morgon. Det förklarar antagligen att den enda gången jag kan minnas att jag sett Pattaya Marathon var för några år sedan när jag rumlade ut från Marine Disco på Walking Street vid typ 5-rycket, och höll på att bli nersprungen av för tidpunkten väldigt hurtiga löpare som alldeles uppenbart inte var på väg hem från krogen. Vinnare detta år, föga förvånande en kenyan bland herrarna och en etiopiska bland damerna. Tidigare på kvällen hade det tävlats bland herrar som blivit damer, i Miss Tiffany Universe 2019. I tuff konkurrens segrade kandidat nummer 30 "Dear". Hon får nu representera Thailand i "Miss international Queen". Duktigt jobbat. För övrigt har vi det rätt behagligt i Sin City för tillfället. Man får passa på att njuta av det relativa lugnet innan högsäsongen strax är här igen........ Ändrades Juli 21, 2019 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 8, 2019 Dela Inlagd Augusti 8, 2019 Kåres partybar har alltid varit en bra samlingsplats för norrmän. Nu har dom flyttat till soi Buakao, gamla Pook bars lokaler. Ser fint ut, men 85 baht för en flaska chang? njae.... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 11, 2019 Dela Inlagd Augusti 11, 2019 Kåres partybar har alltid varit en bra samlingsplats för norrmän. Nu har dom flyttat till soi Buakao, gamla Pook bars lokaler. Ser fint ut, men 85 baht för en flaska chang? njae.... Norrmän har pengar.Skickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 En sprillans ny Dartbar har öppnat. Ser ut som hi-tech pilkastning.. Psis brevid gamla fina Buffalo bar...Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Där är väl inte något nytt i Pattaya. Same same. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 42 minuter sedan, skrev ragson: En sprillans ny Dartbar har öppnat. Ser ut som hi-tech pilkastning.. Psis brevid gamla fina Buffalo bar... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Lyckades du tränga dej in där? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 19, 2019 Dela Inlagd Augusti 19, 2019 Lyckades du tränga dej in där? MVHNää gick på Hustlers istället hehe... Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Nya påbud hos immigration. Italiensk vinimportör med ok sortiment o priser ifrån 400 baht o uppåt för tjut. Har lite Greppa o limoncello samt några malt whiskys. Deli och charkdisk. Nybygge för den aldrig mättade marknaden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 2 timmar sedan, skrev judazzz: Nya påbud hos immigration. Italiensk vinimportör med ok sortiment o priser ifrån 400 baht o uppåt för tjut. Har lite Greppa o limoncello samt några malt whiskys. Deli och charkdisk. Nybygge för den aldrig mättade marknaden... Är det mittemot Rompo market? Där som var en restaurang innan? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 19 minutes ago, Esspe said: Är det mittemot Rompo market? Där som var en restaurang innan? Det stämmer. Granne med en 7/11 och en tandläkarklinik på andra sidan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 Nya påbud? Jag har gått in med crocs och badbraller så länge jag minns och den skylten har alltid varit där mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 1 hour ago, ragson said: Nya påbud? Jag har gått in med crocs och badbraller så länge jag minns och den skylten har alltid varit där Alltid? So sorry, jag badar inte året runt. Juni 2019 såg jag den inte. Med tanke på klienteliet på bild nr 1 så verkar det vara som vanligt, med Thai rules to follow, flipflop/sandals on the sign... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Augusti 21, 2019 Dela Inlagd Augusti 21, 2019 10 timmar sedan, skrev judazzz: Nya påbud hos immigration. Italiensk vinimportör med ok sortiment o priser ifrån 400 baht o uppåt för tjut. Har lite Greppa o limoncello samt några malt whiskys. Deli och charkdisk. Nybygge för den aldrig mättade marknaden... Sista bilden, är det bygget på stora ödetomten mellan soi 2 ,3 och second road? Såg påbörjat markarbete där när jag var i det området februari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 3 hours ago, j43 said: Sista bilden, är det bygget på stora ödetomten mellan soi 2 ,3 och second road? Såg påbörjat markarbete där när jag var i det området februari. Nej. Soi 5 Jomtien. På samma sida som immigration Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Hur går det med bygget bredvid the Base?👍😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 22, 2019 Dela Inlagd Augusti 22, 2019 Är detta slutet på vägen för Walking Street Flera stängda nöjesställen på Walking street. Fyren är stängd (flickorna gick till Bliss), Party Girls a Gogo stängd, Hidden aGogo stängd, Ja aGogo stängd, Sugar Baby Agogo stängd … Walking Street, den mest berömda gatan och nattlivet i Pattaya, står inför en osäker framtid. Walking street som har mer än 100 byggnader, som inkluderar några av de mest kända nattklubbarna, diskotek, go-go barer och restauranger i Pattaya verkar stänga ner mycket snabbt efter att europeiska och ryska turister har minskat på grund av förändringar i valutakurser som inte varit i deras förmån.Den här månaden har sett ännu fler barer och klubbar stänga i Pattaya och på gågatan. Med denna takt är framtiden för den mest berömda gatan i Pattaya osäker. Men kanske betyder det bara att kunderna nu kommer att dras till Soi Buakhao och omgivande gator? http://www.Thailand-idag.asia/thailandsnyheter/ Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Augusti 23, 2019 Dela Inlagd Augusti 23, 2019 On 2019-08-22 at 08:01, skrev pust: Hur går det med bygget bredvid the Base?👍😁 Jo då, det rullar på. Man hålls med grunden än så länge. Det är mycket folk som jobbar, och det jobbas varje dag. Ska vara klart om 2.5 år, tror jag. Samma ägare som till The Base Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu