Cavemannen Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 On 2018-08-31 at 18:50, skrev born41: Jag närmar mig 80 och har inga problem med att träna - men till skillnad från ORAKLET så googglar jag väldigt lite så det kanske betyder en del. Undrar om oraklet kan stå med raka ben och få ner fingertopparna i golvet? För mig börjar det ta emot att ståend med raka ben lägga handflatorna mot golvet. Att ha en vältränad och vig kropp är en tillgång vid "sängbrottning" Born41 Närmar sig 80 och har problem med att ståndet tar emot vid gymnastiska övningar, det om något är IMPONERANDE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 3, 2018 Dela Inlagd September 3, 2018 On 2018-08-30 at 16:38, skrev judazzz: Priset efter öppnings priset bilr Same,Same Ja jag var där och åt en pizza för några dagar sedan och den var mycket god den bästa jag ätit i Pattaya. Pizza och en öl 215 Baht är klart prisvärt, BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 (ändrad) Nu har regnsäsongen kommit till Pattaya. I går kväll hade vi ``heavy rain`` en timma. Härligt 555Någon begärde att få hotdoggen uppvärmd i micron. Mai pen rai Ändrades September 4, 2018 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 37 minuter sedan, skrev ArneMorales: Nu har regnsäsongen kommit till Pattaya. I går kväll hade vi ``heavy rain`` en timma. Härligt 555Någon begärde att få hotdoggen uppvärmd i micron. Mai pen rai Det blev en kogekorv, som skåningen säger Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 1 timme sedan, skrev ArneMorales: Nu har regnsäsongen kommit till Pattaya. I går kväll hade vi ``heavy rain`` en timma. Härligt 555Någon begärde att få hotdoggen uppvärmd i micron. Mai pen rai Det är märkligt hur det kan skilja sig. Bilden nedan är på huset där vi bor, det ligger ganska nära korsningen Pattaya Tai och Tredje gatan. Som man ser så är det väldigt liten nivåskillnad mellan vägen och husets golv men ändå har vi inte drabbats av en enda översvämning under alla år vi bott här. När regnet vräker ner som värst, som det gjorde ett tag i går kväll, så stänker det in lite på uterummet. Det gillade inte frugan alls så hon beställde ett regnskydd som kom upp i dag. Ganska onödigt kan jag tycka men det var helt klart värt dom 1500 battingar det kostade för att få behålla husfriden. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 4, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 4, 2018 (ändrad) 46 minutes ago, Fritz said: Det är märkligt hur det kan skilja sig. Bilden nedan är på huset där vi bor, det ligger ganska nära korsningen Pattaya Tai och Tredje gatan. Som man ser så är det väldigt liten nivåskillnad mellan vägen och husets golv men ändå har vi inte drabbats av en enda översvämning under alla år vi bott här. När regnet vräker ner som värst, som det gjorde ett tag i går kväll, så stänker det in lite på uterummet. Det gillade inte frugan alls så hon beställde ett regnskydd som kom upp i dag. Ganska onödigt kan jag tycka men det var helt klart värt dom 1500 battingar det kostade för att få behålla husfriden. Det går rykten att det brann nära dig nu på eftermiddagen, på marknaden. Så brandbilarna dra iväg härifrån för ett par timmar sen. Såg du nått av det? Ändrades September 4, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 40 minuter sedan, skrev spooncreek: Det går rykten att det brann nära dig nu på eftermiddagen, på marknaden. Så brandbilarna dra iväg härifrån för ett par timmar sen. Såg du nått av det? Varken hört eller sett, inte frugan heller och hon brukar ha koll på det mesta som händer och sker. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 On 2018-08-31 at 17:52, skrev broder tuk tuk: Har man kommit upp kring 60 kan man nog inte träna i 20 år till. BTT Farsan är 80 fyllda, och jag får väl ge dej halvrätt, han klarar nog bara enklare övningar numer. On 2018-08-31 at 18:37, skrev Joe: Jag är ju bara 55 så jag räknar nog kallt med att träna i 20 år, det borde inte vara nåt problem bara man får hålla sig frisk. Dessutom så kostar ett sånt här kort ca 10000/år i normal pris, så efter 1 1/2 år så har man 'tjänat' in det / Joe Då är ni lika gamla, du och BTT, jag med förresten! On 2018-08-31 at 21:17, skrev ragson: Och uppvuxen i USA med hårda förhållanden. Byggt sitt "Pattaya rike" med hårda nävar. Jag Har ett sånt livstids medlemskort och Tonys gym är bra kvalitet på såvitt jag vet. Däremot... Jag var ihop med en Filipina som jobbade på ett av Tonys gym.... Det var väldigt jobbiga historier om hur han hanterar sin Staff hon berättade. Jag går inte till hans ställen längre av principskäl. Han är ett svin i mina ögon. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Desto större anledning för dej att gå dit och slita ut redskapen! Betalat har du ju redan gjort! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 On 2018-09-01 at 11:03, skrev Tallviking: Nu börjar de nya baht-bussarna rulla i Pattaya (likadana har använts i Lop Buri sedan november) Aircondition, gratis Wifi och kameraövervakning On 2018-09-01 at 11:10, skrev Mankan: Rent spontant kände jag bara varför då? Kan ju vara nått att åka med på sukkan om man ska lite längre men inne i Centrala Pattis skulle jag nog föredra den gamla typen. On 2018-09-01 at 12:15, skrev Joe: Kände precis samma sak. Vad skall det vara bra för... Man skall väl aldrig säga aldrig, men kan jag välja så tar jag de gamla såvida man inte skall längre sträckor, typ Satahip eller nåt sånt. / Joe On 2018-09-01 at 14:17, skrev Benriach: Ja, AC och WIFI känns lite öfverambitiöst för en jävla grisbuss. Dessutom så ser det ut som att man inte ser in genom fönsterrutorna och kan därmed inte se om den är full eller inte när man står där och skall vinka in den... AC och Songkran-säker? Jag älskar dem redan! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 On 2018-09-03 at 09:17, skrev stefan5300: Ja jag var där och åt en pizza för några dagar sedan och den var mycket god den bästa jag ätit i Pattaya. Pizza och en öl 215 Baht är klart prisvärt, "Svenne special" P7, det var den jag siktat in mej på! MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 2 timmar sedan, skrev spooncreek: Det går rykten att det brann nära dig nu på eftermiddagen, på marknaden. Så brandbilarna dra iväg härifrån för ett par timmar sen. Såg du nått av det? Kan det vara detta det gällde? http://www.samuitimes.com/massive-fire-blazing-south-Pattaya/ Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 37 minuter sedan, skrev Tommy: "Svenne special" P7, det var den jag siktat in mej på! MVH Der var en sådan jag åt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 10 minuter sedan, skrev stefan5300: Der var en sådan jag åt. Finns det någon svenskare pizza än en med Bea-sås på? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 Ja jag var där och åt en pizza för några dagar sedan och den var mycket god den bästa jag ätit i Pattaya. Pizza och en öl 215 Baht är klart prisvärt, Ja va trevligt, det tackar vi för!Denna bilden är en sk "flyer" som ska ut bland folk och fä.Även MPRfolk är välkomna! [emoji3]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd September 4, 2018 Dela Inlagd September 4, 2018 9 timmar sedan, skrev ArneMorales: Nu har regnsäsongen kommit till Pattaya. I går kväll hade vi ``heavy rain`` en timma. Härligt 555Någon begärde att få hotdoggen uppvärmd i micron. Mai pen rai Fick höra att min moppe drunknat igår och står nu på verkstad och torkar upp. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 Att det är trångt på Soi Buakhao är välbekant och inte har det blivit bättre sen matvagnsentrepenörerna etablerat sig mellan Soi Diana och Pattaya City Hospital. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 6, 2018 Dela Inlagd September 6, 2018 43 minuter sedan, skrev Fritz: Att det är trångt på Soi Buakhao är välbekant och inte har det blivit bättre sen matvagnsentrepenörerna etablerat sig mellan Soi Diana och Pattaya City Hospital. Be dom flytta lyktstolpen när du är på cityhall ändå. 555 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd September 7, 2018 Dela Inlagd September 7, 2018 (ändrad) Dyrt att röka gäller att välja var man ska ta ett bloss. 2000B i böter på Jomtien beach. 100,000B i böter på Pattaya beach Bilder från Ändrades September 7, 2018 av Leni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 On 2018-09-08 at 00:33, skrev Leni: Dyrt att röka gäller att välja var man ska ta ett bloss. 2000B i böter på Jomtien beach. 100,000B i böter på Pattaya beach Bilder från Står det inte på Thai att du får böter på inte högre än 100 000? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Pattaya for naghra ar sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 Pattaya for naghra ar sedan Tråden heter ju "nytt i Pattaya"? [emoji3]Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leni Inlagd September 9, 2018 Dela Inlagd September 9, 2018 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev ragson: Tråden heter ju "nytt i Pattaya"? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk För mig var det nytt aldrig sett bilderna förr.) Ändrades September 9, 2018 av Leni Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 8 timmar sedan, skrev ragson: Tråden heter ju "nytt i Pattaya"? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Har du sett bilderna forr da trallgok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 35 minutes ago, Scandinaviancorner said: Har du sett bilderna forr da trallgok Denna har ju varit uppe för inte så länge sedan: https://lovepattayathailand.com/Pattaya-history/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd September 10, 2018 Dela Inlagd September 10, 2018 3 timmar sedan, skrev judazzz: Denna har ju varit uppe för inte så länge sedan: https://lovepattayathailand.com/Pattaya-history/ Nog inte alla som sett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu