spooncreek Inlagd Juli 1, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 1, 2017 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Sangwal: Vi ska bo på Hotel Mercure, 2:nd road, soi 15 nu i sommar. Är det någon som bott där tidigare? Rock on! Ja, fast det var många år sedan nu, antagligen åtta år sedan. Minns det som något dyrt kontra standarden på rummen (som det ofta kan vara när man bor på någon av de större hotellkedjorna) , men det kan ju ha ändrats. Gillade poolområdet och läget är kanon om man vill bo centralt. Det byggs en del nytt i närheten fortfarande, men tror inte det ska störa. Ändrades Juli 1, 2017 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 3, 2017 Dela Inlagd Juli 3, 2017 On 7/1/2017 at 07:46, skrev Tallviking: Beach vendors remove equipment Pattaya Beach looked more pristine than it has in memory after umbrella vendors removed all their equipment Ser ju riktigt bra ut. Fast användandet av "pristine" i samma mening som Pattaya.......? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 14, 2017 Dela Inlagd Juli 14, 2017 Det rivs på soi LK Metro....tre units som ska bli en....Kan det bli en gogo?? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2017 On 2017-07-14 at 08:50, skrev ragson: Det rivs på soi LK Metro....tre units som ska bli en....Kan det bli en gogo?? Murphys law som rivs bland annat ser det ut som. Synd, det var en bra bar att kolla fotboll på.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2017 Var på stranden igår, och vattnet såg skitigare ut än vanligt vilket också verkar stämma enligt artikeln. Särskilt när det regnar rinner skiten tydligen rätt ut i vattnet. http://www.pattayamail.com/news/south-Pattaya-sewage-leak-causes-outrage-181185 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 23, 2017 Dela Inlagd Juli 23, 2017 17 minuter sedan, skrev spooncreek: Var på stranden igår, och vattnet såg skitigare ut än vanligt vilket också verkar stämma enligt artikeln. Särskilt när det regnar rinner skiten tydligen rätt ut i vattnet. http://www.pattayamail.com/news/south-Pattaya-sewage-leak-causes-outrage-181185 Vidrigt. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 23, 2017 Dela Inlagd Juli 23, 2017 3 timmar sedan, skrev spooncreek: Var på stranden igår, och vattnet såg skitigare ut än vanligt vilket också verkar stämma enligt artikeln. Särskilt när det regnar rinner skiten tydligen rätt ut i vattnet. http://www.pattayamail.com/news/south-Pattaya-sewage-leak-causes-outrage-181185 Ännu värre nu efter att Sangwal badade bort sin bakfylla... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 23, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 23, 2017 8 minuter sedan, skrev M33: Ännu värre nu efter att Sangwal badade bort sin bakfylla... Det låter illa. Hade Pattaya haft en sådant där svenskt larmsystem för "allmän livsfara" hade jag bett dem skicka ut larmet nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Smurfarna har öppnat ett eget ställe! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Juli 25, 2017 Efter att ha ätit Pattayas bästa kebabtallrik (i inte särskilt hård konkurrens) på Pattaya Klang.... ...knallade jag förbi det här klassiska svenskhaket. Såg rätt stängt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
changdude Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 6 timmar sedan, skrev ragson: Smurfarna har öppnat ett eget ställe! Vilken soi ligger detta ställle på !!! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 40 minuter sedan, skrev changdude: Vilken soi ligger detta ställle på !!! Soi Buakhao www.smurfbar.com Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 4 timmar sedan, skrev spooncreek: Efter att ha ätit Pattayas bästa kebabtallrik (i inte särskilt hård konkurrens) på Pattaya Klang.... ...knallade jag förbi det här klassiska svenskhaket. Såg rätt stängt ut. Globetrotter? Hörde att han sålt till sist. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Globetrotter? Hörde att han sålt till sist. Japp, Lasse sålde i våras till en ung Norrman som fått pengar av pappa... [emoji15] Lasse sitter numera i sitt hus på norra sidan av Samet och njuter. Kan han förtjäna efter 17 år i Pattaya. Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 21 minuter sedan, skrev samet: Japp, Lasse sålde i våras till en ung Norrman som fått pengar av pappa... Lasse sitter numera i sitt hus på norra sidan av Samet och njuter. Kan han förtjäna efter 17 år i Pattaya. Skickat från Galaxy S8 det måste väl vara längre tid än 17 år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 Fick han gå ner från sina 11mille Sek? Ja Lasse är väl värd att få avsluta i lugn och ro. Å kanske slippa försörja hela kärringens provins. Fick han behålla villorna i Pattaya? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 24 minuter sedan, skrev ellim63: det måste väl vara längre tid än 17 år? Ja det måste väl vara närmare 25 år, BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 25, 2017 Dela Inlagd Juli 25, 2017 32 minuter sedan, skrev stefan5300: Ja det måste väl vara närmare 25 år, Jag var där första gången 97 iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Är det den nya ägaren som blåst ut inredningen eller har han redan gett upp? Den till vänster står det till salu på iallafall. Skickat från min SM-G930F via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 5 timmar sedan, skrev ellim63: det måste väl vara längre tid än 17 år? 4 timmar sedan, skrev Wwax: Jag var där första gången 97 iaf. Fick uppgifter från en kompis som bott i Pattaya i snart 30 år att Globertrotter öppnade 92-94. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 43 minuter sedan, skrev stefan5300: Fick uppgifter från en kompis som bott i Pattaya i snart 30 år att Globertrotter öppnade 92-94. Vem kan den kompisen vara Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 16 timmar sedan, skrev ragson: Smurfarna har öppnat ett eget ställe! Sent from my SM-N910C using Tapatalk En österikare som har baren. Trevligt ställe. BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 7 timmar sedan, skrev Odin: Fick han gå ner från sina 11mille Sek? Ja Lasse är väl värd att få avsluta i lugn och ro. Å kanske slippa försörja hela kärringens provins. Fick han behålla villorna i Pattaya? Vilka villor i Pattaya? Han hyrde väl bara? Och ingen normal person betalar väl 11 mille sek för lasses ställe, han fick nog inte så mycket för det. Men som du skriver, han har nog slitit häcken av sig ibland, så det kändes nog bra att bli av med stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 Är det den nya ägaren som blåst ut inredningen eller har han redan gett upp? Den till vänster står det till salu på iallafall. Skickat från min SM-G930F via TapatalkHur länge Lasse drivit vet jag inte riktigt. Han pratade alltid om 15 sedan 16 å nu 17 år. Men då pratade han om hur länge sedan han slutade jobba i Europa och lämnade helt för Thailand. Han drev det säkert några år innan också. Nya ägaren tog över. Öppnade å stängde efter en vecka och började riva ut allt. Sedan har det inte hänt mycket...Det till vänster har varit till salu i många år...Skickat från Galaxy S8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 26, 2017 Dela Inlagd Juli 26, 2017 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Vem kan den kompisen vara Jan men på forumet kallar han sig något helt annat. . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu