ThailandNovise Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 10 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Tja jag gråter inte som många gör utan ger igen med samma mynt. Varför ta allt på sånt jäkla allvar Om du inte har förstått det så är det alltid du som börjar. Också tål du inte att du får igen med samma mynt. Det är DQ. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 minut sedan, skrev goli006: Är väl bara att skriva å strunta i vad andra tycker. Känns som vi bara är gammla gubbar ( som läser här) så vi kan väl strunta i vad andra tycker. Men ingen ska sitta på ryggen å säga du har fel! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Men ingen ska sitta på ryggen å säga du har fel! Finns många idi*ter i världen 😂 Alla har väl iof rätt att ha en åsikt. Men dom som jag inte orkar med kan jag vara utan 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Om du inte har förstått det så är det alltid du som börjar. Också tål du inte att du får igen med samma mynt. Det är DQ. Märks att du har noll koll, som vanligt. Novise passar verkligen in på ditt nick 🤣🤣🤣 Ändrades Juli 29, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 Precis nyss, skrev Kenneth4618: Märks att du har noll koll, som vanligt 🤣🤣🤣 ????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 2 minuter sedan, skrev Issanbonde: ????? När jag träffade dig på Valsala torg var du en ödmjuk person!@ Vad har hänt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 1 timme sedan, skrev Issanbonde: ????? 1 timme sedan, skrev Issanbonde: När jag träffade dig på Valsala torg var du en ödmjuk person!@ Vad har hänt? varannan vatten @Issanbonde 🤣 börja diskutera med sig själv är väl @clion och @Boa52s gebit enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 29, 2023 Dela Inlagd Juli 29, 2023 2 timmar sedan, skrev Issanbonde: När jag träffade dig på Valsala torg var du en ödmjuk person!@ Vad har hänt? Det är ju ändå lördag, så varför inte en liten dispyt med snubben i spegeln...😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 13 timmar sedan, skrev Tallviking: Atom, Spooncreek, JLH66 och Fredman drog efter P3:s utbrott. Fritz verkar ha slutat skriva också Vad hände? Finns P3s-utbrotts inlägg kvat så man kan läsa? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 12 minuter sedan, skrev Joe: Vad hände? Finns P3s-utbrotts inlägg kvat så man kan läsa? / Joe Undrar detsamma. Uppenbarligen har jag missat något. mvh biker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 27 minuter sedan, skrev Joe: Finns P3s-utbrotts inlägg kvat så man kan läsa? 14 minuter sedan, skrev biker: Undrar detsamma. Uppenbarligen har jag missat något. Sound of freedom Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 Märkligt att kalla det ett utbrott 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 Det finns ju rätt många som minsann har slutat skriva men loggar in dagligen och smyger i vassen. Kan tydligen inte vara utan MPR ändå 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det finns ju rätt många som minsann har slutat skriva men loggar in dagligen och smyger i vassen. Kan tydligen inte vara utan MPR ändå 😁 Vad har hänt. Är det några som bör ha alkolås på tangentbordet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 30, 2023 Dela Inlagd Juli 30, 2023 NYTT I Pattaya??? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Anmälan har öppnat! Vilka ska var med? Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 6 minuter sedan, skrev Lucky: Anmälan har öppnat! Vilka ska var med? Kommer jag så kör jag topless. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Jag tror inte att det är sant, men tyvärr är det är så dj... Juney har öppnat eget,så det vackra försvann, men någon höna fanns du att öga på 👌🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 5 timmar sedan, skrev Lucky: Anmälan har öppnat! Vilka ska var med? Fan jag åker tillbaka till Svedala den 27/10, hade jag vetat datumet tidigare så hade jag inte flygit hem den 27 okt. Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 4 timmar sedan, skrev pust: Jag tror inte att det är sant, men tyvärr är det är så dj... Juney har öppnat eget,så det vackra försvann, men någon höna fanns du att öga på 👌🍺🍻 Hon finns runt hörnet på Soi Pothole enligt ett annat forum. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 3 timmar sedan, skrev Nerike: Fan jag åker tillbaka till Svedala den 27/10, hade jag vetat datumet tidigare så hade jag inte flygit hem den 27 okt. Vad är problem, bara boka om,djä... dåligt ursäkt , hur kan man missa det, jag har anmält mig som kranskulla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 Nu snackar om höns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 6 minuter sedan, skrev pust: Nu snackar om höns Du har en dålig bild, tanke på damer bara skit av en falsk gubbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 7 minuter sedan, skrev pust: Nu snackar om höns Plastik fantastik Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 3, 2023 Dela Inlagd Augusti 3, 2023 9 minuter sedan, skrev pust: Nu snackar om höns En till liten regel. Tuttarna brett isär=fd kille Tuttarna mer ihop=original Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu