p125 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 1 timme sedan, skrev Lucky: Hon finns runt hörnet på Soi Pothole enligt ett annat forum. Lenkee sades det på ett annat forum. Bör vara här (med gamla namnet kvar) https://goo.gl/maps/fLERo6S1PZyzZSBq7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 4 minuter sedan, skrev p125: Lenkee sades det på ett annat forum. Bör vara här (med gamla namnet kvar) https://goo.gl/maps/fLERo6S1PZyzZSBq7 Helt rätt, jag läste och fattade helt fel. Sorry. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 53 minuter sedan, skrev apknug: Vilket är det här "andra forumet" om ni pratar om? Pattaya-missbrukare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 4, 2023 Dela Inlagd Augusti 4, 2023 20 timmar sedan, skrev Boa52: Du har en dålig bild, tanke på damer bara skit av en falsk gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 9, 2023 Dela Inlagd Augusti 9, 2023 4 timmar sedan, skrev kolla min fot: Amigo, BTT har landat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Augusti 18, 2023 Dela Inlagd Augusti 18, 2023 Någon som vet vad som hände med barerna nedanför Flipper Lodge soi 8 ? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 19, 2023 Dela Inlagd Augusti 19, 2023 2 timmar sedan, skrev Lars12: Någon som vet vad som hände med barerna nedanför Flipper Lodge soi 8 ? Kolla slutet på denna. 9 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 19, 2023 Dela Inlagd Augusti 19, 2023 11 timmar sedan, skrev Lars12: Någon som vet vad som hände med barerna nedanför Flipper Lodge soi 8 ? Allt är som vanligt igen, de har renoverat området bara. 1 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Augusti 20, 2023 Dela Inlagd Augusti 20, 2023 Ok tack någon skrev ju att det skulle rivas och byggas något annat där men ser ju likadant ut 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 (ändrad) Nu kan man tanka från pump i Pratumnak. Dessa står vid den nya kvällsmarknaden på soi 5. Ändrades September 3, 2023 av Mickey1969 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 1 timme sedan, skrev Mickey1969: Nu kan man tanka från pump i Pratumnak. Dessa står vid den nya kvällsmarknaden på soi 5. Intressant man står alltså ute på gatan när man ska tanka. Är det helt obemannat? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd September 3, 2023 Dela Inlagd September 3, 2023 (ändrad) 34 minuter sedan, skrev Mankan: Intressant man står alltså ute på gatan när man ska tanka. Är det helt obemannat? Jepp. Ändrades September 3, 2023 av Mickey1969 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 Var en tur till Central idag. Har aldrig sett så många övergivna bås med "Under construction" eller "Coming soon". Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 1 minut sedan, skrev Esspe: Var en tur till Central idag. Har aldrig sett så många övergivna bås med "Under construction" eller "Coming soon". Vi var i Thailand hela 2019 och gick ganska mycket på Central och fönster shoppade, men framförallt använde vi restaurangerna. Sen med mer tur än skicklighet så var vi i Sverige under hela Covid epidemin och återvände igen till Pattaya nu i Juni(varmt var det) Ja, jag håller med, väldigt många, både butiker, men också många restauranger var borta, synd men de försvann väl troligtvis under Covid! Även ute på stan så syntes det att många restauranger försvunnit, men de verkar väl kanske vara på väg tillbaka? / Joe 3 In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 36 minuter sedan, skrev Joe: Vi var i Thailand hela 2019 och gick ganska mycket på Central och fönster shoppade, men framförallt använde vi restaurangerna. Sen med mer tur än skicklighet så var vi i Sverige under hela Covid epidemin och återvände igen till Pattaya nu i Juni(varmt var det) Ja, jag håller med, väldigt många, både butiker, men också många restauranger var borta, synd men de försvann väl troligtvis under Covid! Även ute på stan så syntes det att många restauranger försvunnit, men de verkar väl kanske vara på väg tillbaka? / Joe Nja, nu är jag inte speciellt ofta på Central men det händer nån gång ibland. Det är ju ett tag sen covid men visst kan det fortfarande ha effekt. Det är dock inte den bild jag fick idag, så här mycket var det inte ens när covid härjade. Den senaste högsäsongen var ju väldigt bra och varade ända in i april vad jag uppfattade men sen verkar det ha tagit tvärstopp. Frågan är väl om folk reste färdigt i vintras eller om det blir en ny bra högsäsong, jag tror det inte. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 6, 2023 Dela Inlagd September 6, 2023 Nya turer kring Bali Hai. Tog lång tid att få till den arrestordern, månna delar han rum med Taxen? https://www.bangkokpost.com/Thailand/politics/2642483/arrest-warrant-for-missing-former-culture-minister-and-Pattaya-mayor 1 Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 Pattaya Floating Market står enligt uppgift i brand. 7 Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 https://www.prachachat.net/general/news-1388553 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 12 minuter sedan, skrev Tallviking: https://www.prachachat.net/general/news-1388553 Du brukar vara vettig tycker jag men att lägga in ett inlägg på Thai,Konstigt många har sett den branden 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 2 minuter sedan, skrev Boa52: Du brukar vara vettig tycker jag men att lägga in ett inlägg på Thai,Konstigt många har sett den branden Tallvikings inlägg är på Svenska vad jag kan se. Hur många har sett branden vid floating market hittills? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 7, 2023 Dela Inlagd September 7, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Boa52: Du brukar vara vettig tycker jag men att lägga in ett inlägg på Thai,Konstigt många har sett den branden Blir det här bättre? https://Thailand.postsen.com/local/182093/Clip-Urgent-Fire-at-four-floating-markets-in-Pattaya-still-unable-to-control-the-fire.html Texten är dock på Engelska... Ändrades September 7, 2023 av kolla min fot 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 8, 2023 Dela Inlagd September 8, 2023 On 2023-09-06 at 17:07, skrev Esspe: Nja, nu är jag inte speciellt ofta på Central men det händer nån gång ibland. Det är ju ett tag sen covid men visst kan det fortfarande ha effekt. Det är dock inte den bild jag fick idag, så här mycket var det inte ens när covid härjade. Den senaste högsäsongen var ju väldigt bra och varade ända in i april vad jag uppfattade men sen verkar det ha tagit tvärstopp. Frågan är väl om folk reste färdigt i vintras eller om det blir en ny bra högsäsong, jag tror det inte. Samma här i Rawai, va betydlig fler folk under covid än den här lågsäsongen. Höga flygpriser, dyra hotell och allmän inflation har nog gjort en del. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Mickey1969 Inlagd September 9, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd September 9, 2023 Ganska ny GC på Pratumnak soi 5. Ligger ovanpå Cobra, samma ägare tror jag. 16 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd September 11, 2023 Dela Inlagd September 11, 2023 Brand på/vid Soi Buakhao 15 imorse, en stor orm i närheten (Artikeln är på Engelska) https://www.facebook.com/Thepattayanews/posts/pfbid02vkcti9UKRpz2GhneswfL7GsCXFqC8tgxgTwyoCH3Hx3X5sQh5hS6hj9dDDLw1Tdml https://www.facebook.com/photo?fbid=1242264156542163&set=pcb.1242264213208824 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu