Esspe Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Håller på och betar av restauranger i Jomtien och Pratamnak. Har ni tips så kom gärna med dom. Inne i Pattaya verkar mina gamla stamställen ha tappat stinget lite och har inte hittat ersättare. Bara Leng Kee som håller måttet men jag gillar inte inglasningen och det verkar som dom tappat lite kunder på den. Domicil har ju halverats och där måste ha hänt någonting, personalen var sur och oengagerad sist jag var där och käkade lunch. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 3 minuter sedan, skrev samet: Åker tillbaka till CM imorgon. Så den är inbokad Skall se om @JJC är in byn å vill göra mig sällskap? Stängt på onsdagar. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 Precis nyss, skrev Esspe: Stängt på onsdagar. Blir måndagkväll, flyger till Pattaya på tisdag morgon. Har lite ouppklarade ärende med en snabbdrickande ölhävare att reda ut... Å så måste jag ju få till min Mantra middag som jag ställde in för träffen senast. Så får bli till helgen Har dessutom 4 polare från Svedala som kommer på fredag och vill "se" stan. Så skall agera guide litegranna. Så jag har veckan planerad för mig Skall försöka hinna en sväng till Bkk också i veckan blir stressigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 2 minuter sedan, skrev Esspe: Se samets inlägg men missta det inte för Maggs som ligger strax innan om man kommer från Thapraya. Maggs låg som nummer 2 på Tripadvisor över restauranger i Pattaya när jag var där så man hade höga förväntningar men har aldrig blivit så besviken. Snobbig personal och usel mat till alldeles för höga priser. Ser att den ramlat ner lite på rankingen men ligger fortfarande högt pga gamla recensioner. Hit ska du gå: https://www.tripadvisor.se/Restaurant_Review-g293919-d7235043-Reviews-MAYs_Urban_Thai_Dine_Pattaya-Pattaya_Chonburi_Province.html Tack for omtanken, jag ska nog klara av att skilja pa May och Maggs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 41 minuter sedan, skrev Esspe: Håller på och betar av restauranger i Jomtien och Pratamnak. Har ni tips så kom gärna med dom. Inne i Pattaya verkar mina gamla stamställen ha tappat stinget lite och har inte hittat ersättare. Bara Leng Kee som håller måttet men jag gillar inte inglasningen och det verkar som dom tappat lite kunder på den. Domicil har ju halverats och där måste ha hänt någonting, personalen var sur och oengagerad sist jag var där och käkade lunch. https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g3366878-d12552658-Reviews-Zap_Nuar_Restaurant-Jomtien_Beach_Pattaya_Chonburi_Province.html Fin fin kaffir lime chicken. Leng kee agarna kan dra dit solen inte hittar in, dom serverar Haj, det gillar inte Kaj och inte heller dom flesta andra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 59 minuter sedan, skrev Esspe: Håller på och betar av restauranger i Jomtien och Pratamnak. Har ni tips så kom gärna med dom. Inne i Pattaya verkar mina gamla stamställen ha tappat stinget lite och har inte hittat ersättare. Bara Leng Kee som håller måttet men jag gillar inte inglasningen och det verkar som dom tappat lite kunder på den. Domicil har ju halverats och där måste ha hänt någonting, personalen var sur och oengagerad sist jag var där och käkade lunch. Gillar du Japanskt? Mer än Bento box, sushi och sashimi? http://www.shakariki432.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 5 minuter sedan, skrev judazzz: Gillar du Japanskt? Mer än Bento box, sushi och sashimi? http://www.shakariki432.com/ Den är lite svår att hitta om man inte vet vart man skall leta. Second Road ca 50-100m in på högersidan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 5 minuter sedan, skrev samet: Den är lite svår att hitta om man inte vet vart man skall leta. Second Road ca 50-100m in på högersidan Tempura Kung fanns inte pa menyn men det ordnade finlemmade Oil, hennes telefon nummer får jag nog nytta av,senare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 6 timmar sedan, skrev judazzz: https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g3366878-d12552658-Reviews-Zap_Nuar_Restaurant-Jomtien_Beach_Pattaya_Chonburi_Province.html Fin fin kaffir lime chicken. Leng kee agarna kan dra dit solen inte hittar in, dom serverar Haj, det gillar inte Kaj och inte heller dom flesta andra Den tackar vi för, ska testas även om det ligger lite off ser det ut som. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 6 timmar sedan, skrev judazzz: Tack for omtanken, jag ska nog klara av att skilja pa May och Maggs Entreérna är liknande och lokalerna lika stora och ligger nära varandra så det är lätt att gå fel. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 28, 2018 Dela Inlagd Januari 28, 2018 5 timmar sedan, skrev judazzz: Gillar du Japanskt? Mer än Bento box, sushi och sashimi? http://www.shakariki432.com/ Jodå jag kan äta japanskt också. Min fru är tokig i sashimi, så det kan nog bli ett besök där också. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nick Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 On 2018-01-16 at 09:11, skrev judazzz: Finns det nagon som vet nar Terminal 21 slar upp portarna? Ser inte ut som de blir detta året iallafall. Kort från Idag I declare war on damaged hair and split ends. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 1, 2018 Dela Inlagd Februari 1, 2018 Förstår inte att det fortfarande är så mycket folk i Pattaya/Jomtien? Vi är inne i februari nu och då ska det ha börjat tunna av ordentligt men icke. Fattar dom inte att dom ska åka hem? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 7 minuter sedan, skrev apknug: Tänkte precis samma sak i förgår kväll. Fullt, inte ett bord ledigt på sunshine café, Mr Moon, 2for, rompun market knökat och, bästa surprisen av allt, Kö att få bord på Kiss Food and drink! Värren än Jul o nyår! Skickat från min Lenovo TB2-X30F via Tapatalk Attans! Maitan sålde i precis fel tidpunkt! Eller sålde han överhuvudtaget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 4 minuter sedan, skrev Cavemannen: Attans! Maitan sålde i precis fel tidpunkt! Eller sålde han överhuvudtaget? Nej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 Precis nyss, skrev judazzz: Nej Han fornyade inte hyres kontraktet BTT blaste honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 6 minuter sedan, skrev judazzz: Han fornyade inte hyres kontraktet BTT blaste honom Han hade ju Maitans till salu för 1,000,000B Menar du att han inte fick en krona för det? ägde han ens stället? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 8 minuter sedan, skrev Cavemannen: Han hade ju Maitans till salu för 1,000,000B Menar du att han inte fick en krona för det? ägde han ens stället? Vill du ha korrekta uppgifter sa far du nog kontakta honom sjalv, jag springer inte med hörsägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 6 minuter sedan, skrev judazzz: Vill du ha korrekta uppgifter sa far du nog kontakta honom sjalv, jag springer inte med hörsägen Jag kan tala om för dig, han fick inte en krona.................... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag kan tala om för dig, han fick inte en krona.................... Och vem frågade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 2 minuter sedan, skrev Cavemannen: Jag kan tala om för dig, han fick inte en krona.................... Provocera någon annan ditt liggsår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev judazzz: Provocera någon annan ditt liggsår Fegis, varför vågar du inte? Snart, mycket snart tar jag reda på vem du är Ändrades Februari 2, 2018 av Cavemannen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
judazzz Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 5 minuter sedan, skrev Cavemannen: Fegis, varför vågar du inte? Snart, mycket snart tar jag reda på vem du är Prova the castle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 Fegis, varför vågar du inte? [emoji3] Snart, mycket snart tar jag reda på vem du är [emoji3] Är stalking din paradgren och tvångsmässiga favoritsysselsättning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 2, 2018 Dela Inlagd Februari 2, 2018 25 minuter sedan, skrev Nicholas: 42 minuter sedan, skrev Cavemannen: Fegis, varför vågar du inte? Snart, mycket snart tar jag reda på vem du är Är stalking din paradgren och tvångsmässiga favoritsysselsättning? Tack för att du frågade. Ja ibland så triggar det mig, speciellt när någon vill spela under radarn,dem jagar jag........ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu