pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Hur ska detta sluta,kl är bara 11😁👌🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Fan, vad det rinner lätt 🍺👌🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 1 timme sedan, skrev pust: Bara i det riktiga Thailand träffar man sådana fina flickor, med sådana vackra tröjor, man blir tårögd 🍺👌😁🍻 Tjejerna insåg att jag har missat något, men det ska vi åtgärda 🍻👌🍺😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 En av "Guds gåva" innan skadar väl inte 🍺👌😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Något på gång men vad, vänta och se 🍺🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 3 timmar sedan, skrev spooncreek: Jomtien besöks numera mest när det ska utföras ärenden på soi 5 vilket gör att det känns lite nytt varje gång. Bland skandinaver förefaller danskarna ha tagit över. Även om Bryghuset verkar ha både norrmän och svenskar bland intressenter och gäster, så marknadsför man shopen som störst på danska varor. Och visst är det mycket danska märken, men en del av det är samma lika som i Sverige, i alla fall när det gäller godis. Min jakt idag handlade emellertid om svensk choklad, den där man tydligen ska bojkotta: 200 THB är överkomligt. Som alla vet finns det egentligen bara en ostbågetillverkare (OLW) alla andra är mer eller mindre dåliga kopior. Men jag blev ändå sugen på att testa de norska: Återkommer med betyg. Blir de lika mjuka och fina som OLW:s när de får ligga framme ett par timmar? Jag är skeptisk. Miljön i restaurang och bar lite trist, i alla fall på eftermiddagen, så jag styrde stegen till den svenska försvarsborgen mot danskar och norrmän, Akvavit. Tyvärr var det måndag och därmed stängt. Annars har de ofta ett rätt bra luncherbjudande med förrätt, varmrätt , och kaffe på maten som de varierar varje vecka: För mig blev det istället den närliggande dansken, Happy Vikings (fd Vickans). De har svenska köttbullar på menyn, men jag var inte jätteimpad av dem sist, så det fick bli en Schnitzel Moo. Den var riktigt bra. Schnitsel är bra och billig mat som man kan få på många ställen i Sin City, men av klart varierande kvalitet. Den här föreföll vara panerad med riktigt ströbröd, inte det grovare thailändska, och hade den där äggsmaken en god panering också ska ha. Tog en lov förbi Siambylla efter avslutad lunch, men det var stängt. Kanske öppnar senare. Annars verkar det vara ont om svensktställen numer på Jomtien? News finns väl kvar uppe i backen, ska prova det nästa gång. Finns en svensk bar på Rompho och ett hål i väggen på Sai 2 strax efter soi 5 och indiern. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Ska inte klaga på utsikten 🍺👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 (ändrad) Sötnos Soi 2 har också käk, om det finns kvar i Jomtien Ändrades Juni 21, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 27 minuter sedan, skrev pust: Ska inte klaga på utsikten 🍺👌😁 Vad gör du på insidan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 24 minuter sedan, skrev LTD: Vad gör du på insidan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Nu blir det censur 👌😅🍺😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 Får bli en höna 😅🍺👌😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 21, 2023 Dela Inlagd Juni 21, 2023 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Sötnos Soi 2 har också käk, om det finns kvar i Jomtien Sötnos finns kvar, gick förbi där igår, ligger ju mitt emot där Maitans låg tidigare! / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 22, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2023 (ändrad) Ryktena om Tree Towns plötsliga död förefaller vara överdrivna. Den här stora skylten var häromdagen på väg att skruvas upp, inte ned. Tree Town är ett kul och fortfarande relativt nytt inslag i gatubilden och partylivet. En hel del barer, fyrkantare inkluderat, och rätt mycket livemusik. Mat såklart. Jag ramlade förbi en eftermiddag och såg till min stora glädje att en av mina favoriter bland kebabhak flyttat hit. Bra längesedan tydligen, men jag tappade kollen på dem sedan de flyttade från Pattaya Klang. Döner Kebab, dvs den turkisk-tyska stilen som vår svenska kebab härstammar från. Vanligaste pålägget på kebaben i Thailand är som ni vet kyckling och som andra alternativ lamm, men här kan man få nötkött. Inte som Järvsökebabs rikskända pressade svenska variant, men bra nära. Finns som kebabtallrik eller med tunnare bröd,men jag valde det lite tjockare brödet. Blandad sås, chili & garlic, baserade på majonnäs naturligtvis. Smakade finfint. Ändrades Juni 22, 2023 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Juni 24, 2023 Dela Inlagd Juni 24, 2023 On 2023-06-10 at 15:01, skrev Atom: Självklart ska vi alla ha elbil om några år, att vurma för en bil som går på bensin/diesel är lika bakåtsträvande absurt som att gråta över att det inte görs kalsonger i ylle längre. Du får snart anledning att revidera denna uppfattning, det svenska försvaret håller på att upphandla nästa uniforms version tillsammans med de nordiska länderna och där ska det bli underkläder i merinoull. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juni 28, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2023 Fullt pådrag hela juli.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 30, 2023 Dela Inlagd Juni 30, 2023 Inte nytt ställe men nytt klipp på tuben Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Juli 2, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2023 On 2023-06-30 at 15:58, skrev Enis: Inte nytt ställe men nytt klipp på tuben Enis Tänkte gnälla lite över att videon är för lång (det ska inte behöva ta 10 minuter att recensera en pizza), men inser att det väl är jag som är ett offer för "snuttifieringen" som präglar våra sociala medier. Snubben har över 6000 visningar av videon på två dagar och 5900 prenumeranter. Bra reklam för Zip. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 2, 2023 Dela Inlagd Juli 2, 2023 1 timme sedan, skrev spooncreek: Tänkte gnälla lite över att videon är för lång (det ska inte behöva ta 10 minuter att recensera en pizza), men inser att det väl är jag som är ett offer för "snuttifieringen" som präglar våra sociala medier. Snubben har över 6000 visningar av videon på två dagar och 5900 prenumeranter. Bra reklam för Zip. Pizzarecensioner ska vara 15 minuter. Eller en kvart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Jag tog ett kort i det riktiga Thailand "Pattaya" endast här finns det sådana höns 🍻👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 Helt ok, dom första var lite klena, men när hon såg att jag tog flera,då ökade styrkan. Ps, lite bonus på hönset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 On 2023-03-04 at 23:50, skrev Atom: Vilka svenska rätter tänker du på som innehåller hårdkokta ägg? Kokt Torsk med äggsås (vissa blandar i persilja också) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 30 minuter sedan, skrev kolla min fot: Kokt Torsk med äggsås (vissa blandar i persilja också) @Atom Spenatsoppa med ägghalvor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 (ändrad) 43 minuter sedan, skrev Enis: @Atom Spenatsoppa med ägghalvor Enis Makaronipudding Ändrades Juli 6, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 6, 2023 Dela Inlagd Juli 6, 2023 12 timmar sedan, skrev pust: Jag tog ett kort i det riktiga Thailand "Pattaya" endast här finns det sådana höns 🍻👌😁 Ser lite sliten, väl använd ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu