stefan5300 Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 2 minuter sedan, skrev Jive: Sitter mest hemma och umgås med frugan. Ja det är väl inte fel. Jag tittar på TV Investigation Discovery och är nöjd med det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Roar mig 😁☝️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev stefan5300: Latar mig mestadels om inget måste göras, är pensionär har gjort mitt och dagarna går. Måste jag göra något, vad gör farangerna som bor i Pattaya om dagarna. Ja vad gör dom, dricker bira och kollar på brudar.. Hoppas att det dröjer länge innan jag är nöjd med att lata mig och glo på tv på dagarna, låter rätt segt. Ändrades Mars 15, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 6 minuter sedan, skrev pust: Roar mig 😁☝️ Faan du har förändrats mycket sen vi sågs senast😀😉 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Tänkte försöka lura ner till Pattaya, tänkte att du kanske kunde tända på det här😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev LTD: Ja vad gör dom, dricker bira och kollar på brudar.. Hoppas att det dröjer länge innan jag är nöjd med att lata mig och glo på tv på dagarna, låter för jäkla tråkigt. Bo i Pattaya och kolla på brudar, då måste det väl finnas roligare att hitta på. Nä, satt på sodaverandan på morgonen och funderade på om jag klippa gräsmattan men anfallet gick snart över och kom på att jag kan ju be en bonde ta hit kreatur som äter gräset så får frugan även skit till sina odlingar och jag får kolla bufflar och forsätta lata mig, hade jag haft tråkigt under min dyrbara tid så hade jag antagligen gjort något. Ändrades Mars 15, 2022 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 2 minuter sedan, skrev stefan5300: Bo i Pattaya och kolla på brudar, då måste det väl finnas roligare att hitta på. Nä, satt på sodaverandan på morgonen och funderade på om jag klippa gräsmattan men anfallet gick snart över och kom på att jag kan ju be en bonde ta hit kreatur som äter gräset så får frugan även skit till sina odlingar och jag får kolla bufflar och forsätta lata mig, hade jag haft tråkigt under min dyrbara tid så hade jag antagligen gjort något.öööö Den dagen man hellre kollar på bufflar som skiter på gräsmattan än på brudar så är det dags att packa väskan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 22 timmar sedan, skrev LTD: Klurigt ang Duplantis, enda anl att han valde att tävla för Sverige var ju för att slippa Amerikanska kval till os mm och att hans pappa fick lov att bli landslagstränare. Sverige mutade honom helt enkelt, annars hade han enligt honom själv valt att tävla för USA där han eg känner sig mer hemma. Han själv har alltid sett sig som Amerikan och är ju således amerikan i hjärtat, är han Svensk nu helt plötsligt för att han övertalades att tävla för Sverige. Hmmm... Nja, han har nog åkt tunnelbana oxå. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 47 minuter sedan, skrev LTD: Den dagen man hellre kollar på bufflar som skiter på gräsmattan än på brudar så är det dags att packa väskan. Det finns brudar att kolla här också men de är inte på gräsmattan, kanske skulle anlita kvinnfolk att styra gräsklipparen. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 11 minuter sedan, skrev stefan5300: kanske skulle anlita kvinnfolk att styra gräsklipparen. gör inte alla det?? jag har ju inget arbetstillstånd så visade min tjej lite bilder på gräsklippare och frågade vilken hon ville ha, den blågröna ser fin ut sa hon så då blev det den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 6 minuter sedan, skrev LTD: gör inte alla det?? jag har ju inget arbetstillstånd så visade min tjej lite bilder på gräsklippare och frågade vilken hon ville ha, den blågröna ser fin ut sa hon så då blev det den. Klarade av att klippa gräs i Sverige och klarar det här om jag har tid och lust, flyttade inte till Thailand för att ha en piga. Har faktist varit en brud här när jobbet var nedstängt på en känd turistort och hämtat gräs där frun ska ha sina odlingar till sina kreatur, dock klippte hon inte gräsmattan. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Tur att smaken är som buffelröven. Var och en sin egen lyckas smed men ibland undrar jag hur roligt dom har ensamma med sin pilsner på gubbahyllan Buakhao/Soi Diana varenda dag. Dom flesta ser inte ut att vara i harmoni med livet precis. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 10 minuter sedan, skrev stefan5300: Klarade av att klippa gräs i Sverige och klarar det här om jag har tid och lust, flyttade inte till Thailand för att ha en piga. Har faktist varit en brud här när jobbet var nedstängt på en känd turistort och hämtat gräs där frun ska ha sina odlingar till sina kreatur, dock klippte hon inte gräsmattan. Har inte flyttat till Thailand för att klippa gräs och rensa ogräs, det hade jag nog av i Sverige. Det tjejen inte vill göra får burmesen fixa, upp till henne, men till burmesens förtret så gillar tjejen att klippa gräs å rensa ogräs å plantera å greja. Jag åker ner å pular med båten istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 (ändrad) 23 minuter sedan, skrev Esspe: Tur att smaken är som buffelröven. Var och en sin egen lyckas smed men ibland undrar jag hur roligt dom har ensamma med sin pilsner på gubbahyllan Buakhao/Soi Diana varenda dag. Dom flesta ser inte ut att vara i harmoni med livet precis. Förvånansvärt hur många det är som avslutar ett framgångsrikt arbetsliv med en alkoholist karriär i Thailand. Ändrades Mars 15, 2022 av LTD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 22 minuter sedan, skrev Esspe: Tur att smaken är som buffelröven. Var och en sin egen lyckas smed men ibland undrar jag hur roligt dom har ensamma med sin pilsner på gubbahyllan Buakhao/Soi Diana varenda dag. Dom flesta ser inte ut att vara i harmoni med livet precis. Revbensbuffe på Dilligaf ikväll 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 3 timmar sedan, skrev Jive: Sitter mest hemma och umgås med frugan. Det fina med Pattaya jämfört med yxbyn är ju att i Pattaya kan du välja vad du vill göra! I yxbyn får du ju vara nöjd med det som finns / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Det finns så mycket att göra, några bilder, dagen promenad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Dagens galning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Dagens sol kille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Dagens köttbullar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Dagens tjej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 Livet blir vad du gör det till 😆👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 1 timme sedan, skrev pust: Dagens sol kille Är du säker på att han lever? Det är lite likt hur en val sväller upp när den har legat död på stranden någon vecka. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 3 timmar sedan, skrev Joe: Det fina med Pattaya jämfört med yxbyn är ju att i Pattaya kan du välja vad du vill göra! I yxbyn får du ju vara nöjd med det som finns / Joe Fast även i Pattaya är det ofta klent med valen vad man ska göra, spec dagtid. Tycker själv att Phuket är klart bättre och även Chiang Mai fast röksäsongen förstör mycket där. Men där kan man snacka om häftiga moppeturer. Finns inget sånt i Pattaya och ingen skärgård som vi har i Phuket och inga fina stränder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 15, 2022 Dela Inlagd Mars 15, 2022 5 timmar sedan, skrev Esspe: Tur att smaken är som buffelröven. Var och en sin egen lyckas smed men ibland undrar jag hur roligt dom har ensamma med sin pilsner på gubbahyllan Buakhao/Soi Diana varenda dag. Dom flesta ser inte ut att vara i harmoni med livet precis. löses med universalmedlet, alkohol. universellt också, fungar även i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu