andrejsdenruskige Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Jag har letat efter en riktig metal bar i 12 år! Ingen jävla stans finns det! Kommer du till byn? Kul! Ja, Thomas och Nilsson är ju här då och då får vi styra upp ett datum ska vi sikta på den 19:e? Låter väl bra! Vad säger Nilsson? Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Mellan 16:e & 18:e låter bättre. Snabbvisit i fiskebyn även denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Mellan 16:e & 18:e låter bättre. Snabbvisit i fiskebyn även denna gång. Får nog styra upp en tråd med en träff då! Förväntade mig inte att så många ville svinga en öl med mig! [emoji3]Säg ett datum så utgår vi därifrån. 18:e dimper iaf Thomas ner. Men bestäm du när det passar dig. Mig spelar det inte så stor roll då jag ändå är här ett tag till. Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Får nog styra upp en tråd med en träff då! Förväntade mig inte att så många ville svinga en öl med mig! [emoji3]Säg ett datum så utgår vi därifrån. 18:e dimper iaf Thomas ner. Men bestäm du när det passar dig. Mig spelar det inte så stor roll då jag ändå är här ett tag till. Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Hmm, mina planeringar brukar suga med överraskningsmoment som är mer av en regel än undantag. Jag hör nog av mig 30min innan träff. Jag ska höra med bojan2 när det passat mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Hmm, mina planeringar brukar suga med överraskningsmoment som är mer av en regel än undantag. Jag hör nog av mig 30min innan träff. Jag ska höra med bojan2 när det passat mig. Gör så! Alltid viktigt att kolla med bojan! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Jag har letat efter en riktig metal bar i 12 år! Ingen jävla stans finns det! Kommer du till byn? Kul! Ja, Thomas och Nilsson är ju här då och då får vi styra upp ett datum ska vi sikta på den 19:e? Låter väl bra! Vad säger Nilsson? Live and direct! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk I byn 19-21. 20 skulle passa perfekt. Såg att@scorpio63 skulle titta in i byn 20 dec.Har några kolleger nere som jag tänkte träffa 19. Men vafan, blir det 19 är jag med. Då får Kukken vänta att ses när vi hemma igen[emoji4]/NilssonSkickat från min SM-N960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 12, 2018 Trådstartare Dela Inlagd December 12, 2018 (ändrad) Bra hårdrock finns på WS, som har det bästa av det mesta. Seglade in till Ace of Spades och ut till Du hast mich. Ändrades December 12, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Mest jomtien men manga ballong kalas aven igar vid LK metro. Serios muay thai traning ovanfor soi wat bon for dom som vill sparka mits. Ny marknad dessutom. Nere pa Jomtien var det inte sa mycket narvaro. Dock solstolsfri dag och vid Rompho market nastan stendott. Tyvarr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd December 12, 2018 Dela Inlagd December 12, 2018 Sån här skit borde slängts i soptunnan i stället för att säljas på tueseday friday market på Soi Buakhao! [emoji20] Instämmer.Tillsammans med mördaren che GuevaraSkickat från min SM-N950F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 19 timmar sedan, skrev Changnoi: Varför ska asiater bry sig om något som hände i europa för 70 åe r sedan ? Ja varför inte, Tyskland och Japan var allierade och samarbetade under andra världskriget i Asien. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 2 timmar sedan, skrev stefan5300: Ja varför inte, Tyskland och Japan var allierade och samarbetade under andra världskriget i Asien. Och Japan ockuperade Thailand Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 17 hours ago, wUThai said: Jag har letat efter en riktig metal bar i 12 år! Ingen jävla stans finns det! Kommer du till byn? Kul! Ja, Thomas och Nilsson är ju här då och då får vi styra upp ett datum ska vi sikta på den 19:e? Låter väl bra! Vad säger Nilsson? Live and direct! Skickat från min ONEPLUS 6 via Tapatalk Det finns en på LK-metro som heter The Cave på högersidan när du kommer från Soi Bukow. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 Just now, thomas001 said: Det finns en på LK-metro som heter The Cave på högersidan när du kommer från Soi Bukow. Inget för mig men polarn är en jävel på att sjunga hårdrock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev Tallviking: Och Japan ockuperade Thailand OFAN! nu hade du väl fel igen, har du någon källa på dina påståenden? Jag som trodde att Thailand slöt en allians med Japan, eller vill du skriva om världshistorien? Ändrades December 13, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd December 13, 2018 Dela Inlagd December 13, 2018 On 2018-11-25 at 03:27, skrev lasseiudon: Jaha, ny sand men var är turisterna? Vi är på väg! Jag har varit i Pattaya några gånger, men faktiskt aldrig legat på den där beachen. Nu ser det ju ganska frestande ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 2 timmar sedan, skrev Cavemannen: OFAN! nu hade du väl fel igen, har du någon källa på dina påståenden? Jag som trodde att Thailand slöt en allians med Japan, eller vill du skriva om världshistorien? Det var dåligt av den gamle militärälskaren viking att inte känna till att Thailand faktiskt tillät Japanerna att marchera igenom landet, BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Det var dåligt av den gamle militärälskaren viking att inte känna till att Thailand faktiskt tillät Japanerna att marchera igenom landet, BTT Ja, men oftast googlar han och då blir det rätt, men så ibland drar han till utan att säkerhetsgoogla, det är då det kan bli uppåt väggarna Ändrades December 14, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 Thailand har aldrig varit ockuperat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 Tänkte först att jag landar i morrn, men blir nog söndag....revidering av plan är inte omöjlig. Kan bli senare, men kan även bli ikväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 12 timmar sedan, skrev Cavemannen: OFAN! nu hade du väl fel igen, har du någon källa på dina påståenden? Jag som trodde att Thailand slöt en allians med Japan, eller vill du skriva om världshistorien? 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Thailand har aldrig varit ockuperat Japanerna invaderade väl Thailand, då var väl den landytan ockuperad tills de rean tidigare hemliga förhandlingarna mellan Thailand och Japan avslutats 🤔 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 (ändrad) Friendship har börjat ge 2% i rabatt när man handlar om man har egna påsar med sig. En liten nyhet men den har i alla fall med trådtiteln att göra. Ändrades December 14, 2018 av Fritz Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 2 timmar sedan, skrev Enis: Japanerna invaderade väl Thailand, då var väl den landytan ockuperad tills de rean tidigare hemliga förhandlingarna mellan Thailand och Japan avslutats 🤔 enis läs här https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Thailands_historia “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 Mer tips på billiga boenden tack. Kan vara bra nu när falangerna invaderar Thailand inför högsäsongen. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 6 minutes ago, KaiserBlood said: Mer tips på billiga boenden tack. Kan vara bra nu när falangerna invaderar Thailand inför högsäsongen. Vad defenierar du med billigt? Hur länge är du/ni ute efter? En condo med ok standard hyrs ju sällan ut på kortare kontrakt än 3 månader, helst 6 månader. I vilka områden föredras? Vid Darkside kan man ju hitta bra boenden till väldigt bra priser men då behöver man ju en motobike eller bil då någon baht bus service inte finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd December 14, 2018 Dela Inlagd December 14, 2018 11 minuter sedan, skrev judazzz: Vad defenierar du med billigt? Hur länge är du/ni ute efter? En condo med ok standard hyrs ju sällan ut på kortare kontrakt än 3 månader, helst 6 månader. I vilka områden föredras? Vid Darkside kan man ju hitta bra boenden till väldigt bra priser men då behöver man ju en motobike eller bil då någon baht bus service inte finns. Tänkte nog mer generellt. Alla förslag är välkommna. Lite tråkigt att läsa om Japanernas invasion för nästan ett sekel sedan i en av forumets bästa trådar. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd December 15, 2018 Dela Inlagd December 15, 2018 11 timmar sedan, skrev KaiserBlood: Mer tips på billiga boenden tack. Kan vara bra nu när falangerna invaderar Thailand inför högsäsongen. The Base på second road. 32k THB per månad för en condo med två sovrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu