pust Inlagd Maj 4, 2023 Dela Inlagd Maj 4, 2023 Äntligen, som jag har väntat, en bar till 😁👌🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 5, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 5, 2023 (ändrad) Imorgon lördag gäller det. Sista (?) playoffmatchen för Pattaya United. Efter seger förra veckan borta mot Phitsanulok finns ett halmstrå kvar. Seger hemma lär krävas dock för antingen gå upp direkt eller få en playoffmatch till. Avfärd från Junes Cocktails för den som vill hänga med: Ändrades Maj 5, 2023 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Jag sitter och tittar på "tjejerna", bara juney har kunder, hon har haft 3st , dom andra 0 ,så jag tänkte att vi skulle göra en insamling till dom andra,om ni skickar pengar till mig så ska jag personligen lämna över dom, hör av er om ni vill ha min swish 👌😁🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Hon är serviceinriktad, ta av skorna på gubben 😁👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 3 minuter sedan, skrev pust: Hon är serviceinriktad, ta av skorna på gubben 😁👌 Det är lättare att ge fotmassage då 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 53 minuter sedan, skrev pust: Jag sitter och tittar på "tjejerna", bara juney har kunder, hon har haft 3st , dom andra 0 ,så jag tänkte att vi skulle göra en insamling till dom andra,om ni skickar pengar till mig så ska jag personligen lämna över dom, hör av er om ni vill ha min swish 👌😁🍺🍻 Jag misstänker att Juney har tappat en del MPR relaterade kunder nu när vi har en paparazzi som sitter utan för och vaktar. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 6 minuter sedan, skrev Mankan: Jag misstänker att Juney har tappat en del MPR relaterade kunder nu när vi har en paparazzi som sitter utan för och vaktar. Du har fel, jag får bonus på kunderna, livet leker, kanske jag kan få lite bonus hos henne 😁😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 Alla i Pattaya känner henne,solglas försäljning, mycket trevlig tjej Kambodja 😧👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Maj 6, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Maj 6, 2023 3 timmar sedan, skrev pust: Du har fel, jag får bonus på kunderna, livet leker, kanske jag kan få lite bonus hos henne 😁😁 Nu när West Ham är så usla, varför hängde du inte med på matchen när United vann? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 6, 2023 Dela Inlagd Maj 6, 2023 (ändrad) Därför att jag har nya ställen efter klockan 6 som jag måste bevaka, en annan dag kanske, finns viktigare saker att göra fotboll och höns är inte samma sak 😧👌🍺 Ändrades Maj 6, 2023 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 8, 2023 Dela Inlagd Maj 8, 2023 Padelhallen blir nog lagom färdig till nästa covid. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 10, 2023 Dela Inlagd Maj 10, 2023 Hon önskar er välkomna 😁👌👎🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 Den baren på Soi Buakhao vart inte långvarig 😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 (ändrad) Nästa bar för rivning 😁👌🍻på Soi 8 Ändrades Maj 21, 2023 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 Mellan 8 och polishuset ska vara klart i juli 👌🍺🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 6 timmar sedan, skrev pust: Den baren på Soi Buakhao vart inte långvarig 😁🍻 Jahaja det var bara att dra på rengnrocken igen då. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 6 timmar sedan, skrev pust: Nästa bar för rivning 😁👌🍻på Soi 8 https://fb.watch/kFxLGRhEtc/ De river ju inte utan utvidgar stället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 1 timme sedan, skrev Lars12: https://fb.watch/kFxLGRhEtc/ De river ju inte utan utvidgar stället Men dom river först 😁😅🍻🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 21, 2023 Dela Inlagd Maj 21, 2023 Lite nya höns, bra med nytt blod 👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 23, 2023 Dela Inlagd Maj 23, 2023 Kanske inte nytt, men roligt kan man ha, det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Maj 24, 2023 Dela Inlagd Maj 24, 2023 Nu kan vi nog snart börja paddla. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Äntligen får man gå på en ny bar. Soi 21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Tycker att det är lite tattoo ställen,behövs flera, en ny 😁👌🍻 Brevid Debua hotell. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 (ändrad) Det här gick inte så bra, söker nya ägare redan.👌🍻 Ändrades Maj 26, 2023 av pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Maj 26, 2023 Dela Inlagd Maj 26, 2023 Nya ägare nytt namn 👌🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu