kitungmakmak Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 Trevliga bilder Ingen som testade bada? Skall nog vara en viking för att göra det antar jag. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobbe Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 Några fler bilder från samma område. Dom får tala för sig själv. // Jobbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobbe Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 Trevliga bilder Ingen som testade bada? Skall nog vara en viking för att göra det antar jag. Såg ingen som badade Smältvatten från glaciären, så kan ju inte vara många grader i vattnet. // Jobbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 6, 2014 Dela Inlagd Juli 6, 2014 Några fler bilder från samma område. Dom får tala för sig själv. 300_3289.JPG 300_3325.JPG 300_3340.JPG 300_3368.JPG 300_3375.JPG 300_3397.JPG 300_3413.JPG // Jobbe kanonbilder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 7, 2014 Dela Inlagd Juli 7, 2014 När man laddar upp bilder här på forumet så tappar dom det mesta av färger, kontrast och krispighet. Bilderna är tagna med hyfsade grejer men här ser dom ut som om dom är tagna med en mobiltelefon från 2005.. Är det jag som gör nåt fel? // Jobbe Du gör inget fel... Är forumets grafikmotor eller va nu Surin har installerat för junk Har påtalat det många gånger, men dess övriga funktioner med att hantera bilder kanske överväger själva kvaliteten på bilden. Kan inte komma ihåg att jag fått någon bra förklaring... men det har jag säkerligen fått med mitt teflonminne /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SanMakha Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 ?? Jobbe säger att hans bilder blir kass när han laddar upp dom. Konstigt, hos mig, på min skärm är dom helt fantastiska!!!!!! Jag riktigt njuter av att se dom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 De blir lite sämre av att ladda upp direkt på MPR Vill man ha bättre så ladda upp dem på Photobucket och klistra in dom därifrån “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jobbe Inlagd Juli 8, 2014 Dela Inlagd Juli 8, 2014 ?? Jobbe säger att hans bilder blir kass när han laddar upp dom. Konstigt, hos mig, på min skärm är dom helt fantastiska!!!!!! Jag riktigt njuter av att se dom! Tack så mycket Bilderna tappar av nån anledning mycket i kvalitet när man laddar upp dom här på forumet. Tydligen ett känt fenomen. Bilderna har en helt annan lyster i original. Men tack igen! // Jobbe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 9, 2014 Dela Inlagd Juli 9, 2014 Tack så mycket Bilderna tappar av nån anledning mycket i kvalitet när man laddar upp dom här på forumet. Tydligen ett känt fenomen. Bilderna har en helt annan lyster i original. Men tack igen! // Jobbe Jag misstänker att uppladdade bilder komprimeras en del för att inte ta för mycket plats. Vid midsommar fanns det drygt 293000 bilder på MPR. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
S m i l e 1 Inlagd Juli 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juli 18, 2014 Hej. Tack för fina bilder nu behöver vi inte besöka Norge Puman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu