Luke the Drifter Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 (ändrad) 8 timmar sedan, skrev Lucky: Just nu är han på en Road trip vars första stopp var Hua Hin. Det verkar som att han ska lira på ett dussintal orter. Det stämmer bra det. Jag fick ett meddelande från vår forumvän @husse att Ragson hade ett gig i min by. Självklart så är man på plats Luke the Drifter Ändrades Januari 13, 2023 av Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Januari 13, 2023 Dela Inlagd Januari 13, 2023 Long time no see Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 On 2023-01-12 at 10:18, skrev Lucky: Alltså, jag kan se loppet på atg.se på mobilen, men det ger inte den rätta feelingen. Loppet startar ca 22:15 thaitid. Scandalic visade trav iaf förr? I somras gjorde de inte det hursomhelst. Brygghuset på Soi Whitehouse kanske visar? Jag fått helt enkelt knalla runt och fråga lite. Det svenska hoppet Calgary Games kommer inte till start i Prix d'Amerique vilket gör loppet ointressant för min del. Jag behöver således inte tillgång till någon tv-sändning längre. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Då hoppas vi badtunna har GoGo brudar och livemusik som de brukar och inte visar TV. Haha har då aldrig tittat på någon sport när jag har varit på badtunnan, så det tipset verkar lite snurrigt😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 1 minut sedan, skrev apknug: Jag fick inte heller ihop det, kanske han som tipsade, han visste iof inte vad stället hette, inte har varit där? Säkert någon TV som stått på random i något hörn och visat Thailand- Vietnam i någon meningslös träningsmatch i fotboll. Knappast mer än så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Så badtunnan är igång fortfarande varje söndag? Det var länge sedan jag såg någon reklam för det evenemanget, men det kanske är självspelande och inte behövs? Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 Precis nyss, skrev apknug: Nån stjärna ovan hävdar att de visar travmatcher nu. I så fall handlar det troligen om damfotboll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 14, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2023 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Lucky: Så badtunnan är igång fortfarande varje söndag? Det var länge sedan jag såg någon reklam för det evenemanget, men det kanske är självspelande och inte behövs? Nä, så särskilt självspelande kan man inte säga att badtunnan är längre. Och nej, det är inte dit man går för att se på trav. Oaktat om Calgary Flames springer eller inte. Ändrades Januari 14, 2023 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 14, 2023 Dela Inlagd Januari 14, 2023 2 timmar sedan, skrev Lucky: Så badtunnan är igång fortfarande varje söndag? Det var länge sedan jag såg någon reklam för det evenemanget, men det kanske är självspelande och inte behövs? Har inte varit där sedan innan covid, men dom hade en prisvärd buffe på söndagar tror jag. Finns den kvar så är det helt klart värt ett besök + trevligt folk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Januari 14, 2023 Trådstartare Dela Inlagd Januari 14, 2023 Det enda som fattas nu i den här tråden om "Nytt i Pattaya" är att någon kommer in och skriver ett inlägg om ett bra hotell de bodde på för 10+ år sedan. Ungefär som det brukar bli när någon öppnar en ny tråd om tips på boende inför en förestående thailandsresa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 15, 2023 Dela Inlagd Januari 15, 2023 11 timmar sedan, skrev spooncreek: Det enda som fattas nu i den här tråden om "Nytt i Pattaya" är att någon kommer in och skriver ett inlägg om ett bra hotell de bodde på för 10+ år sedan. Ungefär som det brukar bli när någon öppnar en ny tråd om tips på boende inför en förestående thailandsresa. Jag bodde på Sabai Lodge soi 2 för 19 år sedan. Riktigt bra. Senaste gången för 9 år sedan och då hade det tappat lite glans. Undrar hur det är nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 Soi Buakhao , lite nya höns, har inte sett dom förut 👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 2 timmar sedan, skrev pust: Soi Buakhao , lite nya höns, har inte sett dom förut 👌😄 Eggar dom upp dig, tuppjävel.... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Ta reda på hur ni mår. Promotion på Jomtien Hospital till 31 januari. https://www.jomtienhospital.com/en/happy-health-happy-new-year-2023-packages.html Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Promenaden på beach road får ny beläggning. Det lär ta ett tag... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Nu river dom detta gamla barområde, här har man haft mycket roligt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Hur är det med Ryssar i Pattis nu , eller krigar alla i Ukrraina?Rubeln har väll sjunkit i värde också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Finns en del ryssar. Rubeln har sjunkit med 25% 😀😀😀sen jag kom hit i december. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 2 timmar sedan, skrev hasseryd: Hur är det med Ryssar i Pattis nu , eller krigar alla i Ukrraina?Rubeln har väll sjunkit i värde också. Grisröda ryssar med sina feta kärringar drar omkring på alla köpcentrum. Verkar inte handla så mycket.. Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 3 timmar sedan, skrev hasseryd: Hur är det med Ryssar i Pattis nu , eller krigar alla i Ukrraina?Rubeln har väll sjunkit i värde också. Märkte inte av dem i Pattaya men nu när jag befinner i Jomtien så är det en annan sak. De är väldigt många och jag tycker att det är obehagligt. Vilket kanske säger mest om mig... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 Gå på Central, där är det ryssar 👎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 28 minuter sedan, skrev pust: Gå på Central, där är det ryssar 👎 Vill man se ryssar åker man till Ryssland, i Thailand vill man se Thailändare.!. (och äta köttbullar, bada bastu) Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 20 minuter sedan, skrev Amigo: Vill man se ryssar åker man till Ryssland, i Thailand vill man se Thailändare.!. (och äta köttbullar, bada bastu) Du glömde svenskt kaffe “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 1 minut sedan, skrev Kenneth4618: Du glömde svenskt kaffe Det har man väl med sig? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 25, 2023 Dela Inlagd Januari 25, 2023 27 minuter sedan, skrev Amigo: Det har man väl med sig? Har man 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu