broder tuk tuk Inlagd Augusti 30, 2018 Dela Inlagd Augusti 30, 2018 18 timmar sedan, skrev Joe: Så för att kicka tråden i rätt riktning så såg jag följande promotion på Facebook Om nu någon mot förmodan skulle vilja träna så är detta ett bra pris Man vet ju aldrig hur länge ett sånt här träningskort egentligen gäller, lifetime membership lär ju betyda hur länge Tonys gym finns, inte ens egen livstid... Sen är det många som ifrågasätter kvaliten på Tonys olika gym, men de finns på många olika platser i Pattaya och även Bangkok, och de har varit öppna i minst 15 år i alla fall. Jag har testat det på soi Buakow och det är helt ok, ingen lyx, men det fungerar. Third road lär vara bäst och ha störst gym och där finns även en Swimmingpool, har dock inte testat detta själv. / Joe Nej och sen betala in 15000 baht och nån månad efteråt så skadar man sig och kan aldrig träna mer. Ganska onödigt. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 4 hours ago, broder tuk tuk said: Nej och sen betala in 15000 baht och nån månad efteråt så skadar man sig och kan aldrig träna mer. Ganska onödigt. BTT Så negativ är inte jag, tvärtom så räknar jag med att kunna utnyttja ett sånt här kort i minst 20 år! (Den största risken är nog snarare att Tonys group lägger ner och då är ju 'lifetime' över...) Bättre att ha en positiv grundsyn tycker jag, annars kan man ju aldrig göra något eller investera något i sig själv. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 22 timmar sedan, skrev judazzz: Priset efter öppnings priset bilr Same,Same Jag tog en "P3". Ger den helt godkänd i smak (som uppvuxen i Södertälje är det närmast omöjligt att hitta bättre betyg än det i Thailand) och priset var ju otroligt billigt. 🍕🍕🍕🍕 i betyg totalt sett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 1 timme sedan, skrev apknug: Tony har funnits i Pattaya i säkert 20 år. Det känner nog inte Pattaya räven BTT till “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 5 timmar sedan, skrev apknug: Jag tycker också att Tonys deal verkar OK. Mycket för stålarna. Och skulle Tony lägga ner? Nej! Tony har funnits i Pattaya i säkert 20 år. Tonys entertainment Long running på walking street. Tony ser till och med likadan ut idag som för 20 år sen. Han har inte åldrats en dag! Så Tony är här för att stanna , 4 ever! 😉 Skickat från min Lenovo TB-X704F via Tapatalk 20 år...det får du nästan dubbla... 1982 första.... http://www.tonysgym.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 20 år...det får du nästan dubbla... 1982 första.... http://www.tonysgym.com/ Inte samma kedja du hänvisar till. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det känner nog inte Pattaya räven BTT till Jo det gör han. Har besökt Tonys disco i south Pattaya ett 20 tal gånger på 90 talet. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 11 timmar sedan, skrev Joe: Så negativ är inte jag, tvärtom så räknar jag med att kunna utnyttja ett sånt här kort i minst 20 år! (Den största risken är nog snarare att Tonys group lägger ner och då är ju 'lifetime' över...) Bättre att ha en positiv grundsyn tycker jag, annars kan man ju aldrig göra något eller investera något i sig själv. / Joe Har man kommit upp kring 60 kan man nog inte träna i 20 år till. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Inte samma kedja du hänvisar till. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk hahaa jävla miss, gick för snabbt där... näää men 2004 ska det visst vara om denna länk stämmer?.....Skall visst ha börjat i USA!? https://tony-s-Pattaya.livejournal.com/3880.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Ja undrar vem den den där Tony är egentligen?Han verkar vara "från Mellanöstern" med jävligt mycket pengar som han inte vet vad han skall göra av. Kanske en svarta fåret son till oljeshejk?Ett tag sent 90 tal när de var "stenhårda" med att klappa igen ställena kl 02.00 så hade han en gigantisk båt liggande i Pattaya bukten där han körde ut folk från walking street för after hours party. Den blev sen raidad av snuten o stängde.En sväng hade han all inredning i vitt inne på Tonys entertainment och det var stencoolt vita liggsoffor i skinn och i hela entrén hade han ställt upp massa Ferraris o Lamborghini o liknande helt bizzart ställe! Tyvärr lite för mycket "Mellanöstern" för att det nånsin har fallit mig i smaken.....Skickat från min VTR-L29 via Tapatalk Pappa Amerikan, Mamma Thai.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Pappa Amerikan, Mamma Thai. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Då stämmer inte länken jag bifogade. Där står fadern som General i Thai army? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Då stämmer inte länken jag bifogade. Där står fadern som General i Thai army? Nu för tiden vet man inte vad som läggs ut. Kan vara så att jag har fel. Men det var vad jag hört under åren pp. Men kan vara fel. Hursomhelst verkar du hittat rätt i den Tony tråden var inne på[emoji6]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 41 minutes ago, broder tuk tuk said: Har man kommit upp kring 60 kan man nog inte träna i 20 år till. BTT Jag är ju bara 55 så jag räknar nog kallt med att träna i 20 år, det borde inte vara nåt problem bara man får hålla sig frisk. Dessutom så kostar ett sånt här kort ca 10000/år i normal pris, så efter 1 1/2 år så har man 'tjänat' in det / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Jag närmar mig 80 och har inga problem med att träna - men till skillnad från ORAKLET så googglar jag väldigt lite så det kanske betyder en del. Undrar om oraklet kan stå med raka ben och få ner fingertopparna i golvet? För mig börjar det ta emot att ståend med raka ben lägga handflatorna mot golvet. Att ha en vältränad och vig kropp är en tillgång vid "sängbrottning" Born41 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 1 minute ago, born41 said: Jag närmar mig 80 och har inga problem med att träna - men till skillnad från ORAKLET så googglar jag väldigt lite så det kanske betyder en del. Undrar om oraklet kan stå med raka ben och få ner fingertopparna i golvet? För mig börjar det ta emot att ståend med raka ben lägga handflatorna mot golvet. Att ha en vältränad och vig kropp är en tillgång vid "sängbrottning" Born41 Att träna och hålla igång är väldigt viktigt när man blir äldre. På så sätt håller man sig yngre än sin ålder. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Bra det...men du har väl gått i gamla skolan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 57 minuter sedan, skrev Nilsson68: Pappa Amerikan, Mamma Thai. Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Han kör väl med lite skumraskaffärer. Har hört både det ena och andra om Tony. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Han kör väl med lite skumraskaffärer. Har hört både det ena och andra om Tony. Duu meeed o jaaag meeed[emoji4]Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 Pappa Amerikan, Mamma Thai.Skickat från min SM-G960F via Tapatalk Och uppvuxen i USA med hårda förhållanden. Byggt sitt "Pattaya rike" med hårda nävar. Jag Har ett sånt livstids medlemskort och Tonys gym är bra kvalitet på såvitt jag vet.Däremot... Jag var ihop med en Filipina som jobbade på ett av Tonys gym.... Det var väldigt jobbiga historier om hur han hanterar sin Staff hon berättade. Jag går inte till hans ställen längre av principskäl. Han är ett svin i mina ögon. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 31, 2018 Dela Inlagd Augusti 31, 2018 On 2018-08-19 at 13:01, skrev ragson: Vi kommer att samarbeta på nåt bra vis så alla blir nöjda. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk är inte Zip och harrys samma ägare? En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 5 timmar sedan, skrev ragson: Och uppvuxen i USA med hårda förhållanden. Byggt sitt "Pattaya rike" med hårda nävar. Jag Har ett sånt livstids medlemskort och Tonys gym är bra kvalitet på såvitt jag vet. Däremot... Jag var ihop med en Filipina som jobbade på ett av Tonys gym.... Det var väldigt jobbiga historier om hur han hanterar sin Staff hon berättade. Jag går inte till hans ställen längre av principskäl. Han är ett svin i mina ögon. Skickat från min SM-G950F via Tapatalk Att Tony är no good hörde jag redan i mitten på 90 talet när tjejerna berättade att dom brukade gå till hans disco efter att baren stängt och ragga kunder där. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 6 timmar sedan, skrev broder tuk tuk: Att Tony är no good hörde jag redan i mitten på 90 talet när tjejerna berättade att dom brukade gå till hans disco efter att baren stängt och ragga kunder där. BTT “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Har inte blivit mycket till centrumlivför min del. Tog en sväng med barnvagnen efter beachroad en natt. Just hemkommen från Bangkok. Då vi varit borta två månader så har vi hunnit upptäcka ett och annat nytt hotell, T21 börjar se färdigt ut och allt övrigt är som vanligt. Det byggs och rivs. Nya saker kommer och gamla saker försvinner. Påminner om Korat där man aldrig vet var man ska ta en öl, då det läggs ner och öppnar nytt 7 dagar i veckan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 9 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Har inte blivit mycket till centrumlivför min del. Tog en sväng med barnvagnen efter beachroad en natt. Just hemkommen från Bangkok. Då vi varit borta två månader så har vi hunnit upptäcka ett och annat nytt hotell, T21 börjar se färdigt ut och allt övrigt är som vanligt. Det byggs och rivs. Nya saker kommer och gamla saker försvinner. Påminner om Korat där man aldrig vet var man ska ta en öl, då det läggs ner och öppnar nytt 7 dagar i veckan. Har du problem att hitta nånstans att ta en öl i Pattis är du nog bortom all räddning Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 1, 2018 Dela Inlagd September 1, 2018 Nu börjar de nya baht-bussarna rulla i Pattaya (likadana har använts i Lop Buri sedan november) Aircondition, gratis Wifi och kameraövervakning Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu