Nemo Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Vad vill farbror ha förklarat för sig? å = 134 ä = 132 ö = 148 Å = 143 Ä = 142 Ö = 153 Man måste även hålla ner Alt knappen samtidigt...... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Så, var ansöker man om sån där gratis digitalbox nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 tomurdoc, on 07 Jul 2014 - 16:10, said: Vad vill farbror ha förklarat för sig? å = 134ä = 132ö = 148Å = 143Ä = 142Ö = 153 Man måste även hålla ner Alt knappen samtidigt... Ni skamtar farbror aprillo. har t.o.m. haft hustruns bada pekfingrar till assistans, men nagra prickar o ringar kommer det inte. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 tomurdoc, on 07 Jul 2014 - 16:10, said: Man måste även hålla ner Alt knappen samtidigt... Ni skamtar farbror aprillo. har t.o.m. haft hustruns bada pekfingrar till assistans, men nagra prickar o ringar kommer det inte. Håll altknappen nere samtidigt som du slår siffrorna. när du släpper altknappen. Så ska tecknet visa sig där du har markören. "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Håll altknappen nere samtidigt som du slår siffrorna. när du släpper altknappen. Så ska tecknet visa sig där du har markören. Nix, inte en prick i sikte! Kan ju ha att gora med att jag kor Linux pa en Thaidator med engelska som andraval! Ni far sta ut! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acarls Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Nix, inte en prick i sikte! Kan ju ha att gora med att jag kor Linux pa en Thaidator med engelska som andraval! Ni far sta ut! Då är det antagligen AltGr + "någon tangent" eller Shift + AltGr + "någon tangent" Vilken som är "någon tangent" får du prova dig fram till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Och hur gör man tyska dubbels på S datorOffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Och hur gör man tyska dubbels på S dator Offe Fråga Stassi.. Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Så här! ß (alt 0223) Sifforna måste knappas in på det numeriska tangetbordet, annars fungerar det inte (i alla fall inte på mitt tangentbord). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Och hur gör man tyska dubbels på S dator Offe Kan det vara 225 dvs ß Ehhm, den var så liten... ß tja det ser likt ut i alla fall. Men det beror på vilken font du använder, med Times new roman är det 223. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Så här! ß (alt 0223) Sifforna måste knappas in på det numeriska tangetbordet, annars fungerar det inte (i alla fall inte på mitt tangentbord). Det var ju lite lustigt, alt+225 ger ß men alt+0223 ger åxå ß Och ja, det ska matas in på den numeriska delen på min burk åxå. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nemo Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 (ändrad) Då är det antagligen AltGr + "någon tangent" eller Shift + AltGr + "någon tangent" Vilken som är "någon tangent" får du prova dig fram till Alternativt lägga till svenska som tredjeval. Ändrades Juli 8, 2014 av Nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Jag tycker det låter bussigt. Den svenska försvarsmakten kan väl bjuda alla svennar på Abba Revival på Dalhalla. Kanske fler skulle få upp ögonen för dem, mer än av alla dessa reklamfilmer och affischer de kostat på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
1609offe Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Så här! ß (alt 0223)Sifforna måste knappas in på det numeriska tangetbordet, annars fungerar det inte (i alla fall inte på mitt tangentbord).Numeriska är det det som sitter till höger}@@£ Så här blev det Alt-ger Alt bredvid mellanslag blev det nadaOffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 (ändrad) Numeriska är det det som sitter till höger}@@£ Så här blev det Alt-ger Alt bredvid mellanslag blev det nada Offe Ja den brukar sitta där om det inte är en lös variant, då kan den vara lite varsomhelst. Tryck ner alt (till vänster om mellanslag, rymdribban, spacebar tangenten) tangenten tryck 0223 och släpp alt. Fungerar inte det så tryck på numLock (högst upp till vänster på den numeriska delen) och testa igen. För mig ser det ut som om du tryckt på shift och använt tangenterna ovanför. Eller så trollar du, vilket som. Ändrades Juli 8, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Nu har Mario fatt sin skrivplatta av militaren, eller i alla fall av sin far som stoltserade som vicekonstapel pa sextitalet! En mycket bra och ateranvandningsbar variant som garanterat inte forbrukar en massa energi, slukar batterier ellr orsakar hjarnblodning pa "plattexpertisen"! Den där verkar mycket mer användbar än de plattor som un?Luck och anhang upphandlade och levererade till en liten del av eleverna. De plattorna funkar ju inte alls. Dom skulle ha frågat dig Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 Nu har Mario fatt sin skrivplatta av militaren, eller i alla fall av sin far som stoltserade som vicekonstapel pa sextitalet! En mycket bra och ateranvandningsbar variant som garanterat inte forbrukar en massa energi, slukar batterier ellr orsakar hjarnblodning pa "plattexpertisen"! Det lönar sig att frottera sig med eliten ser jag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 (ändrad) Röstköpen har bara börjat... /Krille Va är Thaksin den fördömde tillbaka igen Ändrades Juli 8, 2014 av wix Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Beslutet att bjuda på digitaldekodrar fattades av regering Yingluck för många månader sen så det är ingen gåva från militären. Pengarna kommer f.ö. från TV bolagen som fick betala en "förhöjd" avgift för den digitala sändningsrätten för att finansiera dekordrarna. Oj satan, nu ställde du världen upp och ned för vissa som så tydligt markerat hur dåligt detta var just för att det är militären som gjort det. Blir det en pudel, vändning till försvar för PT som gör något bra eller lämnar IL tråden? / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Oj satan, nu ställde du världen upp och ned för vissa som så tydligt markerat hur dåligt detta var just för att det är militären som gjort det. Blir det en pudel, vändning till försvar för PT som gör något bra eller lämnar IL tråden? / SatanG Hej Jag har ingen aning om när och hur detta beslut togs men det blir lite komiskt när Juntan ena dagen säger sig vilja förbjuda populistisk politik och samtidigt går ut PR mässigt med att dom bjuder folket på VM och dekodrar. Själv förväntar jag mig fler populistiska utspel ifrån Juntans PR ansvariga trots deras uttalade vilja att förbjuda just detta. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 (ändrad) Hej Jag har ingen aning om när och hur detta beslut togs men det blir lite komiskt när Juntan ena dagen säger sig vilja förbjuda populistisk politik och samtidigt går ut PR mässigt med att dom bjuder folket på VM och dekodrar. Själv förväntar jag mig fler populistiska utspel ifrån Juntans PR ansvariga trots deras uttalade vilja att förbjuda just detta. Mvh isan lover Nej dom sa att de ville stoppa populistiska vallöften som kan skada landet. En jävla skillnad om man har någon som helst läsförståelse. Eller håller du inte med? Var har du läst att de tagit åt sig äran för dessa dekodrar? Så, var det bra eller dåligt med dekodrarna nu när det kom fram att det bestämdes av PTP? / SatanG Ändrades Juli 9, 2014 av SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Isan Lover Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Nej dom sa att de ville stoppa populistiska vallöften som kan skada landet. En jävla skillnad om man har någon som helst läsförståelse. Eller håller du inte med? Var har du läst att de tagit åt sig äran för dessa dekodrar? Så, var det bra eller dåligt med dekodrarna nu när det kom fram att det bestämdes av PTP? / SatanG Hej Tycker att Juntans PR-byrå verkar jobba hårt, först VM fotboll och nu senst var det ju en stor festival som ska hållas i Bangkok. Vad det gäller dekodrarna så tycker jag inte så mycket egentligen, är mest förvånad över att juntan fortsätter med den politik som dom ogillade att PT förde och jag tycker inte precis att Juntan har varit speciellt tydliga med att tala om för befolkningen att dekodrarna egentligen är en gåva ifrån Yinglucks regering och inte ifrån Juntan. Mvh isan lover Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Hej Tycker att Juntans PR-byrå verkar jobba hårt, först VM fotboll och nu senst var det ju en stor festival som ska hållas i Bangkok. Vad det gäller dekodrarna så tycker jag inte så mycket egentligen, är mest förvånad över att juntan fortsätter med den politik som dom ogillade att PT förde och jag tycker inte precis att Juntan har varit speciellt tydliga med att tala om för befolkningen att dekodrarna egentligen är en gåva ifrån Yinglucks regering och inte ifrån Juntan. Mvh isan lover De har inte precis sagt att dekodrarna är ifrån dem heller. Inte vad jag sett i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 (ändrad) De har inte precis sagt att dekodrarna är ifrån dem heller. Inte vad jag sett i alla fall. Gåvan är en gåva från den Thailändska staten till sitt folk för att ge dom möjlighet till åtkomst till mer mediakanaler med mer bredd och bättre kvalitet Skulle folk inte köpa dekodrarna själva av olika skäl kommer dom istället förlora all åtkomst till TV via marksända sändare när dom stänger ner de analoga sändarna (precis som i Sverige) och det är ju inte bra för folket Jag tycker att beslutet är rätt oavsett vem som tagit beslutet för tillgång till media är viktigt i en demokrati Ändrades Juli 9, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wix Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Hej Jag har ingen aning om när och hur detta beslut togs men det blir lite komiskt när Juntan ena dagen säger sig vilja förbjuda populistisk politik och samtidigt går ut PR mässigt med att dom bjuder folket på VM och dekodrar. Själv förväntar jag mig fler populistiska utspel ifrån Juntans PR ansvariga trots deras uttalade vilja att förbjuda just detta. Mvh isan lover Du har redan hämtat en dekoder? Alltid på de svagas sida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu