Lucky Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 5 minuter sedan, skrev pust: Vill ni ha "massage"kan jag rekommendera,vilka pumor 😁👌🍻 Gå dit och be att få massage av Juney. Hon är känd för att använda tandborsten flitigt. Du kan tacka mig sedan. 100 procent nöjdhetsgaranti. Har jag hört... Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 59 minuter sedan, skrev Lucky: Gå dit och be att få massage av Juney. Hon är känd för att använda tandborsten flitigt. Du kan tacka mig sedan. 100 procent nöjdhetsgaranti. Har jag hört... Om inte är 100% nöjd kan man komma igen 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 1 timme sedan, skrev pust: Vill ni ha "massage"kan jag rekommendera,vilka pumor 😁👌🍻 Roligt namn på stället, Lamyai är en frukt men det sker kanske hälsosam befruktning där inne😃 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 51 minuter sedan, skrev stefan5300: Roligt namn på stället, Lamyai är en frukt men det sker kanske hälsosam befruktning där inne😃 En vegetarisk massage? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 Är det en annan Juney än hon på Pothole? https://goo.gl/maps/HvgHpNS9bR6XHGTLA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd September 9, 2022 Dela Inlagd September 9, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev p125: Är det en annan Juney än hon på Pothole? https://goo.gl/maps/HvgHpNS9bR6XHGTLA Samma Juney. Hennes hyreskontrakt gick ut och hyresvärden vill inte förlänga. Hon jobbar på att hitta en annan lokal. Tills vidare jobbar Juney på massagen bredvid Nikom Court. Ändrades September 9, 2022 av Lucky Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Tittade efter Juney, men hon skulle borsta tänderna 👌😁🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 Så jag tar en öl 🍻🍺 eller två 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 10, 2022 Dela Inlagd September 10, 2022 2 minuter sedan, skrev pust: Tittade efter Juney, men hon skulle borsta tänderna 👌😁🍻 Är det en sådan där No Hands massage ? 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 On 2022-09-10 at 11:57, skrev Kenneth4618: Är det en sådan där No Hands massage ? 😉 sk kroppsmassage 🙃😍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 Äntligen 👌🍺😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd September 16, 2022 Dela Inlagd September 16, 2022 On 2022-09-05 at 08:28, skrev frogfish: Alla har sin åsikt, och alla gör som de vill. Kanske ska jag förtydliga mitt inlägg om laxsushin på Yamoto lite. Sushin jag beställde (flera ggr) var 8 bitar, där de 8 bitarna var i ett "flak! och skurna i sin form. Dvs riset var "fyrkantigt". Jag tyckte det var ovanligt då jag är van vid handrullad sushi från Sverige, där varje bit rullas var för sig och därefter trycks en laxbit på (detta gäller laxsushi). I min enfald trodde jag det gjordes av en maskin, då bitarna såg likadana ut. Jag fick därefter förklarat från ägaren att kocken lägger för hand ut en "rismatta" med rätt höjd och konsistens. Därefter lägger han på ett lager lax. Där kan även lappas lite för att få rätt förhållande till riset. Sista steget är att kocken tar en jättekniv och skär upp "flaket" i lagom stora bitar. Resultatet blir sushibitar som är "fyrkantiga" (men avlånga såklart). Det FINNS även maskiner för detta fick jag förklarat. Men det var inget som denna sushikock skulle ens röra vid, då det var svårt med hygienen i maskiner. Ni andra har säkert en poäng med era svar, men nu hoppas jag mitt svar är tydligare. Men odlad lax går bra kunde man frågat den yrkesstolta kocken? Annars är ju sushi och sashimi kannon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Slit och släp 🍺👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev pust: Slit och släp 🍺👌😄 Blir du aldrig trött på thaiölen? Själv står den mig upp i halsen efter 30 dagar Men Leo är såklart bäst 👍 Ändrades September 19, 2022 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 27 minuter sedan, skrev pust: Slit och släp 🍺👌😄 Fake news. Gammal bild. Såg dig inte. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Live Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 42 minuter sedan, skrev apknug: Har jag fattat det rätt att en stor Leo kostar 70 baht på gatans bästa spanarställe nu? Det var väl 65, eller tom 60 innan.... En stor Leo 70 baht🍺👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 24 minuter sedan, skrev Esspe: Fake news. Gammal bild. Såg dig inte. När tog du bilden, igår 😁👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Ni trackar mig, blir ledsen, byter bar 👌😄😁🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Skrattar åt mina skämt, allt för att få en drink Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 41 minuter sedan, skrev pust: Skrattar åt mina skämt, allt för att få en drink Det är de värda.... Hmm, jag menade hon.....🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 1 timme sedan, skrev pust: Skrattar åt mina skämt, allt för att få en drink Varför ligger fokuset på mjökpaketena och inte på ansiktet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Därför att du är en smart man, du vet var man ska titta 👌🍺👌🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Tittar på objekt 🍺👌👌😁😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 2 timmar sedan, skrev pust: En stor Leo 70 baht🍺👌😁 Kostar å ligga på topp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu