p125 Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 5 timmar sedan, skrev pust: Helt ok, dom första var lite klena, men när hon såg att jag tog flera,då ökade styrkan. Ps, lite bonus på hönset I siluett och profil var hönan bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Dagens firre 👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Sailor Bar & restaurant är färdiga med utbyggnaden,ser bra ut 😁👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 37 minuter sedan, skrev pust: Dagens firre 👌😁 Barracuda.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 Tja,90 för en Leo på Soi Buakhao på det nya stället, tror inte det kommer att fungera 🍻😁👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 20 minuter sedan, skrev pust: Tja,90 för en Leo på Soi Buakhao på det nya stället, tror inte det kommer att fungera 🍻😁👌 Tycker 50 för vattnad tar priset Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 45 minuter sedan, skrev pust: Tja,90 för en Leo på Soi Buakhao på det nya stället, tror inte det kommer att fungera 🍻😁👌 90 baht för en öl? Stor flaska måste det väl vara då? mvh biker ' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 1 timme sedan, skrev biker: 90 baht för en öl? Stor flaska måste det väl vara då? mvh biker ' Inte ens 2.5 EUR, helt ok för liten flaska på lokal. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Juli 7, 2023 Dela Inlagd Juli 7, 2023 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Inte ens 2.5 EUR, helt ok för liten flaska på lokal. Vi går på olika lokaler 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 3 timmar sedan, skrev biker: 90 baht för en öl? Stor flaska måste det väl vara då? mvh biker ' Liten 👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 7 timmar sedan, skrev Soengsang: Inte ens 2.5 EUR, helt ok för liten flaska på lokal. Tror nog att dom flesta jämför med normalpriset i Pattaya och inte vad det kostar i Europa och knallar in i nån av barerna i närheten j stället. Det skulle jag göra i alla fall. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Inte ens 2.5 EUR, helt ok för liten flaska på lokal. Måste påpeka att du inte är representativ för Pattaya-klientel, dom lever på ångorna och Leo. Tror inte dom äter nåt utan budgeten går nog mest till Leo, och ska man dricka 15st per dygn 7 dar i veckan så börjar priset spela roll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 8, 2023 Dela Inlagd Juli 8, 2023 10 timmar sedan, skrev Nicholas: Måste påpeka att du inte är representativ för Pattaya-klientel, dom lever på ångorna och Leo. Tror inte dom äter nåt utan budgeten går nog mest till Leo, och ska man dricka 15st per dygn 7 dar i veckan så börjar priset spela roll. Om priset spelar roll har man inget i Thailand att göra Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Juli 9, 2023 Dela Inlagd Juli 9, 2023 9 timmar sedan, skrev måne: Om priset spelar roll har man inget i Thailand att göra Då åker man till hej hej-landet, finns garanterat lampbiträden där också Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2023 (ändrad) Ett större mysterium som dominerat nyhetsflödet här i några dagar börjar närma sig en upplösning. Den försvunne tyske affärsmannen Hans Peter Mack har hittats död och styckad i en frys i ett hus i Chokchai Village. Transporterad dit i frysen av tyska vänner som således lär ligga bakom mordet. https://thepattayanews.com/2023/07/11/body-of-missing-german-businessman-hans-peter-mack-found-dismembered-in-freezer-in-Pattaya-rental-home/ https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/2609900/missing-german-broker-found-dead Ändrades Juli 11, 2023 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Juli 11, 2023 Dela Inlagd Juli 11, 2023 1 timme sedan, skrev spooncreek: Den försvunne tyske affärsmannen Hans Peter Mack har hittats död och styckad i en frys i ett hus i Chokchai Village. Undrar vad som ligger bakom? Namnet stämmer och ålder. från SUNDAY, FEBRUARY 18, 2018 https://www.nationthailand.com / Two charged for trafficking underage prostitute Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 11, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juli 11, 2023 57 minuter sedan, skrev Amigo: Undrar vad som ligger bakom? Namnet stämmer och ålder. från SUNDAY, FEBRUARY 18, 2018 https://www.nationthailand.com / Two charged for trafficking underage prostitute Jo, han verkar väl inte haft bara rent mjöl i påsen. Rullas upp mer och mer i media här nu med alla detaljer och namn på de misstänkta. De förefaller vara tyskar hela bunten som planerade detta. Bland annat en medlem i Outlaws som syns på CCTV med frysen under transport. Rätt mycket pengar har också lämnat den mördade Hans Peters konto i samband med försvinnandet. https://www.khaosodenglish.com/news/2023/07/10/all-the-suspects-in-the-missing-german-case-are-foreigners/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juli 11, 2023 Dela Inlagd Juli 11, 2023 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev spooncreek: Jo, han verkar väl inte haft bara rent mjöl i påsen. Rullas upp mer och mer i media här nu med alla detaljer och namn på de misstänkta. De förefaller vara tyskar hela bunten som planerade detta. Bland annat en medlem i Outlaws som syns på CCTV med frysen under transport. Rätt mycket pengar har också lämnat den mördade Hans Peters konto i samband med försvinnandet. https://www.khaosodenglish.com/news/2023/07/10/all-the-suspects-in-the-missing-german-case-are-foreigners/ Han har väl blåst helt fel folk? Ändrades Juli 11, 2023 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juli 11, 2023 Dela Inlagd Juli 11, 2023 8 timmar sedan, skrev Amigo: Undrar vad som ligger bakom? Namnet stämmer och ålder. från SUNDAY, FEBRUARY 18, 2018 https://www.nationthailand.com / Two charged for trafficking underage prostitute Det är han. Såna behöver städas bort. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 11, 2023 Dela Inlagd Juli 11, 2023 Här finns det en läxa att lära sig. Lurar man rätt människor, så kan man hamna i fängelse. Lurar man fel människor, så hamnar man i en frysbox. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 11, 2023 Dela Inlagd Juli 11, 2023 5 timmar sedan, skrev Surin P3: Här finns det en läxa att lära sig. Lurar man rätt människor, så kan man hamna i fängelse. Lurar man fel människor, så hamnar man i en frysbox. Det är en ganska brant inlärningskurva, eller kanske inte. Min granne när jag var ung och bodde hemma, han skulle slåss med alla, en vacker dag åkte han till Gotland och skulle sin vana spöa nån på herrtoaletten på nåt disco, han blev mördad där och då. Han hade haft möjlighet att ta lärdom, men gjorde inte det, kanske var han tränad som en vakthund, dom får ju aldrig förlora under träning. Vilket även påminner om Momo som hade golat 1 gång för mycket, dom kom till honom en sommarnatt för att släcka honom, men han förstod inte heller hur man förlorar, for ut på gräsmattan och skrek han kom typ 5 meter ut på gräsmattan sedan var det slut. Full gas in i döden, odödliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 12, 2023 Dela Inlagd Juli 12, 2023 Om någon medlem blir sugen på en"kort" tids tjej,så kan jag fixa det åt er mot en liten avgift 😁👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 13, 2023 Dela Inlagd Juli 13, 2023 Jag förmedlar även andra tjänster, kontakt mig "om ni inte har kommit ut ur garderoben,"👌😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 13, 2023 Dela Inlagd Juli 13, 2023 Om jag minns rätt av samtalet igår så blir det Jomtien för Hooters. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Juli 14, 2023 Dela Inlagd Juli 14, 2023 On 2023-07-13 at 12:19, skrev pust: Jag förmedlar även andra tjänster, kontakt mig "om ni inte har kommit ut ur garderoben,"👌😁🍻 Bättra gå ”all in” med platt bröstat. (Från en som vet) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu