Nonki Inlagd Oktober 30, 2015 Dela Inlagd Oktober 30, 2015 Inte en dag försent. Frågan är var Nonki ska ta vägen nu? Skickat från min HTC One_M8 via Tapatalk Hejsan Jag sätter mig helt sonika på NID så är det problemet löst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Oktober 30, 2015 Dela Inlagd Oktober 30, 2015 Han e ju aldrig där så de blir nog inga problem Skickat från min SM-A300FU via Tapatalk Hej Ja, det VAR ett tag sen jag VAR där. Saknar så mycket när du kommer smygandes med VARor från Sverige och överraskar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 31, 2015 Dela Inlagd Oktober 31, 2015 HejsanJag sätter mig helt sonika på NID så är det problemet löst[emoji6] Men Nid finns ju inte längre.? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 31, 2015 Dela Inlagd Oktober 31, 2015 Men Nid finns ju inte längre.? men baren är ju kvar med annat namn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 31, 2015 Dela Inlagd Oktober 31, 2015 men baren är ju kvar med annat namn Och Pod är kvar. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 31, 2015 Dela Inlagd Oktober 31, 2015 Och Pod är kvar. Då kommer Nonki att trivas som fisken i vattnet när han kommer ner 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 31, 2015 Dela Inlagd Oktober 31, 2015 Då kommer Nonki att trivas som fisken i vattnet när han kommer ner 2020 Ha ha och ägaren är dansk. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 31, 2015 Dela Inlagd Oktober 31, 2015 Ha ha och ägaren är dansk. Då kan det nog gå bra ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Och Pod är kvar. Vet du om Pods kärring har skaffat någon ny bar ännu? Kanske därför de har bytt namn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Vet du om Pods kärring har skaffat någon ny bar ännu? Kanske därför de har bytt namn. Ingen aning. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Tänkte tipsa om ett event på söndag som kommer.Vi blir 7 olika trubadurer från olika länder och olika musikstil, jag är sist ut.Lotteri och BOGOF hela dagen/kvällen, hoppas vi ses! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Tänkte tipsa om ett event på söndag som kommer.Vi blir 7 olika trubadurer från olika länder och olika musikstil, jag är sist ut.Lotteri och BOGOF hela dagen/kvällen, hoppas vi ses! Svensk ägare? Brukar bo 20 meter därifrån men aldrig sett stället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Om jag fattat rätt 3 dje gatan soi 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 1, 2015 Dela Inlagd November 1, 2015 Om jag fattat rätt 3 dje gatan soi 19 Stämmer. Mittemot Mclub soien. Stor gul skylt. Facebook : https://m.facebook.com/VikingsCornerBarPattaya/ mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Hörde ett rykte om att Lelle & Ulrika har gått skilda vägar. Ulrika kör på med Scandalik,Lelle öppnat nytt. Som jag skrev ett rykte jag hört sant eller ej vet ej jag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Hörde ett rykte om att Lelle & Ulrika har gått skilda vägar. Ulrika kör på med Scandalik,Lelle öppnat nytt. Som jag skrev ett rykte jag hört sant eller ej vet ej jag. Om man kollar en av lillkurres trådar ett par månader tillbaka så stämmer det nog med största sannolikhet. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Om man kollar en av lillkurres trådar ett par månader tillbaka så stämmer det nog med största sannolikhet. Har nog missat det inlägget i Kurres tråd. Har du länk dit? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 21, 2015 Dela Inlagd November 21, 2015 Det är inget inlägg utan snarare bilder vid lite olika tillfällen med lelle i badbyxor med en blond kvinna som inte är ulrika, (inga fördomar men tanken fanns ju givetvis redan då) och när du tog upp separationen så kändes den ju inte direkt överraskande. Tror dom ligger i badtunnans vänner. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 22, 2015 Dela Inlagd November 22, 2015 Hörde ett rykte om att Lelle & Ulrika har gått skilda vägar. Ulrika kör på med Scandalik,Lelle öppnat nytt. Som jag skrev ett rykte jag hört sant eller ej vet ej jag. Lelle reste till Sverige med samma plan som mig sista september. Men det är ju inget som hindrar att han rest ner igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd November 22, 2015 Dela Inlagd November 22, 2015 Enligt Ulrika så har dom varit separerade sedan ett år tillbaka,hon driver scandalic restaurang själv, bar & guesthouse tillsammans med tony och lelle kör Bom. En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd December 2, 2015 Dela Inlagd December 2, 2015 Födelsedagsfest för Ulrika på Scandalic ikväll! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 (ändrad) Kanske inte så nytt men väl värt att omnämna eftersom Sydney Moss nu kommer att framträda LIVE varje lördag i december. Buffe´n öppnar visst kl. 12.00 och jag tycker att det låter riktigt prisvärt. Kommer säkert ett omdöme redan på lördagkväll. https://www.facebook.com/Akvavit-Grill-Bar-217907788285681/?fref=ts Kråset skall smörjas redan på lördag, detta kan jag inte motstå. Hoppas det finns lax på bordet. Ändrades December 9, 2015 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Kanske inte så nytt men väl värt att omnämna eftersom Sydney Moss nu kommer att framträda LIVE varje lördag i december. Buffe´n öppnar visst kl. 12.00 och jag tycker att det låter riktigt prisvärt. Kommer säkert ett omdöme redan på lördagkväll. https://www.facebook.com/Akvavit-Grill-Bar-217907788285681/?fref=ts Kråset skall smörjas redan på lördag, detta kan jag inte motstå. Hoppas det finns lax på bordet. Heja Norge! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 (ändrad) Heja Norge!Där hängde jag inte med ha ha ?såg i annan tråd så nu är jag med igen ha ha Ändrades December 9, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd December 9, 2015 Dela Inlagd December 9, 2015 Så här skrev Pod för drygt 2 veckor sen "new nid bar...north Pattaya oppasite Tiffany show..near big c. .DRINKKING STREET....well come my friend....pod.nidbar." och la in denna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu