Chan2014 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 2 minuter sedan, skrev Benriach: Ser du dubbelt redan? Nåja, mig får du kalla vad du vill, bara du betalar... Hur mycket ska du ha för fiskmås? Chan2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Precis nyss, skrev Chan2014: Hur mycket ska du ha för fiskmås? Chan2014 2 flaskor vinäger... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Precis nyss, skrev Benriach: 2 flaskor vinäger... Taget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Precis nyss, skrev Benriach: 2 flaskor vinäger... årets dräpare Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 4 timmar sedan, skrev Nemo: Frågan var om du kom hem ensam. Du har inte varit här i Pattaya så ofta va? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Precis nyss, skrev Chan2014: Taget Härligt... Skickar du dem med flaskpost eller med Uncens fraktfirma? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chan2014 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 (ändrad) Nej du, först får jag köpa 2 flaskor, frågan är vad du vill ha, balsamic, vit eller röd är väl det vanligaste, enklast blir nog att jag transfererar summan till Sverige så kan du köpa vad du önskar, pm'a mej till konto och summa. Vidare vill jag nog ha någon form av avtal som ger mej rätten att kalla dej fiskmås utan några framtida påföljder. Chan2014 Ändrades Oktober 15, 2016 av Chan2014 tillägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 3 timmar sedan, skrev leifen: Nu vet jag inte riktigt vad du tjafsar om, vilka barer har fått stänga eller är reglerna som vanligt i HH. Fredag fanns inget förbud så jag skriver sanningen. Jag påstår att fortfarande att samma regler som tidigare är i HH, möjligt att något hänt i kväll lördag. Har varit i Pak Nam Pran i kväll, mycket folk ute och alkohol serveras på alla restauranger och även musiken dånar ur högtalarna. Nu Persistant får du redovisa vilka som fått/måste stänga eller är det som vanligt i kväll i HH? Hej DU PÅSTOD ATT DET VAR SOM VANLIGT I HUA HIN ; FREDAG OCH LÖRDAG IGÅR VAR ALLA BARER STÄNGDA OCH IKVÄLL OCKSÅ ALLA BARER ÖPPNAR SOM VANLIGT MÅNDAG. RESTAURANGER FÅR SERVERA ALKOHOL ; DET VET ALLA MEN DU PÅSTOD SAKER OCH TING SOM DU INTE KARL ATT ERKÄNNA ATT DU HAR FEL UTAN KOMMER MED EN MASSA ANNAN INFO OM PRANBURI. URSÄKTA MEN VART VILL DU KOMMA TYVÄRR Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 ”Krig är fred, frihet är slaveri, okunnighet är styrka” Och Hua Hin är det nya Pattaya....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HuaHindinnge Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 9 minuter sedan, skrev frogfish: ”Krig är fred, frihet är slaveri, okunnighet är styrka” Och Hua Hin är det nya Pattaya....... Äh! Bara två fulla svennar som har olika bild av verkligheten. Klockan är läggdags i HH. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 2 minuter sedan, skrev HuaHindinnge: Äh! Bara två fulla svennar som har olika bild av verkligheten. Klockan är läggdags i HH. Men det skulle ju iofs passa bra i tråden om Hua Hin var det nya Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 1 timme sedan, skrev Persistant: Hej DU PÅSTOD ATT DET VAR SOM VANLIGT I HUA HIN ; FREDAG OCH LÖRDAG IGÅR VAR ALLA BARER STÄNGDA OCH IKVÄLL OCKSÅ ALLA BARER ÖPPNAR SOM VANLIGT MÅNDAG. RESTAURANGER FÅR SERVERA ALKOHOL ; DET VET ALLA MEN DU PÅSTOD SAKER OCH TING SOM DU INTE KARL ATT ERKÄNNA ATT DU HAR FEL UTAN KOMMER MED EN MASSA ANNAN INFO OM PRANBURI. URSÄKTA MEN VART VILL DU KOMMA TYVÄRR Persistant Du gör verkligen skäl för ditt namn och då inte den snälla översättningen. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 En gång i tiden var det här en tråd som jag uppskattade och följde med nöje. Nu har några jävla idi*ter tjafsat sönder den, lägg ner för fan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 12 minuter sedan, skrev Fredman: En gång i tiden var det här en tråd som jag uppskattade och följde med nöje. Nu har några jävla idi*ter tjafsat sönder den, lägg ner för fan. Vad vill du ha för sårts tråd som du uppskattar, det är ju bra att veta vad alla vill skriva om, för min del, jag är inte ensan på forumet så vi måste samsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 4 minuter sedan, skrev Boa52: Vad vill du ha för sårts tråd som du uppskattar, det är ju bra att veta vad alla vill skriva om, för min del, jag är inte ensan på forumet så vi måste samsas Nu kan jag inte tala för herr Fredman, men för egen del tycker jag väl det är lämpligt att ta upp vad som är nytt i Pattaya i den här tråden. Men det är bara min åsikt, det finns ju bevisligen de som inte är av den åsikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 12 minuter sedan, skrev Boa52: Vad vill du ha för sårts tråd som du uppskattar, det är ju bra att veta vad alla vill skriva om, för min del, jag är inte ensan på forumet så vi måste samsas Ja Frogfish svarade mycket bra. Var det något i det som du inte förstår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 14 minuter sedan, skrev Fredman: Ja Frogfish svarade mycket bra. Var det något i det som du inte förstår? Ni som vill ha Pattaya trådar, ok för min del, är inte intreserad om vad som händer där, jag ska inte lägga mej i era Pattaya grejor Ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Ni som vill ha Pattaya trådar, ok för min del, är inte intreserad om vad som händer där, jag ska inte lägga mej i era Pattaya grejor Ok Det vore bara om ni starta, trådar om andra orter. Och sluta att slamma ner andra trådar. Ändrades Oktober 15, 2016 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 12 timmar sedan, skrev lk2: Jag betvivlar att du satt din fot på sexan. Du menar att det skulle vara en merit att ha gjort det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 3 minuter sedan, skrev Nemo: Du menar att det skulle vara en merit att ha gjort det? Absolut. Om man öppnar käften är det en fördel om man vet vad man pratar om. Kalla det gärna "merit", up to you. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 53 minuter sedan, skrev Nemo: Du menar att det skulle vara en merit att ha gjort det? Ja om man ska kommentera 6a . Annars är det bara trams. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 12 timmar sedan, skrev L64: Pastorn, har du några tips till en lugn o timid Göteborgare om var man kan få en go nattvarden i byn, gärna med lättklädda damer!? 11 timmar sedan, skrev rolba: Jag tar mig friheten att komma med ett inlägg. Du skulle ju kunna besöka Blue Lagoon och snorkla lite nu när du har licens. Nattvarden kan du få i min enkla sakristia, du är hjärtligt välkommen ! Men förslaget att serveringen skulle utföras av lättklädda damer stötte på patrull när jag presenterade det för hustrun. Men jag bor nära Blue Lagoon så vi kan ju följa Rolbas kloka råd så löser det sig. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Oktober 16, 2016 Dela Inlagd Oktober 16, 2016 11 timmar sedan, skrev Esspe: Du gör verkligen skäl för ditt namn och då inte den snälla översättningen. Hej Du har verkligen rätt , varför skall sanning och korrekta uppgifter användas på MPR ? För min del är det inte ett sätt att leva Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Tydligen har Fred öppnat en liten bar på soi 3 Jomtien. Hörde att det var fullt där igår, och Fred har lovat att inte prata politik! Nån som vart där? Sent from my SM-N910C using Tapatalk mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Oktober 27, 2016 Dela Inlagd Oktober 27, 2016 Någon som vet vem som som tog över Maitans?...är det någon aktivitet där?.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu