sarne Inlagd November 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 12, 2014 Nyaste uppdatering! Det börjar närma sig slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Srusuangsuda - Borgmästarens son - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Lasse M. - Luke the Drifter. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Plus 1 på mig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Hej Härmed anmäler jag min avsikt att närvara vid träffen den 19 november. Med vänlig hälsning Lasse M Har dom flyttat annandagen till den 19 November? Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 Har dom flyttat annandagen till den 19 November? Nix, en annan dag är en annandag och inte en dag vilken som helst! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd November 12, 2014 Dela Inlagd November 12, 2014 (ändrad) Lasse M kanske menade Varannan Onsdagsträffen som just är den 19/11 Rebnel Ändrades November 12, 2014 av Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse M Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 Hej Härmed anmäler jag min avsikt att närvara vid träffen den 19 november. Med vänlig hälsning Lasse M EH... Jag har kanske anmält mig till fel träff. Min avsikt var att anmäla mig till varannan onsdagsträffen den 19 november. Anmälan till annandagsträffen inhiberas härmed. Sorry... Lasse M Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 13, 2014 Dela Inlagd November 13, 2014 EH... Jag har kanske anmält mig till fel träff. Min avsikt var att anmäla mig till varannan onsdagsträffen den 19 november. Anmälan till annandagsträffen inhiberas härmed. Sorry... Lasse M Det är lugnt Lasse, efter visst funderande gissade vi på det, om inte förr syns vi på onsdag. PS Om du vill uppleva lite fotboll på Thailändskt maner spelar UDFC på lördag mot seriefavoriterna BCC Tero, i så fall hör du av dig så gör vi sällskap DS Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 (ändrad) baa, har du snackat med ystad's lennart om denna tillställning så han kommer med på listan ? tror inte han är inne här och läser ! Ändrades November 14, 2014 av heno .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 14, 2014 Dela Inlagd November 14, 2014 baa, har du snackat med ystad's lennart om denna tillställning så han kommer med på listan ? tror inte han är inne här och läser ! Fixat! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd November 16, 2014 Dela Inlagd November 16, 2014 (ändrad) yaste uppdatering! Det börjar närma sig slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha + 2 - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Srusuangsuda - Borgmästarens son + 1 - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Luke the Drifter. - Little Tom o Kung! Ändrades November 16, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pasak Inlagd November 21, 2014 Dela Inlagd November 21, 2014 Pasak med fru kommer Mvh Sven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd November 22, 2014 Trådstartare Dela Inlagd November 22, 2014 Nu är det strax slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha + 2 - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Srusuangsuda - Borgmästarens son + 1 - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Luke the Drifter. - Little Tom o Kung! - Pasak med fru. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Blir ju ett bra gäng. Kul kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Ser kul ut, där skulle man ha vart... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 23, 2014 Dela Inlagd November 23, 2014 Ser kul ut, där skulle man ha vart... hoppas verkligen du kan komma!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Anmäler mig nu om det funkar Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Nu är det strax slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha + 2 - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Srusuangsuda - Borgmästarens son + 1 - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Luke the Drifter. - Little Tom o Kung! - Pasak med fru. - Mankan! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
masse46 Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Masse kommer gärna om plats finns Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 2, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 2, 2014 (ändrad) Nu är det strax slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha + 2 - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Srusuangsuda - Borgmästarens son + 1 - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Luke the Drifter. - Little Tom o Kung! - Pasak med fru. - Mankan! - Lennart och Joy. - Tomas och Suda. - Anders. Ändrades December 2, 2014 av Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 2, 2014 Dela Inlagd December 2, 2014 Masse kommer gärna om plats finns Klart det finns. Välkommen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2014 För att underlätta för alla vill vi berätta om årets Annandagsträff. Nytt för i år: Träffen är på Charoen Hotel i Udon Thani, vi ses som vanligt klockan 12:00. Ni betalar 350 bath/ätande vid dörren in till festlokalen. Öl köper ni för 100 bath/ stor flaska. Lunchen startar 13.00. Charoen Hotel ligger centralt vid Posri Road. Det är två hotelldelar, vi håller till i den nya delen. När ni svänger in till hotellet kommer ni direkt till ingången gamla delen. Gå till vänster mot swimmingpoolen, där är ingången till nya delen. Det går även bra att köra runt hotellet, gå in från andra sidan. Festlokalen heter Hong Lao Pen, ligger en trappa upp. Vid dörren betalar ni 350 bath/person och får då er namnbricka som även gäller som biljett. De av er som vi inte har namn på får själva skriva sitt namn. Vi är i tacksamma för namn i förväg, så blir det enklare och snabbare. Det kommer att bli en lunchbuffe. Vi sitter vid runda bord med 10 personer vid varje. Överskottet från ölen som vi säljer i lokalen går oavkortat till barnhemmet. Ni kan även köpa öl och andra drycker av hotellet till exempel vid swimmingpoolen. Varmt välkomna framåt förmiddagen, gissningsvis kommer det att bli samling vid swimmingpoolen. 12.00 börjar försäljning namnbrickor. 13.00 startar lunchen. De som kommer senare får “ta det som det blir ”. Efter lunchen sedvanlig insamling till Udon Thani Home for Girls. Musikunderhållning och trevligt umgänge. 16.00 skall vi ha lämnat lokalen. Udongänget gm Sarne Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johnnie/Cat Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Låter helt perfekt! Ser vi fram mot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Nu är det strax slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha + 2 - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Srusuangsuda - Borgmästarens son + 1 - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Luke the Drifter. - Little Tom o Kung! - Pasak med fru. - Mankan! - Lennart och Joy. - Tomas och Suda. - Anders. - Masse Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sunshine11281 Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Nu är det strax slutdatum för oss att boka antal ätande. Jag vill på detta sätt be er som tänker komma och ännu inte anmält er göra det. Tack. /Sarne Deltagarlista Annandagsträffen 2014: - Sarne o Chawee - Morgan o Kanittha + 2 - Rebnel o Nee - Lenta ? - Claes 391. - Drik o Ann - Johnnie/Cat - Leifen - Kenneth, Phat, Jittra (+ 1 till?) + ev. syrra m. man. - Joe o Bua - Dick, Sruangsuda OBS!!!! Ändrat på namnet här. - Borgmästarens son + 1 - Drivern, Joy, Olivia - Gorocco , PiBaeng + ev. 1-10 pers till. - Smaland o Smala Sussie - Wobble - Bjorn o Pau - Curt med hustru. - Heno + 1 - Thainenne ev. med fru - Ellim63 med fru. - Piloten 66 - Peter Hultgren o Ann - Luke the Drifter. - Little Tom o Kung! - Pasak med fru. - Mankan! - Lennart och Joy. - Tomas och Suda. - Anders. - Masse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sarne Inlagd December 7, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 7, 2014 http://www.sawadee.com/hotel/642102/Charoen-Hotel Karta som visar var Charoen Hotel ligger. Går även att boka rum via Internet här. Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls. Sverige: Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 eller Swish 0708 575 222 Thailand: Bangkok Bank 284-7-697634 eller PromtPay 080 070 5977. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu