Mankan Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 4 minuter sedan, skrev Tallviking: Nu börjar de nya baht-bussarna rulla i Pattaya (likadana har använts i Lop Buri sedan november) Aircondition, gratis Wifi och kameraövervakning Rent spontant kände jag bara varför då? Kan ju vara nått att åka med på sukkan om man ska lite längre men inne i Centrala Pattis skulle jag nog föredra den gamla typen. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 1 timme sedan, skrev Tallviking: Nu börjar de nya baht-bussarna rulla i Pattaya (likadana har använts i Lop Buri sedan november) Aircondition, gratis Wifi och kameraövervakning Var har du hittat den informationen? Jag känner mig för lat i dag för att ränna runt på stan själv för att kolla var dom i så fall går. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 1 hour ago, Mankan said: Rent spontant kände jag bara varför då? Kan ju vara nått att åka med på sukkan om man ska lite längre men inne i Centrala Pattis skulle jag nog föredra den gamla typen. Kände precis samma sak. Vad skall det vara bra för... Man skall väl aldrig säga aldrig, men kan jag välja så tar jag de gamla såvida man inte skall längre sträckor, typ Satahip eller nåt sånt. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 1 timme sedan, skrev Fritz: Var har du hittat den informationen? Jag känner mig för lat i dag för att ränna runt på stan själv för att kolla var dom i så fall går. Jag såg iaf samma info och samma bilder på sidan "Thailand-idag". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 12 minuter sedan, skrev Abercrombie: Jag såg iaf samma info och samma bilder på sidan "Thailand-idag". Tack! Var det från denna sida http://www.Thailand-idag.asia/nyheter/ ? Var står det i så fall att dom ska börja rulla här i Pattaya? Att jag inte hittar det i texten behöver ju inte betyda att det inte står nånstans. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 3 timmar sedan, skrev Mankan: Rent spontant kände jag bara varför då? Kan ju vara nått att åka med på sukkan om man ska lite längre men inne i Centrala Pattis skulle jag nog föredra den gamla typen. Ja, AC och WIFI känns lite öfverambitiöst för en jävla grisbuss. Dessutom så ser det ut som att man inte ser in genom fönsterrutorna och kan därmed inte se om den är full eller inte när man står där och skall vinka in den... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 (ändrad) 29 minuter sedan, skrev Fritz: Tack! Var det från denna sida http://www.Thailand-idag.asia/nyheter/ ? Var står det i så fall att dom ska börja rulla här i Pattaya? Att jag inte hittar det i texten behöver ju inte betyda att det inte står nånstans. Du har rätt, det står inte att denna busstyp ska börja rulla i Pattaya. Den slutsatsen drog Tallviking alldeles på egen hand, och jag hängde okritiskt på... Ändrades September 1, 2018 av Abercrombie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 4 timmar sedan, skrev Esspe: Har du problem att hitta nånstans att ta en öl i Pattis är du nog bortom all räddning Nja, det är ju inga bekymmer. Går ju t.o.m att hitta en IPA om man vill. Vad gäller uteställen så är det större förändring i Korat faktisk. Eller det var så åtminstone. Är mer ”specialställen” som poppar upp och går under. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 5 minuter sedan, skrev Abercrombie: Du har rätt, det står inte att denna busstyp ska börja rulla i Pattaya. Den slutsatsen drog Tallviking alldeles på egen hand, och jag hängde okritiskt på... Kan det verkligen vara sant? TV och fake news... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 3 timmar sedan, skrev Fritz: Var har du hittat den informationen? Jag känner mig för lat i dag för att ränna runt på stan själv för att kolla var dom i så fall går. "Manager Online" är källan och jag läste om det på "ThaiVisa" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 13 minuter sedan, skrev Tallviking: "Manager Online" är källan och jag läste om det på "ThaiVisa" Inte blev då jag klokare av det svaret, den saken är klar, kan du inte bara länka till sidan där det stod?. Hur som helst så lär det bli svårt för en ny aktör att komma in i bathbussbranschen här i Pattaya. Den lokala maffian är inte att leka med och låter inte vilka utbölingar som helst komma in och ta del av kakan. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 8 minuter sedan, skrev Fritz: Inte blev då jag klokare av det svaret, den saken är klar, kan du inte bara länka till sidan där det stod?. Hur som helst så lär det bli svårt för en ny aktör att komma in i bathbussbranschen här i Pattaya. Den lokala maffian är inte att leka med och låter inte vilka utbölingar som helst komma in och ta del av kakan. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 21 minuter sedan, skrev Tallviking: Då får jag be även Tallviking om ursäkt för att JAG har dragit fel slutsats. Herregud, hur ska det här sluta? Och jag är ändå nykter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 5 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, det är ju inga bekymmer. Går ju t.o.m att hitta en IPA om man vill. Vad gäller uteställen så är det större förändring i Korat faktisk. Eller det var så åtminstone. Är mer ”specialställen” som poppar upp och går under. Jo det poppar upp och slår igen ofta. I vintras hade det öppnat ett nytt thai-ställe på hörnan vid George & Dragon, Trevligt ställa med massor av olika ölsorter, lite smårätter och livemusik. Hoppas det finns kvar ett tag till. Annars är det väl pengarna som gör det. Inte samma uthållighet för att få det att gå runt. Fanns en jättetrevlig restaurang för länge sen som var på en båt mitt i en trevägskorsning inne i stan. 5-10 TV skärmar med engelsk fotboll och jättebra thaimat. Mycket folk men året efter var både restaurang och båt borta. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 14 timmar sedan, skrev Joe: Kände precis samma sak. Vad skall det vara bra för... Man skall väl aldrig säga aldrig, men kan jag välja så tar jag de gamla såvida man inte skall längre sträckor, typ Satahip eller nåt sånt. / Joe Det kanske är bra för nån annan? Det här stället ligger rätt nära där jag bor men aldrig i livet att jag sätter min fot på det stället, huuva nä! http://www.the-castle-Pattaya.com/ Men uppenbarligen finns det ju andra som gillar det och då bör det ju få finnas kvar tycker jag, absolut. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 On 2018-09-01 at 02:32, skrev scorpio63: är inte Zip och harrys samma ägare? Några av ägarna är med i både Zip och Harrys. Men det är två olika bolag. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Blev sugenDå går jag in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 3 timmar sedan, skrev Fritz: Det kanske är bra för nån annan? Det här stället ligger rätt nära där jag bor men aldrig i livet att jag sätter min fot på det stället, huuva nä! http://www.the-castle-Pattaya.com/ Men uppenbarligen finns det ju andra som gillar det och då bör det ju få finnas kvar tycker jag, absolut. Jag har gjort ett studiebesök där en gång och det räckte mer än väl. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Precis nyss, skrev Jive: Jag har gjort ett studiebesök där en gång och det räckte mer än väl. Studiebesöket. Any details, please!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 2 minuter sedan, skrev Nakhon: Studiebesöket. Any details, please!? Over the top! En kärring droppade stearin på mig från ett brinnande stearinljus. Skönt? Not! En massa olika apparater som såg plågsamma ut. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Over the top! En kärring droppade stearin på mig från ett brinnande stearinljus. Skönt? Not! En massa olika apparater som såg plågsamma ut. Själv knallade jag in några meter på soien och fick en relativt våldsam behandling. Massage kallas det tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 2, 2018 Trådstartare Dela Inlagd September 2, 2018 (ändrad) Ett nytt barområde, med "Bar Beers"öppnade i veckan, som om vi inte hade tillräckligt många. Detta komplex har dock ett hyfsat bra läge, på soi Buakhow mittemot entrén till Soi LK. Dålig bild, men kikar man in där har endast en bar öppnat än så länge och det finns nog plats för 10. Så den som känner att det är läge att ge sig in en bar-businessen, passa på! Ändrades September 2, 2018 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 Så den som känner att det är läge att ge sig in en bar-businessen, passa på!555... Passa på.. En av dom mest stressiga fraser jag vet.Det verkar bra där, lite Simon bar från walking street idé? Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 On 2018-08-31 at 01:30, skrev broder tuk tuk: Nej och sen betala in 15000 baht och nån månad efteråt så skadar man sig och kan aldrig träna mer. Ganska onödigt. BTT Träning rehabiliterar många skador och åkommor. Dock ej medfödd mytomani. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd September 2, 2018 Dela Inlagd September 2, 2018 3 timmar sedan, skrev spooncreek: Ett nytt barområde, med "Bar Beers"öppnade i veckan, som om vi inte hade tillräckligt många. Detta komplex har dock ett hyfsat bra läge, på soi Buakhow mittemot entrén till Soi LK. Dålig bild, men kikar man in där har endast en bar öppnat än så länge och det finns nog plats för 10. Tack för tipset. Det blir nog ett studiebesök innan alltför många barer har etablerat sig. Det är lätt hänt att man i så fall går vilse...det är i alla fall vad en kompis sagt. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu