Drivern Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 2 timmar sedan, skrev ragson: Tydligen har Fred öppnat en liten bar på soi 3 Jomtien. Hörde att det var fullt där igår, och Fred har lovat att inte prata politik! Nån som vart där? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Hörde någonstans att området soi 3 o 4 närmast beachen på Jomtien skulle rivas inom en snar framtid,om det är sant eller inte vet jag dock ej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Vet ej om det stämmer. Men har hört ryktesvägen att Fröken Chang (tidigare hyresvärden för Maitans) ska driva ett guesthouse där. Men ta det med en nypa salt, bara hört ryktesvägen som sagt.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Hörde någonstans att området soi 3 o 4 närmast beachen på Jomtien skulle rivas inom en snar framtid,om det är sant eller inte vet jag dock ejStämmer. Alla enplans... Blue flower, siambylla, Tonys, norska baren ska bort. Dom går på en månadskontrakt tills vidare. Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 1 timme sedan, skrev swedenfarang: Vet ej om det stämmer. Men har hört ryktesvägen att Fröken Chang (tidigare hyresvärden för Maitans) ska driva ett guesthouse där. Men ta det med en nypa salt, bara hört ryktesvägen som sagt.. Äntligen är du här igen,trots bajens kräftgång Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clion Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 On 2016-10-15 at 12:18, skrev lk2: Ja, just idag gick jag dit ensam av någon anledning. Ett studiebesök som varade från kl. 13.00 och till drygt 16.00. Jag vill ju hålla mig informerad om läget på den i mitt tycke trevligaste soien i Pattaya. En fråga, har du själv besökt soi 6? Om inte kan jag verkligen rekommendera ett besök, det ger så mycket mera än att googla. 555 Edit; för övrigt är det en soi som jag alltid passerar på mina promenader ned till beachen som jag ju har skrivit hundratals inlägg om. Ja en härlig soi med damer som kvittrar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 8 timmar sedan, skrev ragson: Tydligen har Fred öppnat en liten bar på soi 3 Jomtien. Hörde att det var fullt där igår, och Fred har lovat att inte prata politik! Nån som vart där? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Klart man har varit där. Jag och Bengan gav honom tipset att han ska kalla stället för " Tömma och Glömma" Kul att Fred gör nått, och kul för gumman hans. Så jag önskar honom lycka till //G Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 On 2016-10-15 at 22:18, skrev Boa52: Ni som vill ha Pattaya trådar, ok för min del, är inte intreserad om vad som händer där, jag ska inte lägga mej i era Pattaya grejor Ok Jag tycker du skall fortsätta läsa i alla fall. Du kan ju faktiskt få lära dig något om Thailand, utanför risbyn. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 9 timmar sedan, skrev ragson: Tydligen har Fred öppnat en liten bar på soi 3 Jomtien. Hörde att det var fullt där igår, och Fred har lovat att inte prata politik! Nån som vart där? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Vem är Fred? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 10 timmar sedan, skrev Mankan: Vem är Fred? Kungen över Soi 3. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 28, 2016 Dela Inlagd Oktober 28, 2016 43 minuter sedan, skrev apknug: Men heter den det nu då? Står det Tömma o Glömma på skylten? Annars, vad heter baren o hut hittar man dit? Man hinner ju bli sketfull om man skall prova alla på soi 3 för att hitta rätt. Kanske inte så dum iof Skickat från min ALE-L02 via Tapatalk Det är hemligt! Okej om du inte berättar för någon! Till höger om 7 days of Holiday. Ser inte ut som en bar men hänger en svensk flagga där. Ser mest ut som en uteplats. en gul en Finns ingen skylt eller så Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 Det är hemligt! Okej om du inte berättar för någon! Till höger om 7 days of Holiday. Ser inte ut som en bar men hänger en svensk flagga där. Ser mest ut som en uteplats. en gul en Finns ingen skylt eller så Vill ha bildbevis! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 är det gamla fred som var på kuba förut ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Oktober 29, 2016 Dela Inlagd Oktober 29, 2016 1 timme sedan, skrev soi covboy: är det gamla fred som var på kuba förut ?? Jepp Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 "Tömma och glömma" Fred S med bihangs lilla ställe. Soi 3 Jomtien. Obs! Namnet har jag hittat på och vet inte vad han vill kalla stället om det ens har ett namn. Ett litet familjärt gubbgängs ställe. Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 Ahh... E det den Fred...Träffade han förr i tiden . Mycket Travsnack...trevlig prick Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd November 2, 2016 Dela Inlagd November 2, 2016 kul då blir det att gå och ta lite pilsner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Ja nu har även jag varit där. En härlig förvirrad glad röra! Torsdag den 17e nov kl 17 så blir det Livemusik och bbq-gris och glada tillrop, kom dit och tjoa med oss! Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 1 minut sedan, skrev ragson: Ja nu har även jag varit där. En härlig förvirrad glad röra! Torsdag den 17e nov kl 17 så blir det Livemusik och bbq-gris och glada tillrop, kom dit och tjoa med oss! Sent from my SM-N910C using Tapatalk Oj oj oj hur ska det gå!......................................Gris fest!!! Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 9, 2016 Dela Inlagd November 9, 2016 Massa svenska grisar på samma hörna... Vad kan gå fel?? [emoji6]Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 14 timmar sedan, skrev ragson: Massa svenska grisar på samma hörna... Vad kan gå fel?? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Ja där borde man varit på plats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd November 10, 2016 Dela Inlagd November 10, 2016 Ja där borde man varit på plats Mycket troligt att det blir så Skickat från min ONEPLUS A3003 via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Havet Inlagd December 6, 2016 Dela Inlagd December 6, 2016 Condo i Pattaya . Min kompis Eric hyr ut en av sina condos. Den helrenoverades för ett år sedan ca, kanonfint med riktigt kök, tvättmaskin, internet, 40" tv mm. El och vatten till government rates. http://www.bahtsold.com/view/8-000-bht-m-Pattaya-condo-for-rent-w-pool-40-tv-274306 Kolla in länken på bahtsold. Kontakta Eric vid intresse, men jag kan också hjälpa till om det behövs. Med vänlig hälsning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd December 7, 2016 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2016 (ändrad) Nu verkar det som om byggstoppet på Waterfront Building nere vid Bali Hai piren äntligen är hävt och att man nått en kompromiss. Skönt. Tog drygt två år. Uppenbarligen får man ta bort de åtta högsta våningarna. Låter som en rimlig lösning. "The Waterfront Suites and Residences Condominium building at Bali Hai Pier in Pattaya has finally been given the green light. Building of the fifty-three storey tower block was halted in August 2014 after complaints which led to questions about the legitimacy of its planning consents. Now Mr. Lyon Weindenfeld, director of the Bali Hai company, said that after Pattaya City Council ordered construction to cease they have managed to resolve all issues relating to the building and its environmental impact. Concessions have been made and the construction company has agreed to remove the eight top floors and provide greater underground parking facilities. Mr Weindenfeld has said the company are now keen to get on with the construction of what they believe will become a ‘great Pattaya landmark building.’" http://bangkokjack.com/2016/12/07/waterfront-development-finally-gets-green-light/ Ändrades December 7, 2016 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 25, 2017 Trådstartare Dela Inlagd Januari 25, 2017 (ändrad) Promenerade förbi Walking Street i efttermiddags och även om det inte blev så synligt på bilden nedan, så kan man ana på lyktorna att WS förbereder sig för en kinesisk anstormning under det kommande nyåret. Vi får väl se hur stor invasionen av kinesiska gruppturister blir detta år. Anledningen till fotot var dock annonseringen i entren till WS, så att mitt gamla senila jag inte skulle glömma att påminna mitt mer ungdomliga jag om att Maya Music Festival återkommer till Pattaya (eller snarare en bit utanför), även i år. Kom inte iväg förra året men kanske skulle man offra en peng (4000 THB och uppåt) för en biljett. Trance DJ Tiesto återkommer tydligen även i år. Verkade varit riktigt j-la bra drag förra året. Mitt mindre ungdomliga jag är dock mer intresserad av svenska Deepest Purples Thaillandsturné, som en kompis berättade om i går. Aldrig hört dem spela, men kompisen hävdar att de är riktigt vassa. Ska visst spela på både Blue Lagoon och Rolling Stone Live och Burapa Bike Festival Minns att jag också såg något i mitt FB-flöde om detta men nu är det som bortblåst. Vem vet mer? Är det dem på videon nedan? Ändrades Januari 26, 2017 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Januari 25, 2017 Dela Inlagd Januari 25, 2017 (ändrad) In February 2017, the Deepest Purple tribute band are going to play some gigs in Thailand and with a gig at Pattya Bike Week and Burapa festival stage as the grand finale of the 17th or 18th ! We will be traveling in Thailand between the 6th and 19th february and will update this page as soon as new gig is confirmed . Feel free to give us great tips on good places to play some lovely songs of Deep Purple ! Deepest Purple is one of the best tribute bands and interpreters of Deep Purple in Europe and it will be a great pleasure to play in Thailand and all the great people there ! Confirmed dates: 6 Feb Hua Hin, TBA 12 Feb Pattaya, The Blue Lagoon 15 Feb Pattaya, Rolling Live 3 17 Feb, Pattaya, Burapa Bike Festival (acoustic set, Tribute To The King Of Thailand) 17 Feb Pattaya, Burapa Bike Festival 19 Feb Pattaya, Vickans (Jomtien Beachroad) More dates to come! https://www.facebook.com/Deepest-Purple-655282141234592/ Ändrades Januari 25, 2017 av kenke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu