frogfish Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 5 minuter sedan, skrev born41: Enligt Pattaya news: På en marknad ,nära central Pattaya road,på Soi Bukhau hade ett team satt upp en station där man tillhandahöll snabbtestkit för Covid. En hitintils okänd man atakerade en i testteamet med kniv och dödade honom. Kollar på nätet (https://thepattayanews.com/) men hittar det inte. Har du länk du kan lägga in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev frogfish: Kollar på nätet (https://thepattayanews.com/) men hittar det inte. Har du länk du kan lägga in? Det kanske är denna @born41pratar om men samtidigt känns det som en helt annan nyhet. Men det var i alla fall någon som vart knivstucken till döds. https://thethaiger.com/news/Pattaya/former-thai-boxer-stabbed-to-death-outside-Pattaya-night-market Ändrades Februari 6, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Precis nyss, skrev Mankan: Det kanske är denna @born41pratar om men samtidigt känns det som en helt annan nyhet. Men det var i alla fall någon som vart knivstucken till döds. Verkar som ni pratar om samma, jag hittar inte nåt i ditt inlägg heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Precis nyss, skrev frogfish: Verkar som ni pratar om samma, jag hittar inte nåt i ditt inlägg heller. Ha ha glömde länken. Men nu är den med. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 4 minuter sedan, skrev Mankan: Det kanske är denna @born41pratar om men samtidigt känns det som en helt annan nyhet. Men det var i alla fall någon som vart knivstucken till döds. https://thethaiger.com/news/Pattaya/former-thai-boxer-stabbed-to-death-outside-Pattaya-night-market Ok. Men det är ju lite gamla nyheter, 1 månad sen. Har för mig att det togs upp på forumet redan då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 2 minuter sedan, skrev frogfish: Ok. Men det är ju lite gamla nyheter, 1 månad sen. Har för mig att det togs upp på forumet redan då. Ja det har du rätt i. Jag såg 4:e och tänkte februari men det står ju januari ser jag nu. Det är svårt å veta vad en gode @born41menar för nyhet. Kanske är det så nytt att det inte kommit ut än och därför ingen länk. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 On 2022-01-27 at 20:09, skrev Fredman: OK, vem var det? Pattaya police arrest a shirtless, intoxicated, foreign man in South Pattaya for allegedly trying to randomly fight local residents and police Inte var det jag heller, för stora tuttar ! Vänligen Smile1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 (ändrad) Någon som sett notiser angående Schweizaren John 49år, som hade skurit sig i handleden, för han ville inte länma sin darling här själv. Detta hände nog runt månadsskiftet Vänligen Smile1 Ändrades Februari 6, 2022 av S m i l e 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
born41 Inlagd Februari 6, 2022 Dela Inlagd Februari 6, 2022 Jag får nyheter varje dag från "newsletter@thepattayanews.com". Det är notiser och till höger så kommer en ruta upp med ett "rullband" med olika överskrifter. I morse så klickade jag på en och då kom det upp om knivattacken på marknaden. Nu när jag återigen öppnar mejlet, så finns inte rutan med rullisten kvar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hasseryd Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 Har nu varit några dagar i Pattaya. Började med en Buda dag🤨 hmm har ju märkt att tidigare var ju Beech Rd , Walking Street, Soierna up mot 2 Road. Vandrade runt där igår ...dja tomt.... En del Freelancer på "Cokonut bar" Men uppe på Soi Bukhao var det ju ett dja liv. Vad beror detta på?/Pengar....??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 2 timmar sedan, skrev hasseryd: Har nu varit några dagar i Pattaya. Började med en Buda dag🤨 hmm har ju märkt att tidigare var ju Beech Rd , Walking Street, Soierna up mot 2 Road. Vandrade runt där igår ...dja tomt.... En del Freelancer på "Cokonut bar" Men uppe på Soi Bukhao var det ju ett dja liv. Vad beror detta på?/Pengar....??? Förmodligen på att dom bofasta alltid rört sig i dom kvarteren eftersom det är billigare där, medans turisterna försvunnit. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Februari 19, 2022 Dela Inlagd Februari 19, 2022 5 timmar sedan, skrev hasseryd: Har nu varit några dagar i Pattaya. Började med en Buda dag🤨 hmm har ju märkt att tidigare var ju Beech Rd , Walking Street, Soierna up mot 2 Road. Vandrade runt där igår ...dja tomt.... En del Freelancer på "Cokonut bar" Men uppe på Soi Bukhao var det ju ett dja liv. Vad beror detta på?/Pengar....??? Har utvecklat sig så på fler ställen att etablissemangen flyttar dit dom bofasta rör sig då det i princip inte finns några andra kunder länge. Samma har hänt i Hua Hin, allt ös är nu runt Soi 94, inte nere vid Binthabaht. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 4, 2022 Dela Inlagd Mars 4, 2022 Ryssdjävlar,gick på morgonen kom till 10 bahtarna som går till jomten, där var det 2 ryssar som skrev leve Ryssland och muckade bråk med folk,åk hem ryssdjävlar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) Pattaya levererar som vanligt sportevents av absoluta toppklass (även om vi fortsatt saknar "Ladyboy Water Volleyball Tournament" som har coviduppehåll). Men sportiga riktiga kvinnor kan beskådas med start idag 10 mars, när Honda LPGA open arrangeras för 15:e gången på Siam Country Club: Flera av världens bästa golfare på plats som vanligt och där finns såväl thailändskor som svenskor. Självfallet var eder utsände på väg att lösa biljett för hela helgen, men ett litet problem uppstod: Publik tillåts inte. Uppenbarligen fara för covid i denna utomhusmiljö. Tur därmed att det direktsänds på PPTV 36. Fotboll får man däremot gå på och vi är ett gäng från stenbordet som varit på Pattaya Dolphins alla hemmamatcher i division 3. Ny ägare för säsongen som kom in med pengar och ambitioner,vilket resulterade i serieseger. Självklart var vi där sista matchen och firade ligavinsten. Nu väntar en kvalserie för att gå upp till tvåan med fem matcher. Första matchen redan spelad borta, men den har vi glömt bort för det gick inte så bra. Hemmamatch 20 mars, och stenbordet är givetvis på plats i supporterklacken. Ytterligare ett evenemang av yppersta världsklass väntar i maj, då BKFC ordnar en gala. Sporten är bara för de riktigt tuffa, "Bare Knuckle Fighting". Inga boxhandskar alltså. Man noterar att vi även här har svensk representation om än inte i huvudmatchen. Min bättre hälft , som gillar slagsmål mer än jag, kommer nog efter ihållande tjat att övertyga mig om att köpa biljetter. Man får väl dra upp munskyddet över ögonen om det blir för våldsamt. Ändrades Mars 10, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev spooncreek: Pattaya levererar som vanligt sportevents av absoluta toppklass (även om vi fortsatt saknar "Ladyboy Water Volleyball Tournament" som har coviduppehåll). Men sportiga riktiga kvinnor kan beskådas med start idag 10 mars, när Honda LPGA open arrangeras för 15:e gången på Siam Country Club: Flera av världens bästa golfare på plats som vanligt och där finns såväl thailändskor som svenskor. Självfallet var eder utsände på väg att lösa biljett för hela helgen, men ett litet problem uppstod: Publik tillåts inte. Uppenbarligen fara för covid i denna utomhusmiljö. Tur därmed att det direktsänds på PPTV 36. Fotboll får man däremot gå på och vi är ett gäng från stenbordet som varit på Pattaya Dolphins alla hemmamatcher i division 3. Ny ägare för säsongen som kom in med pengar och ambitioner,vilket resulterade i serieseger. Självklart var vi där sista matchen och firade ligavinsten. Nu väntar en kvalserie för att gå upp till tvåan med fem matcher. Första matchen redan spelad borta, men den har vi glömt bort för det gick inte så bra. Hemmamatch 20 mars, och stenbordet är givetvis på plats i supporterklacken. Ytterligare ett evenemang av yppersta världsklass väntar i maj, då BKFC ordnar en gala. Sporten är bara för de riktigt tuffa, "Bare Knuckle Fighting". Inga boxhandskar alltså. Man noterar att vi även här har svensk representation om än inte i huvudmatchen. Min bättre hälft , som gillar slagsmål mer än jag, kommer nog efter ihållande tjat att övertyga mig om att köpa biljetter. Man får väl dra upp munskyddet över ögonen om det blir för våldsamt. Den där ``svensken``` PIRANI . Vad heter han i förnamn? Håkan? Ändrades Mars 10, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2022 10 minuter sedan, skrev ArneMorales: Den där ``svensken``` PIRANI . Vad heter han i förnamn? Håkan? Han heter Tofan i förnamn. Har du någon poäng med ditt inlägg som du kan utveckla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev spooncreek: Han heter Tofan i förnamn. Har du någon poäng med ditt inlägg som du kan utveckla? Frisyren, men hårfärgen är inte typisk svensk Ändrades Mars 10, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) 14 minuter sedan, skrev ArneMorales: Frisyren, men hårfärgen är inte typisk svensk, och inte förnamnet. Är denne boxare verkligen svensk? Skäggbarn? Ändrades Mars 10, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) 50 minuter sedan, skrev spooncreek: Han heter Tofan i förnamn. Har du någon poäng med ditt inlägg som du kan utveckla? Spooncreek, kan du förklara för mig hur du kan säga att boxaren Tofan Pirani är svensk? Jag är själv svensk sedan födseln för 71 år sedan, men kan inte identifiera mig med honom som svensk Ändrades Mars 10, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Mars 10, 2022 Trådstartare Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) 13 minuter sedan, skrev ArneMorales: Spooncreek, kan du förklara för mig hur du kan säga att boxaren Tofan Pirani är svensk? Jag är själv svensk sedan födseln för 71 år sedan, men kan inte identifiera mig med honom som svensk Fast nu heter ju inte alla svenskar Sven Svensson, och har inte heller gjort under dina 71 levnadsår. Apropå ingenting kan även neanderthalare vara svenska medborgare, något du borde vara personligen glad över. Ändrades Mars 10, 2022 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 7 minuter sedan, skrev spooncreek: Fast nu heter ju inte alla svenskar Sven Svensson, och har inte heller gjort under dina 71 levnadsår. Apropå ingenting kan även neanderthalare vara svenska medborgare, något du borde vara personligen glad över. Men du svarade inte på min fråga. 7 minuter sedan, skrev spooncreek: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev spooncreek: Fast nu heter ju inte alla svenskar Sven Svensson, och har inte heller gjort under dina 71 levnadsår. Apropå ingenting kan även neanderthalare vara svenska medborgare, något du borde vara personligen glad över. https://sv.wikipedia.org/wiki/Neandertalmänniska Så Spooncreek, du identifierar dig med denna boxaren Tofan Pirani, men förstår inte min invändning? Jag menar att han inte är svensk, även om han bor i Sverige. På samma sätt som jag inte är thai, fast jag sedan lång tid bor i Thailand. Jag är svensk till 100 procent.född i Sverige, uppvuxen och utbildad i Sverige, har haft hela mitt 30 åriga yrkesliv i Sverige. Tycker det är oförskämt av dig att kalla mig neandertalare. Menar du att alla dessa skäggbarn som bor i Sverige sedan 2015, legalt eller illegalt, är svenskar? Ändrades Mars 10, 2022 av ArneMorales Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mooton Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 Tofan Pirani är född i Iran. Troligtvis kom han hit under 80 - 90 talet.Som många andra iranier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 21 minuter sedan, skrev ArneMorales: https://sv.wikipedia.org/wiki/Neandertalmänniska Så Spooncreek, du identifierar dig med denna boxaren Tofan Pirani, men förstår inte min invändning? Jag menar att han inte är svensk, även om han bor i Sverige. På samma sätt som jag inte är thai, fast jag sedan lång tid bor i Thailand Menar du att alla dessa skäggbarn som bor i Sverige sedan 2015, legalt eller illegalt, är svenskar? Är man svensk medborgare är man svensk oavsett ursprung. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ArneMorales Inlagd Mars 10, 2022 Dela Inlagd Mars 10, 2022 4 minuter sedan, skrev mooton: Tofan Pirani är född i Iran. Troligtvis kom han hit under 80 - 90 talet.Som många andra iranier. Tack för dit seriösa svar. Men då är han väl iranier, och inte svensk? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu