Persistant Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 3 timmar sedan, skrev leifen: Hua Hin som vanligt både fredag och lördag, bara levande musiken vid Baan Khun Por (plattan) saknades. Affärer säljer alkohol som vanligt 11-14, 17-24. Hej Idag lördag , så än så länge vet vi ej Igår efter ceremonin vid kungen sommarpalats , så åkte jag till ett dött Bintabar och nästan helt stöngt Soi 80 Bonkai öppet men ingen musik. Var Leifen har varit igår och kan förutse dagen vet jag ej Betr. hur det kommer att vara framöver , vet väl knappast polisen Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 5 minuter sedan, skrev Persistant: Hej Idag lördag , så än så länge vet vi ej Igår efter ceremonin vid kungen sommarpalats , så åkte jag till ett dött Bintabar och nästan helt stöngt Soi 80 Bonkai öppet men ingen musik. Var Leifen har varit igår och kan förutse dagen vet jag ej Betr. hur det kommer att vara framöver , vet väl knappast polisen Persistant Att förutse lördag består att vi frågade på några barer i HH om detta, svaret var ingen skillnad, men söndag stängt. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 42 minuter sedan, skrev leifen: Att förutse lördag består att vi frågade på några barer i HH om detta, svaret var ingen skillnad, men söndag stängt. Hej Du skrev , FREDAG ; LÖRDAG SOM VANLIGT , vilket är en LÖGN Fredag , 99 % av alla barer stängda. Hur det blir idag vet varken du eller jag Är det inte bättre att man kollar först innan man sprider lögnaktiga uppgifter. Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 2 minuter sedan, skrev Persistant: Hej Du skrev , FREDAG ; LÖRDAG SOM VANLIGT , vilket är en LÖGN Fredag , 99 % av alla barer stängda. Hur det blir idag vet varken du eller jag Är det inte bättre att man kollar först innan man sprider lögnaktiga uppgifter. Persistant 99% barer stängda är då den största lögnen av alla. Dock får du lite rätt då många barägare stängt i panik för dom trodde på ett förbud som inte kom och skickade hem personal för att minimera förluster. Lördag som vanligt är väl om ägarna vill öppna, i alla fall så har inte ett förbud inträtt än. Att många barer är rätt öde före kl.10pm är inte ovanligt. Du får visa sanningen att barer tvingats stänga då i HH, i så fall gör jag en pudel och erkänner att jag spridit lögnaktiga uppgifter. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Nyss hemkommen från soi 6, Kommersen pågick som vanligt, men kunderna lyste med sin frånvaro. Ingen music dock. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 7 minuter sedan, skrev lk2: Nyss hemkommen från soi 6, Kommersen pågick som vanligt, men kunderna lyste med sin frånvaro. Ingen music dock. Ensam? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Precis nyss, skrev Nemo: Ensam? Ja, just idag gick jag dit ensam av någon anledning. Ett studiebesök som varade från kl. 13.00 och till drygt 16.00. Jag vill ju hålla mig informerad om läget på den i mitt tycke trevligaste soien i Pattaya. En fråga, har du själv besökt soi 6? Om inte kan jag verkligen rekommendera ett besök, det ger så mycket mera än att googla. 555 Edit; för övrigt är det en soi som jag alltid passerar på mina promenader ned till beachen som jag ju har skrivit hundratals inlägg om. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 3 minuter sedan, skrev lk2: Ja, just idag gick jag dit ensam av någon anledning. Ett studiebesök som varade från kl. 13.00 och till drygt 16.00. Jag vill ju hålla mig informerad om läget på den i mitt tycke trevligaste soien i Pattaya. En fråga, har du själv besökt soi 6? Om inte kan jag verkligen rekommendera ett besök, det ger så mycket mera än att googla. 555 Edit; för övrigt är det en soi som jag alltid passerar på mina promenader ned till beachen som jag ju har skrivit hundratals inlägg om. Frågan var om du kom hem ensam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 4 minuter sedan, skrev Nemo: Frågan var om du kom hem ensam. Ja, jag kom hem ensam. Även om det är non of your business. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Persistant Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 6 timmar sedan, skrev leifen: Att förutse lördag består att vi frågade på några barer i HH om detta, svaret var ingen skillnad, men söndag stängt. Hej Du påstod att i HH så var det som VANLIGT fredag o lördag . Om fredag en lögn , återstår att kolla i kvöll om den uppgiften också är tagen i luften Att du frågat ngn hjälper inte , det är du som ansvarar för de uppgifter som du skriver på MPR. Enligt dig så gäller bara att skriva ngt , skit vad det är Persistant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Har alltid kommit hem ENSAM från soi 6. En viss skillnad mellan ST och LT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 16 minuter sedan, skrev Jiipee: Har alltid kommit hem ENSAM från soi 6. En viss skillnad mellan ST och LT. Jo, men de flesta brukar kunna hålla sig tills man kommer hem.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Jo, men de flesta brukar kunna hålla sig tills man kommer hem.... [emoji3] De flesta av de som besöker 6:an?Det tvivlar jag på... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 48 minuter sedan, skrev Nemo: Jo, men de flesta brukar kunna hålla sig tills man kommer hem.... Personligen har jag vad jag kan dra mig till minnes aldrig tagit med mig någon "doggy bag" från sexan. 18 minuter sedan, skrev Benriach: De flesta av de som besöker 6:an? Det tvivlar jag på... Jag tvivlar också. Finns ingen anledning eftersom ju alla faciliteter finns på plats så att säga. 51 minuter sedan, skrev Nemo: Jo, men de flesta brukar kunna hålla sig tills man kommer hem.... Brukar du kunna hålla dig? Jag betvivlar att du satt din fot på sexan. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Persistant: Hej Du påstod att i HH så var det som VANLIGT fredag o lördag . Om fredag en lögn , återstår att kolla i kvöll om den uppgiften också är tagen i luften Att du frågat ngn hjälper inte , det är du som ansvarar för de uppgifter som du skriver på MPR. Enligt dig så gäller bara att skriva ngt , skit vad det är Persistant Nu vet jag inte riktigt vad du tjafsar om, vilka barer har fått stänga eller är reglerna som vanligt i HH. Fredag fanns inget förbud så jag skriver sanningen. Jag påstår att fortfarande att samma regler som tidigare är i HH, möjligt att något hänt i kväll lördag. Har varit i Pak Nam Pran i kväll, mycket folk ute och alkohol serveras på alla restauranger och även musiken dånar ur högtalarna. Nu Persistant får du redovisa vilka som fått/måste stänga eller är det som vanligt i kväll i HH? Ändrades Oktober 15, 2016 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 2 timmar sedan, skrev Nemo: Frågan var om du kom hem ensam. Nja frågan var väl om du besökt den aktuella solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 2 timmar sedan, skrev Nemo: Frågan var om du kom hem ensam. Och det var en idi*tisk fråga från en som aldrig lämnar rummet. Tydligen har du ingen aning om vilken typ av gata Soi 6 är... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 2 timmar sedan, skrev Persistant: Hej Du påstod att i HH så var det som VANLIGT fredag o lördag . Om fredag en lögn , återstår att kolla i kvöll om den uppgiften också är tagen i luften Att du frågat ngn hjälper inte , det är du som ansvarar för de uppgifter som du skriver på MPR. Enligt dig så gäller bara att skriva ngt , skit vad det är Persistant Och du ansvarar för att du skriver i fel tråd, denna heter " Nytt i Pattaya ". Starta en ny tråd om Hua Hin där du och Leifen kan fortsätta erat tjafsande och ta gärna med er Nemo när ni flyttar. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Och du ansvarar för att du skriver i fel tråd, denna heter " Nytt i Pattaya ". Starta en ny tråd om Hua Hin där du och Leifen kan fortsätta erat tjafsande och ta gärna med er Nemo när ni flyttar. Fritz.. Glöm att Nemo lämnar sin bunker! Undra om han somna förresten? Pastorn, har du några tips till en lugn o timid Göteborgare om var man kan få en go nattvarden i byn, gärna med lättklädda damer!? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 1 timme sedan, skrev Fritz: Och du ansvarar för att du skriver i fel tråd, denna heter " Nytt i Pattaya ". Starta en ny tråd om Hua Hin där du och Leifen kan fortsätta erat tjafsande och ta gärna med er Nemo när ni flyttar. Fritz.. Nä, du vissa gränser finns Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 44 minuter sedan, skrev L64: Glöm att Nemo lämnar sin bunker! Undra om han somna förresten? Pastorn, har du några tips till en lugn o timid Göteborgare om var man kan få en go nattvarden i byn, gärna med lättklädda damer!? Jag tar mig friheten att komma med ett inlägg. Du skulle ju kunna besöka Blue Lagoon och snorkla lite nu när du har licens. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 (ändrad) Fan jag är ju bara tvåa, skit Ändrades Oktober 15, 2016 av Boa52 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 5 minuter sedan, skrev Boa52: Fan jag är ju bara tvåa, sit Nej Boa, du är inte en tvåa. Du är en tvättäkta femfemma... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 1 minut sedan, skrev Benriach: Nej Boa, du är inte en tvåa. Du är en tvättäkta femfemma... Ha ha men du svarade två ggr så vad kallar man dej då ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 15, 2016 Dela Inlagd Oktober 15, 2016 Precis nyss, skrev Boa52: Ha ha men du svarade två ggr så vad kallar man dej då ?? Ser du dubbelt redan? Nåja, mig får du kalla vad du vill, bara du betalar... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu