kungchristian Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 95 var jag där....Christian Skickat från min SM-G389F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Var det inte en annan svensk som hade stället ett par år innan Lasse tog över i mitten på 90-talet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 11m låter ju mycket men kan man betala pengar för en bar öht så vet man ju aldrig. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 24 minuter sedan, skrev Esspe: 11m låter ju mycket men kan man betala pengar för en bar öht så vet man ju aldrig. Det är inte dyrt. Två husdelar med marken friköpt! Januari 1999 var jag där första gången. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Men den unge norrmannen var knappast thailändsk medborgare. Om det nu var han som la upp pengarna. Och om nu köpelikviden var 11MDet till vänster var ju till salu, oklart om det ingick i dom 2.Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Men den unge norrmannen var knappast thailändsk medborgare. Om det nu var han som la upp pengarna. Och om nu köpelikviden var 11MDet till vänster var ju till salu, oklart om det ingick i dom 2.Skickat från min SM-G930F via TapatalkDen brevid ingick inte. Bara Globetrotter. Men det var hela huset. Alla våningarna med rummen och lägenheten. Men några 11 millar fick han inte.Försökt sälja länge mes varierande pris genom åren. 21... 18... 14... 11... tackade nej till 8 för några är sedan... men vad det blev i slutänden får ni fråga Lasse om. Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andjoh Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Innan Lasse drevs Globetrotter av en stockholmskille , Roffe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 9 timmar sedan, skrev möljis: Var det inte en annan svensk som hade stället ett par år innan Lasse tog över i mitten på 90-talet? Det hette Black Bush tidigare. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Det hette Black Bush tidigare.Hette/heter fortfarande Black Bush Ltd. Det är firmanamnet som Lasse tog över. Sedan körde de med "artistnamnet" Globetrotter. Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Hittade senaste försäljningsannonsen på ThaipropertiesSkickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Hittade senaste försäljningsannonsen på ThaipropertiesSkickat från Galaxy S8 Jäklar vilken taskig upplösning det blev... är det Tapatalk som gör det tro? http://pattayapropertythailand.com/listing/globetrotter-guesthouse-sale-Pattaya-Thailand-ref-no-cpb-s10/Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 9 minuter sedan, skrev samet: Hette/heter fortfarande Black Bush Ltd. Det är firmanamnet som Lasse tog över. Sedan körde de med "artistnamnet" Globetrotter. Skickat från Galaxy S8 Stället hette Black Bush Inn före någon döpte om det troligtvis Lasse. Han tog väl över bolaget Black Bush ltd vid köpet av stället. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Ja 10 miljoner THB lät ju lite mera sunt än 11 millar SEK även om Pigge tyckte de var rimligt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 3 minuter sedan, skrev Mankan: Ja 10 miljoner THB lät ju lite mera sunt än 11 millar SEK även om Pigge tyckte de var rimligt. 2,7 miljoner kronor För mark, husdelar och företag är ganska lågt. Med detta läget. Men Lasse är 70år och nog trött på det hela. Så han tog vad han fick. Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 1 minut sedan, skrev pigge01: 2,7 miljoner kronor För mark, husdelar och företag är ganska lågt. Med detta läget. Men Lasse är 70år och nog trött på det hela. Så han tog vad han fick. Mycket möjligt men det är fan så mycket mindre än 11 miljoner SEK som du tyckte var ok Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 24 minuter sedan, skrev Mankan: Ja 10 miljoner THB lät ju lite mera sunt än 11 millar SEK även om Pigge tyckte de var rimligt. Jo det låter lite rimligare Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Nån som vet vem som äger Scandalic ? Vad har hänt med Scandalic bar ? Var har hänt med Ulrika och golfen ? Helt ny hemsida. http://www.scandalic.nu/ Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Ullrika driver MM bar/hotell i Hat Mae Rampueng, Rayong, ett riktigt trevligt ställe några stenkast från stranden. Vad jag vet driver hennes x Scandalic vidare. Om golf vet jag inte ett skit! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 3 minuter sedan, skrev Stefan: Ullrika driver MM bar/hotell i Hat Mae Rampueng, Rayong, ett riktigt trevligt ställe några stenkast från stranden. Vad jag vet driver hennes x Scandalic vidare. Om golf vet jag inte ett skit! //S Ulrika har drivit golf på scandalic på ett föredömligt sätt. Av hennes nya ställe vet jag noll tyvärr. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 7 minuter sedan, skrev Mankan: Ulrika har drivit golf på scandalic på ett föredömligt sätt. Av hennes nya ställe vet jag noll tyvärr. Här ligger Ulrikas ställe, MM villa! Brorsan har en condo några hundra meter bort som jag brukar låna när jag vill ta det lugnt några dagar, dock brukar det inte sluta så lugnt hos Ulrika! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 2 minuter sedan, skrev Stefan: Här ligger Ulrikas ställe, MM villa! Brorsan har en condo några hundra meter bort som jag brukar låna när jag vill ta det lugnt några dagar, dock brukar det inte sluta så lugnt hos Ulrika! //S Tack jag tar ett besök hos Ulrika i vinter Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 1 minut sedan, skrev Stefan: Här ligger Ulrikas ställe, MM villa! Brorsan har en condo några hundra meter bort som jag brukar låna när jag vill ta det lugnt några dagar, dock brukar det inte sluta så lugnt hos Ulrika! //S Nej fan, där ligger det inte! Det ligger på Kon Ao Soi 1, ungefär vid "s"et på sea breeze house är! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Precis nyss, skrev Mankan: Tack jag tar ett besök hos Ulrika i vinter Gör det! Det är ett bra ställe och hon är som du vet ett rejält fruntimmer man gärna tjatar med i flera timmar! //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 1 minut sedan, skrev Stefan: Gör det! Det är ett bra ställe och hon är som du vet ett rejält fruntimmer man gärna tjatar med i flera timmar! //S På ett eller ett annat sätt lär jag hitta dit oavsätt vart det nu ligger men tack Stefan för förtydligandet. Jag är där nästa resa Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 28, 2017 Dela Inlagd Juli 28, 2017 Precis nyss, skrev Mankan: På ett eller ett annat sätt lär jag hitta dit oavsätt vart det nu ligger men tack Stefan för förtydligandet. Jag är där nästa resa 555, hör av dig om du vill ha en bättre vägbeskrivning. Jag lär väl vara där i slutet på december. //S There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu