pust Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 Talat med gumman jag ska hyra av,när hon hyra ut till kineser är det mellan 3 till 5dagar,som bruka gälla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd April 6, 2019 Dela Inlagd April 6, 2019 On 2019-04-05 at 06:53, skrev pust: Sitter o tittar på flickan som försöker ragga kunder,inte enkelt,då det knappt finns några Kan du kolla med henne om hon är intresserad av ett Au-pair gig i Sverige? Om hon ser bra ut förstås, Frugan börjar bli lite trist... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 13 timmar sedan, skrev Tommy: Kan du kolla med henne om hon är intresserad av ett Au-pair gig i Sverige? Om hon ser bra ut förstås, Frugan börjar bli lite trist... MVH Tja,fråga kan jag göra,men skulle hon komma till Sverige,är det nog bäst att du gömmer knivarna för frugan din😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 On 2019-04-04 at 18:37, skrev pust: Tog en repa genom 7 8just nu,jag gammal gubbe är händsom man,då är det illa😁👍 Gamla gubbar var handsom man redan på 90 talet på soi 7 och 8 Skillnaden mellan då och nu är ju att på den tiden fanns det betydligt fler barer och fler tjejer på soierna. Ganska dött numera åtminstone på soi 8. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 16 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Gamla gubbar var handsom man redan på 90 talet på soi 7 och 8 Skillnaden mellan då och nu är ju att på den tiden fanns det betydligt fler barer och fler tjejer på soierna. Ganska dött numera åtminstone på soi 8. BTT Du är så klok som vet allt😁 Kan du berätta för alla ,var brudarna är nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 7, 2019 Dela Inlagd April 7, 2019 21 minuter sedan, skrev pust: Du är så klok som vet allt😁 Kan du berätta för alla ,var brudarna är nu? Dom flesta har nog gått i pension eller hittat en bargubbe att gifta sig med. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Ser att det regnade lite i Pattaya ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 Sista ölen på hotellet,åker upp till Udon innan songkran börjar,en gång i Pattaya aldrig mer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 (ändrad) Gick genom barområdet vid maid in Thailand,kom att tänka på svensken som hade bar+restaurang. Tror han kallades "snutten"han var från Gävle o hade varit sjöman. Någon som vet vad som har hänt honom? Hans pyttipanna var riktigt bra. Ändrades April 8, 2019 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 8, 2019 Dela Inlagd April 8, 2019 22 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Dom flesta har nog gått i pension eller hittat en bargubbe att gifta sig med. BTT Nu tänkte jag på var dom nya brudarna är,eftersom 7 o 8 är är dåligt så kanske du kan rekommendera några bra ställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 23 timmar sedan, skrev pust: Gick genom barområdet vid maid in Thailand,kom att tänka på svensken som hade bar+restaurang. Tror han kallades "snutten"han var från Gävle o hade varit sjöman. Någon som vet vad som har hänt honom? Hans pyttipanna var riktigt bra. Smutten kallas han. Var in/utkastare på Victoria/Heartbreak i Gävle när det begav sig. Tror han bor kvar på darkside. Han sålde haket när han fick pension. Köttbullarna var åxå riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd April 9, 2019 Dela Inlagd April 9, 2019 On 2019-04-08 at 07:49, skrev pust: Gick genom barområdet vid maid in Thailand,kom att tänka på svensken som hade bar+restaurang. Tror han kallades "snutten"han var från Gävle o hade varit sjöman. Någon som vet vad som har hänt honom? Hans pyttipanna var riktigt bra. Smutten bor i en by utanför Chiang Rai, men har även kvar boendet i Pattaya. Fikade med honom i början av året. Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lung-Nok Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Smutten himself Livet är som en påse - tomt och innehållslöst tills man fyller det med något. /Pastor Jansson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 On 2019-04-08 at 08:10, skrev pust: Nu tänkte jag på var dom nya brudarna är,eftersom 7 o 8 är är dåligt så kanske du kan rekommendera några bra ställen. På andra sidan av Second Road har det växt upp massor av nya barområden, BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 Lotus Massage, en trappa upp. Han avslutade sitt liv där, sista dagen i Pattaya. Tourist dies during Thai massage in Pattaya - BangkokJack.Com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: På andra sidan av Second Road har det växt upp massor av nya barområden, BTT Är det något speciellt område du kan rekommendera👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 1 timme sedan, skrev pust: Är det något speciellt område du kan rekommendera👍 Bara att vandra längs soi Bukahao så hittar du mysiga barer. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 1 timme sedan, skrev broder tuk tuk: Bara att vandra längs soi Bukahao så hittar du mysiga barer. BTT Men det finns ju så många,du kan väl tipsa om någon riktig bra bar,man vill ju inte bli lurad👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd April 10, 2019 Dela Inlagd April 10, 2019 2 hours ago, broder tuk tuk said: Bara att vandra längs soi Bukahao så hittar du mysiga barer. BTT Var ligger Soi Diana? Är det i närheten? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 Vill man till Pattaya under Songkran så finns det lediga hotellrum i överflöd. Jag tvivlar på att införandet av "SONGKRANZONIC" kommer att ha någon större inverkan på det. https://forum.thaivisa.com/topic/1094369-Pattaya-songkran-hotel-bookings-well-down-as-tourists-stay-away/ Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd April 11, 2019 Dela Inlagd April 11, 2019 (ändrad) Nya soptunnor på Pattaya Beach. Färgerna för att vi svenskar skall trivas? Sanden ser ok ut, men viktigare för mig är att det blåser bra idag eftersom det är 32 grader varmt nu . Ändrades April 11, 2019 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 13, 2019 Dela Inlagd April 13, 2019 On 2019-04-10 at 14:34, skrev ArneMorales: Lotus Massage, en trappa upp. Han avslutade sitt liv där, sista dagen i Pattaya. Tourist dies during Thai massage in Pattaya - BangkokJack.Com Inte direkt happy ending, men om livet ändå ska ta slut så kanske han dog med ett smile på läpparna. RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 Nytt vet jag inte men för mig var det det. News & Steak har en ny lunchmeny. 5 valbara rätter, minns inte alla men Pytt i Panna, nånting med lax och Pannbiff iaf. 259 THB inkl efterrätt. Tog Pannbiff och det var alldeles utmärkt. För dom som tycker det är för dyrt kan man säkert köpa ett kilo färs från köket och laga själv. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 16, 2019 Dela Inlagd April 16, 2019 Var ut till Jomtien och min favoritmassage idag, seriös traditionell massage. En ny tjej som knådade idag och det var en av dom bästa knådningar jag fått, kanske t.o.m. den bästa och jag har fått några hundra genom åren. Vill ni ha riktig thaimassage så ta er ut till Chayaipruek. Ligger en bit upp på vänster sida från Beach Rd. Har aldrig fått en dålig massage där och det är rutinerade tanter/damer som jobbar där allihop. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd April 22, 2019 Dela Inlagd April 22, 2019 Väldigt många massage ställen i Pattaya nu tror att dom mer lönsamma än många barer.Du kan bekänna ”vanliga” turister samt dom där sex turisterna [emoji3] Sist jag tog fot massage var hel drös med indier som bytte mobil nr med tjej efter utfört uppdrag [emoji106]www.tomtens-mandlar.se http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu