möljis Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 10 minuter sedan, skrev spooncreek: Vi kör julborden i Pattaya här också: Akvavit Harrys Scandalic har också ett mindre för 650 THB, men det är enligt uppgift redan fullbokat. Har du kollat med Max new house, om dom kör i år. Dom har, tycker jag, det bästa julbordet i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 1 timme sedan, skrev spooncreek: Vi kör julborden i Pattaya här också: Akvavit Harrys Scandalic har också ett mindre för 650 THB, men det är enligt uppgift redan fullbokat. Pepparkakor, jippi hoppas dom inte tar slut 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 2 timmar sedan, skrev möljis: Har du kollat med Max new house, om dom kör i år. Dom har, tycker jag, det bästa julbordet i Pattaya Alli vill ha minst 30 personer för att fixa till julbord har en kompis sagt till mig, åk dit och hör efter hur många som visat intresse. Håller med, det bästa julbord jag ätit i Pattaya BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 41 minuter sedan, skrev apknug: Va tusan, man "tror" nu att man har koll på ALLA ställen med svenskkoppling i by. Vad är detta och var ligger det? Aldrig hört om. Naklua soi 16/3 om jag minns rätt vill säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 10 minuter sedan, skrev berlitz: Naklua soi 16/3 om jag minns rätt vill säga. Naklua, det är ju norr om trädgränsen. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 15, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 15, 2022 3 minuter sedan, skrev apknug: Det förklarar att man har noll koll. Men kul med svensk hak! De verkar tyvärr inte bli fler... Jodå. Det fylls på, ändras och byts precis som vanligt. Max New House torde för övrigt vara bland de äldsta fortsatt levande. Men avseende det finns det mer rutinerade rävar som än jag som kan redogöra för det bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Pepparkakor, jippi hoppas dom inte tar slut 😉 Förstår vad du siktar på,men stefan5300 var inte alls fel ute med sin kritik. Var du där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 6 timmar sedan, skrev Stoneys: Pepparkakor, jippi hoppas dom inte tar slut 😉 Hahaha ja då tar hus i helvete 🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 Jaså Max new house finns kvar. Jag har inte varit där sedan Ronnie lämnade jordelivet. De var alltid han som drog med mig dit för att äta köttbullar med stekt potatis. Max var väl dansk har jag för mig men honom träffade aldrig jag innan han dog. Det var väl hans fru som drev stället efter hans död. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 3 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har inte varit där sedan Ronnie lämnade jordelivet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 2 timmar sedan, skrev berlitz: Förstår vad du siktar på,men stefan5300 var inte alls fel ute med sin kritik. Var du där? Nä, jag var inte där. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 53 minuter sedan, skrev Mankan: Jaså Max new house finns kvar. Jag har inte varit där sedan Ronnie lämnade jordelivet. De var alltid han som drog med mig dit för att äta köttbullar med stekt potatis. Max var väl dansk har jag för mig men honom träffade aldrig jag innan han dog. Det var väl hans fru som drev stället efter hans död. Max var från Västervik...skön snubbe som man saknar 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 2 minuter sedan, skrev Naam jai: Max var från Västervik...skön snubbe som man saknar 🙏 Fick för mig att Ronnie berättade att han var dansk men då har jag blandat ihop korten. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 8 timmar sedan, skrev stefan5300: Alli vill ha minst 30 personer för att fixa till julbord har en kompis sagt till mig, åk dit och hör efter hur många som visat intresse. Håller med, det bästa julbord jag ätit i Pattaya Ja, jag vet att hon behöver 30 pers för att det ska gå runt. Jag brukar bidra med 10-15 stycken. För 7-8 år sen bokade jag 33 platser. Vi har känt varandra i massor av år. Jag ska åka upp idag och prata med henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 52 minuter sedan, skrev Naam jai: Max var från Västervik...skön snubbe som man saknar 🙏 Jag minns Max och Arees första ställe, som låg på second road, ungefär mitt emot där Aveny ligger nu. Sen skulle det byggas nytt där, så dom flyttade upp mot Naklua. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 37 minuter sedan, skrev Mankan: Fick för mig att Ronnie berättade att han var dansk men då har jag blandat ihop korten. Max var i Pattaya tidigt...drev va fan hette det woodstock? med Danske gubben Bjarne , han har nu sitt Kronborg på soi Diana .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 7 minuter sedan, skrev möljis: Jag minns Max och Arees första ställe, som låg på second road, ungefär mitt emot där Aveny ligger nu. Sen skulle det byggas nytt där, så dom flyttade upp mot Naklua. yes lite mittemot Diana Inn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 3 timmar sedan, skrev Naam jai: yes lite mittemot Diana Inn det låg lite längre ner på second road, nära postsoien och soi yamato Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 3 timmar sedan, skrev Naam jai: Max var i Pattaya tidigt...drev va fan hette det woodstock? med Danske gubben Bjarne , han har nu sitt Kronborg på soi Diana .. Jag ser Bjarne nästan varje dag, då han åker runt med sina hundar. Och alltid utan hjälm, men han har goda kontakter.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 9 timmar sedan, skrev möljis: det låg lite längre ner på second road, nära postsoien och soi yamato Stämmer kom på att stället hette Nyhavn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd November 16, 2022 Trådstartare Dela Inlagd November 16, 2022 I år finns det även ett julbord för vikingar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd November 17, 2022 Dela Inlagd November 17, 2022 Jag var uppe hos Aree på Max new house i går, och pratade med henne. Stället ligger en bit ner på soi 16-2. Hon vill ha 20-25 pers nu för att det ska gå runt. Men det är en del av hennes gamla kunder, som har dött under pandemin, och några kommer inte till Thailand i år. Jag bokade 8 platser till mig i alla fall, så jag tror nog att hon kommer upp i 20. Deadline är 11 december, då måste hon bestämma sig för om hon ska köra eller inte. Jag kan kanske utöka min bokning 12-15 pers, om jag kollar runt lite. Det blir ett besök hos henne nästa vecka igen, bara för att se hur det går. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 Nästa fredag-lördag, 25-26 november, vankas det fyrverkerier i Pattaya. Några tips om hotell där man kan sitta på sin balkong och se spektaklet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 6 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nästa fredag-lördag, 25-26 november, vankas det fyrverkerier i Pattaya. Några tips om hotell där man kan sitta på sin balkong och se spektaklet? Hilton! Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 6 timmar sedan, skrev lasseiudon: Nästa fredag-lördag, 25-26 november, vankas det fyrverkerier i Pattaya. Några tips om hotell där man kan sitta på sin balkong och se spektaklet? En nyårsafton satt jag på terrassen på Red Balcony inn. Det förutsätter nog att man bor där. De har dock ingen bar där men en ok utsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu