Jump to content
IGNORERAD

Nytt i Pattaya

spooncreek

Recommended Posts

5 timmar sedan, skrev pust:

Helt ok, dom första var lite klena, men när hon såg att jag tog flera,då ökade styrkan.

Ps, lite bonus på hönset 

IMG20230705115804.jpg

I siluett och profil var hönan bättre...

Dela på andra sajter

• Svar 4,7k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• spooncreek

425

• Esspe

390

• pust

343

• Fritz

206

Tja,90 för en Leo på Soi Buakhao på det nya stället, tror inte det kommer att fungera 🍻😁👌

IMG20230707173052.jpg

Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev pust:

Tja,90 för en Leo på Soi Buakhao på det nya stället, tror inte det kommer att fungera 🍻😁👌

IMG20230707173052.jpg

Tycker 50 för vattnad tar priset

Måne

Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev pust:

IMG20230707173052.jpg

90 baht för en öl? Stor flaska måste det väl vara då?

mvh

biker

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev biker:

mvh

biker

Inte ens 2.5 EUR, helt ok för liten flaska på lokal.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

Vi går på olika lokaler 😎

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev biker:

mvh

biker

' Liten 👌🍺

Dela på andra sajter

7 timmar sedan, skrev Soengsang:

Tror nog att dom flesta jämför med normalpriset i Pattaya och inte vad det kostar i Europa och knallar in i nån av barerna i närheten j stället. Det skulle jag göra i alla fall.

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Soengsang:

Måste påpeka att du inte är representativ för Pattaya-klientel, dom lever på ångorna och Leo. 

Tror inte dom äter nåt utan budgeten går nog mest till Leo, och ska man dricka 15st per dygn 7 dar i veckan så börjar priset spela roll.

Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev Nicholas:

Måste påpeka att du inte är representativ för Pattaya-klientel, dom lever på ångorna och Leo. 

Tror inte dom äter nåt utan budgeten går nog mest till Leo, och ska man dricka 15st per dygn 7 dar i veckan så börjar priset spela roll.

Om priset spelar roll har man inget i Thailand att göra

Måne

Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev måne:

Om priset spelar roll har man inget i Thailand att göra

Då åker man till hej hej-landet, finns garanterat lampbiträden där också :D

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

Ett större mysterium som dominerat nyhetsflödet här i några dagar börjar närma sig en upplösning. Den försvunne tyske affärsmannen Hans Peter Mack har hittats död och styckad i en frys i ett hus i Chokchai Village. Transporterad dit i frysen  av tyska vänner som således lär ligga bakom mordet. 

image.png.d1bdd041d98d827acc4c56affb0bda6b.png

image.png.01d400d9ce9551d7b5d42d9728dd7e6b.png

https://thepattayanews.com/2023/07/11/body-of-missing-german-businessman-hans-peter-mack-found-dismembered-in-freezer-in-Pattaya-rental-home/

https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/2609900/missing-german-broker-found-dead

Ändrades av spooncreek
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev spooncreek:

Den försvunne tyske affärsmannen Hans Peter Mack har hittats död och styckad i en frys i ett hus i Chokchai Village.

Undrar vad som ligger bakom? Namnet stämmer och ålder. från SUNDAY, FEBRUARY 18, 2018

https://www.nationthailand.com / Two charged for trafficking underage prostitute

Livet är fullt av val, jag valde Ford

Dela på andra sajter

57 minuter sedan, skrev Amigo:

Undrar vad som ligger bakom? Namnet stämmer och ålder. från SUNDAY, FEBRUARY 18, 2018

https://www.nationthailand.com / Two charged for trafficking underage prostitute

Jo, han verkar väl inte haft bara rent  mjöl i påsen.  Rullas upp mer och mer i media här nu med alla detaljer och namn på de misstänkta. De förefaller vara tyskar hela bunten som planerade detta. Bland annat en medlem i Outlaws som syns på CCTV med frysen under transport. Rätt mycket pengar har också lämnat den mördade Hans Peters konto i samband med försvinnandet.

https://www.khaosodenglish.com/news/2023/07/10/all-the-suspects-in-the-missing-german-case-are-foreigners/

Dela på andra sajter

Guest jlh66
6 timmar sedan, skrev spooncreek:

Jo, han verkar väl inte haft bara rent  mjöl i påsen.  Rullas upp mer och mer i media här nu med alla detaljer och namn på de misstänkta. De förefaller vara tyskar hela bunten som planerade detta. Bland annat en medlem i Outlaws som syns på CCTV med frysen under transport. Rätt mycket pengar har också lämnat den mördade Hans Peters konto i samband med försvinnandet.

https://www.khaosodenglish.com/news/2023/07/10/all-the-suspects-in-the-missing-german-case-are-foreigners/

Han har väl blåst helt fel

folk? 

Ändrades av jlh66
Dela på andra sajter

Här finns det en läxa att lära sig.

Lurar man rätt människor, så kan man hamna i fängelse.

Lurar man fel människor, så hamnar man i en frysbox.

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev Surin P3:

Här finns det en läxa att lära sig.

Lurar man rätt människor, så kan man hamna i fängelse.

Lurar man fel människor, så hamnar man i en frysbox.

Det är en ganska brant inlärningskurva, eller kanske inte. 

Min granne när jag var ung och bodde hemma, han skulle slåss med alla, en vacker dag åkte han till Gotland och skulle sin vana spöa nån på herrtoaletten på nåt disco, han blev mördad där och då. 

Han hade haft möjlighet att ta lärdom, men gjorde inte det, kanske var han tränad som en vakthund, dom får ju aldrig förlora under träning. 

Vilket även påminner om Momo som hade golat 1 gång för mycket, dom kom till honom en sommarnatt för att släcka honom, men han förstod inte heller hur man förlorar, for ut på gräsmattan och skrek han kom typ 5 meter ut på gräsmattan sedan var det slut. 

Full gas in i döden, odödliga. 

Dela på andra sajter

Om någon medlem blir sugen på en"kort" tids tjej,så kan jag fixa det åt er mot en liten avgift 😁👌🍺

IMG20230708170628.jpg

IMG20230708170619.jpg

Dela på andra sajter

Jag förmedlar även andra tjänster, kontakt mig  "om ni inte har kommit ut ur garderoben,"👌😁🍻

IMG20230713171456.jpg

Dela på andra sajter

On 2023-07-13 at 12:19, skrev pust:

Jag förmedlar även andra tjänster, kontakt mig  "om ni inte har kommit ut ur garderoben,"👌😁🍻

IMG20230713171456.jpg

Bättra gå ”all in” med platt bröstat.

(Från en som vet)

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...