pust Inlagd Februari 25, 2023 Dela Inlagd Februari 25, 2023 On 2023-02-22 at 15:29, skrev Mickey1969: Den på third road har öppnat igen. Har ingen koll på dom andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Februari 27, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Februari 27, 2023 Jag har oljat gevären, putsat svetsglasögonen och beställt ny blommig skjorta. Snart kör vi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Februari 27, 2023 Dela Inlagd Februari 27, 2023 56 minuter sedan, skrev spooncreek: Jag har oljat gevären, putsat svetsglasögonen och beställt ny blommig skjorta. Snart kör vi! Har du köpt en sådan här då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Undrade vad dom höll på med men nu står det ju vad det ska bli. Pratumnak Rd soi 5. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Den här är också ny, tror inte dom riktigt öppnat än. Cat Flaps heter det. Kinnaree får konkurrens, ligger en soi nedanför Kinnaree. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 On 2023-02-02 at 21:05, skrev Fritz: På Harrys finns det en ringklocka på varje bord, helt perfekt att använda när man vill ha service. Det är inte alls ansträngande på något sätt att plinga till på den. För övrigt är din jämförelse med en servitris på en svensk restaurang med ett enklare ställe i Thailand hur fel som helst. Ett liknande ställe som Harrys i Sverige har inga servitriser alls utan där står man i kö till kassan och gör sin beställning och har man en jäkla tur så får man maten utburen till bordet. Ska man ha mer att dricka får man nog vackert masa sig till kassan och göra sin beställning. Frittes ringklockor lyser med sin frånvaro, frontside. Men vart här ett par dagar nu och servicen är kanon, inget att klaga på….trevlig o rapp personal sköter allt utmärkt. IMG_9426.MOV Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 5 minuter sedan, skrev apknug: Är Kinnaree öppet? Det har sett sten stängt ut de gånger jag åkt förbi. Ja det har varit öppet när jag gått förbi i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Soengsang: Frittes ringklockor lyser med sin frånvaro, frontside. Men vart här ett par dagar nu och servicen är kanon, inget att klaga på….trevlig o rapp personal sköter allt utmärkt. IMG_9426.MOV 11.61 MB · 8 downloads Trevligt 👍 Är det många i personalen som sitter och leker med sina telefoner i stället för att arbeta? Ändrades Mars 4, 2023 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 35 minuter sedan, skrev Mankan: Trevligt 👍 Är det många i personalen som sitter och leker med sina telefoner i stället för att arbeta? Inte sett någon telefon…. Allt 100% Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 41 minuter sedan, skrev Mankan: Trevligt 👍 Är det många i personalen som sitter och leker med sina telefoner i stället för att arbeta? Om han skriver bra service och rappa bra personal hur kan du då fråga, sitter personalen och leker med sina telefoner. Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Inte sett någon telefon…. Allt 100% De har säkert fått sig en uppsträckning efter kritiken samt slängt klockorna 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Frittes ringklockor lyser med sin frånvaro, frontside. Men vart här ett par dagar nu och servicen är kanon, inget att klaga på….trevlig o rapp personal sköter allt utmärkt. IMG_9426.MOV 11.61 MB · 14 downloads 1 timme sedan, skrev Soengsang: Inte sett någon telefon…. Allt 100% 34 minuter sedan, skrev Kenneth4618: De har säkert fått sig en uppsträckning efter kritiken samt slängt klockorna 😉 MPR levererar som vanligt. 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 9 minuter sedan, skrev apknug: Det hade iof varit intressant att läsa nåt om hur de hård kokta äggen var. Gula eller gröna, eller blågula kanske. Finns det särskilt många svenska rätter som innehåller hårdkokta ägg? Bland thailändska rätter kan jag, så här på rak arm, bara tänka på Palå. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Då slipper du hårdkokta ägg när du flyttar hem nästa år då. Om du inte äter Palå. Vilka svenska rätter tänker du på som innehåller hårdkokta ägg? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Rätter? Jag tänker på hur de serveras. Gula gröna eller med annan kulör. DET kan avgöra en restaurangs rykte för lång framtid. Givetvis en ytterst intressant filosofisk diskussion men frågan är ändå; vilka rätter skulle ett ställe som Harrys kunna tänkas servera som innehåller ett hårdkokt ägg? Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 4 minuter sedan, skrev Atom: Givetvis en ytterst intressant filosofisk diskussion men frågan är ändå; vilka rätter skulle ett ställe som Harrys kunna tänkas servera som innehåller ett hårdkokt ägg? Räkmacka!😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 9 minuter sedan, skrev Atom: Givetvis en ytterst intressant filosofisk diskussion men frågan är ändå; vilka rätter skulle ett ställe som Harrys kunna tänkas servera som innehåller ett hårdkokt ägg? Spenatsoppa med ägghalvor tror jag skulle funka 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 8 minuter sedan, skrev Atom: Givetvis en ytterst intressant filosofisk diskussion men frågan är ändå; vilka rätter skulle ett ställe som Harrys kunna tänkas servera som innehåller ett hårdkokt ägg? scottish egg matjessill med ägg /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Och framför allt, vad skulle hända om det var gröna kanter runt äggulan....... Eller nån annan färg. Rätter egalt. Du förlorade ytterligare en diskussion men det kommer du givetvis aldrig hålla med om. Du har en mission som jag förstår och ibland supportar men du är så toxic (som dottern och hennes polare kallar ditt beteende) att det är svårt att ställa sig på din sida. Vill inte förstöra tråden mer så lämnar här. Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 6 minuter sedan, skrev Enis: scottish egg matjessill med ägg /Enis Är det bara jag som har ägg i sallad? 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 5 minuter sedan, skrev Issanbonde: Är det bara jag som har ägg i sallad? 🤔 Nä och hua om man fick grön sås när man beställt kokt torsk med äggsås ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 4, 2023 Dela Inlagd Mars 4, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Atom: Finns det särskilt många svenska rätter som innehåller hårdkokta ägg? Bland thailändska rätter kan jag, så här på rak arm, bara tänka på Palå. Gubbröra! D v s MPR i ett nötskal! Ändrades Mars 4, 2023 av GreenValley Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 5, 2023 Dela Inlagd Mars 5, 2023 13 timmar sedan, skrev Naam jai: Spenatsoppa med ägghalvor tror jag skulle funka 🤔 Och grönkålssoppa. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Mars 5, 2023 Dela Inlagd Mars 5, 2023 Senaste gångerna så har det varit snabb och bra service hos Harrys trots mycket folk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 5, 2023 Dela Inlagd Mars 5, 2023 Där ser ni att det lönar sig att klaga på restaurangerna här på MPR 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu