Borgmästarens Son Inlagd September 29, 2015 Dela Inlagd September 29, 2015 Den känner jag inte till och så kommer det nog att förbli. Jag har ätit där några gånger och jag har vart nöjd varje gång Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd September 29, 2015 Trådstartare Dela Inlagd September 29, 2015 Copenhagen på postsoien mittemot posten har öppnat igenSamma danskar som drev den tidigare. Jag har inte pratat med dom, men jagtror att ägarn till byggnaden hade svårt att få det uthyrt, så därför är danskarna tillbakaHärligt! Då vet man att det kommer att smällas av ordentligt med fyrverkerier på soien vid såväl thailändska som västerländska högtider även fortsättningsvis. Håll i hatten! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd September 29, 2015 Dela Inlagd September 29, 2015 Jag har ätit där några gånger och jag har vart nöjd varje gång Då blev du väl nästan efterlyst för att vara på rymmen, hehemvhAmja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 11, 2015 Dela Inlagd Oktober 11, 2015 Från Calles bar o grill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 13, 2015 Dela Inlagd Oktober 13, 2015 (ändrad) Jag kör DJ ikväll på Vikings bar. Ligger i hörnet 3e vägen / soi 19. Mysig norskägd bar med BOGOF, alltså "buy one get one free" hela kvällen.Bra käk och biljardbord finns också. Hoppas vi ses! För er som har Facebook:https://www.facebook.com/VikingsCornerBarPattaya?fref=ts Ändrades Oktober 13, 2015 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Nån som varit på Calles bar&grill än? Tänkte prova nån kväll, nåra som hänger med? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 14, 2015 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Nån som varit på Calles bar&grill än? Tänkte prova nån kväll, nåra som hänger med? Var på väg att testa redan igår, men det blev inte så. Hakar gärna på nån kväll framöver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Kan också tänka mig det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Nån som varit på Calles bar&grill än? Tänkte prova nån kväll, nåra som hänger med? Jag har snackat med några svennar som har ätit där och de var helt lyriska när de berättade hur gott de hade käkat. Kan nog bli en rysare för Beefeater. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Jag har snackat med några svennar som har ätit där och de var helt lyriska när de berättade hur gott de hade käkat. Kan nog bli en rysare för Beefeater. Hälsa Calle från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 (ändrad) Hälsa Calle från mig He he, får först ta reda på vem det är. Får jag rabatt om jag hälsar från dej? Ändrades Oktober 14, 2015 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Jag drar till med imorgon kl 7? 7pm. Hur är det? På Calles alltså. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 He he, får först ta reda på vem det är. Får jag rabatt om jag hälsar från dej? säg att jag sa det he he så får vi se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 (ändrad) Jag drar till med imorgon kl 7? 7pm. Hur är det? På Calles alltså. Tycker jag låter lysande . Ändrades Oktober 14, 2015 av Ducce Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changnoi Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 (ändrad) He he, får först ta reda på vem det är. Får jag rabatt om jag hälsar från dej? Ändrades Oktober 14, 2015 av Changnoi Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Jag drar till med imorgon kl 7? 7pm. Hur är det? På Calles alltså. Tyvärr...kan inte ikväll. Får bli en annan gång. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Tyvärr...kan inte ikväll. Får bli en annan gång. Är väl bara att skjuta på det någon dag tills du får en lucka.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Är väl bara att skjuta på det någon dag tills du får en lucka.... Minneslucka? Det finns det gott om... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Var faktisk dit ändå och provade en "Lamaiare" Men minnesluckan lyckades hålla sig borta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Var faktisk dit ändå och provade en "Lamaiare" Men minnesluckan lyckades hålla sig borta Mycket bra att den serverades med en citronskiva, (ofta lime i detta land). Men nu till den viktiga frågan, hade man plockat bort kärnorna..? Det är väl sådana små, men viktiga uppgifter vi vill ha. Kan vara hårfint från att vara medioker, till att vara utsökt... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Var faktisk dit ändå och provade en "Lamaiare" Men minnesluckan lyckades hålla sig borta ser ut som du var på Harrys. ? Var det inte Calles minnesluckan skulle till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 ser ut som du var på Harrys. ? Var det inte Calles minnesluckan skulle till Ser ut så om man tittar på kondomen till ölen,men tittar man på bordsunderlägget så är det Calles tror jag. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 ser ut som du var på Harrys. ? Var det inte Calles minnesluckan skulle till Jovisst var jag på Calle´s men att dom kör med andras kondomer kan ju inte jag göra nått åt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Jovisst var jag på Calle´s men att dom kör med andras kondomer kan ju inte jag göra nått åt ok ja dom är ju kompisar så kanske inte så konstigt så ,tack för rapporten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Oktober 16, 2015 Dela Inlagd Oktober 16, 2015 Adde som är delägare i Harrys äger även % i Calles, och Calles kondomer är väl inte klara ännu så Thomas får snabba sig med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu