Esspe Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 1 timme sedan, skrev spooncreek: Om de får öppna då så lär vi ses där på en eftermiddagsöl, eller hur @pust? Har faktiskt aldrig varit in där, får jag följa med? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2021 4 minutes ago, Esspe said: Har faktiskt aldrig varit in där, får jag följa med? Utmärkt, då är vi minst tre som hänger på låset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 11 minuter sedan, skrev Esspe: Har faktiskt aldrig varit in där, får jag följa med? Det ska du nog fråga frugan och inte Spoonis... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2021 (ändrad) 8 minutes ago, apknug said: Jag kan tänka mig att hänga på! Har faktiskt heller aldrig satt min fot där inne... Sedan 1992, jäkla klantigt. Fyra klara, det innebär att vi behöver starta en mötestråd på MPR när det börjar närma sig. Kul. det var längesen. Ändrades Oktober 27, 2021 av spooncreek Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 14 minuter sedan, skrev spooncreek: Fyra klara, det innebär att vi behöver starta en mötestråd på MPR när det börjar närma sig. Kul. det var längesen. Låt BTT organisera träffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 27, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 27, 2021 11 minutes ago, andrejsdenruskige said: Låt BTT organisera träffen Han får inte var med vid Pattayastenarnas rävbord anno 2021. Det sägs att han dricker Singha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 (ändrad) 18 minuter sedan, skrev spooncreek: Han får inte var med vid Pattayastenarnas rävbord anno 2021. Det sägs att han dricker Singha. Ja, ryktet går att det dricks Singha…men endast om det bjuds. För att förtydliga det hela så gäller det alla öl. det ska bjudas om det ska drickas. Ändrades Oktober 27, 2021 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 36 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Låt BTT organisera träffen Han sitter mittemot med kikare och bira från 7/11😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 9 minuter sedan, skrev Stoneys: Han sitter mittemot med kikare och bira från 7/11😉 Finns det toalett mittemot? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 10 minuter sedan, skrev måne: Finns det toalett mittemot? Hela havet bakom, det är ju gratis. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 1 minut sedan, skrev Stoneys: Hela havet bakom, det är ju gratis. 😀 Tänkte närmast på var man skulle hitta BTT Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 1 minut sedan, skrev måne: Tänkte närmast på var man skulle hitta BTT Mellan biran från 7/11 och piss paus från kikaren stående på trottoaren. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Oktober 27, 2021 Dela Inlagd Oktober 27, 2021 20 minuter sedan, skrev måne: Tänkte närmast på var man skulle hitta BTT Har han kikare och fri sikt till baren mittemot har han nog koll på den toadörren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 12 timmar sedan, skrev spooncreek: Han får inte var med vid Pattayastenarnas rävbord anno 2021. Det sägs att han dricker Singha. Då får jag väl sitta ensam vid VIP-bordet då. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 Vid VIP-bordet dricks det endast öl av märket Leo. 👍😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2021 2 hours ago, Esspe said: Då får jag väl sitta ensam vid VIP-bordet då. Du kan få dispens för Asahi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 4 timmar sedan, skrev pust: Vid VIP-bordet dricks det endast öl av märket Leo. 👍😄 Det är under bordet, det. Proletäröl har en förmåga att sänka folk. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fantomen Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 Anmäler man sig här till TQ-träffen? I så fall gör jag det nu. Väl mött! PS. Ska vi köra med en maskros (vitsippa känns så förlegat) i kavajslaget så vi hittar varandra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spooncreek Inlagd Oktober 28, 2021 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 28, 2021 4 minutes ago, Fantomen said: Anmäler man sig här till TQ-träffen? I så fall gör jag det nu. Väl mött! PS. Ska vi köra med en maskros (vitsippa känns så förlegat) i kavajslaget så vi hittar varandra? Nu orsakade du blodstörtning hos i alla fall samtliga Leodrickare när de satte ölen halsen efter förslaget om maskrosen. Vi får se hur många som fortsatt är vid livet när det är dags för TQ-träffen, men du är naturligtvis som alltid varmt välkommen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 Lämpligt att bära i kavajslaget: Socialdemokrater - en röd ros Vänsterpartister tidigare Kommunister - en nejlika Miljöpartister - en maskros Folkpartister tidigare Liberaler - en blåklint Centerpartister - ett klöver Kristdemokrater - en vitsippa Nordiska Rikspartister - en solros Sverigedemokrater - en blåsippa Moderater tidigare Högerpartister - föreslår ett löjtnantshjärta (gärna då en öppen blå variant) Feministiska initiativtagare - föreslår en rödsnippa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 1 timme sedan, skrev Fantomen: Anmäler man sig här till TQ-träffen? I så fall gör jag det nu. Väl mött! PS. Ska vi köra med en maskros (vitsippa känns så förlegat) i kavajslaget så vi hittar varandra? Du ska ju inte ha masken på, det är inte ett sånt ställe. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 På temat Nytt i Pattaya, en dålig nyhet. Soi Made In Thailand försvinner. Marken är såld och barägarna är uppsagda. Källa: Nick Dean Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 Precis nyss, skrev Abercrombie: På temat Nytt i Pattaya, en dålig nyhet. Soi Made In Thailand försvinner. Marken är såld och barägarna är uppsagda. Källa: Nick Dean Ska vi gissa på ett nytt condo? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 28, 2021 Dela Inlagd Oktober 28, 2021 6 timmar sedan, skrev Esspe: Ska vi gissa på ett nytt condo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Oktober 29, 2021 Dela Inlagd Oktober 29, 2021 9 timmar sedan, skrev apknug: Nä fy tusan, TQ är väl inte en sån typ av klubb? Det är väl, faktiskt, familje underhållning? Det finns en guidad tur på övervåningen, som jag kan rekommendera 😄👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu