jocko53 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Här är en bild på min sändare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Här är en bild på min sändare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 (ändrad) Här är en bild på min sändareIMG_20141209_154820.jpgIMG_20141209_154820.jpgIMG_20141209_154820.jpg Jag köpte en splittrans ny från DJI Jag har exakt lika dant sändare till utseende Ändrades December 9, 2014 av JJC Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Gick utanför dörren o flög lite med Quaden.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 12, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 12, 2014 (ändrad) Den bron ska dras över viskan när den är klar vilket är svårt, ska se om jag kan filma det Som ni ser så var det nära att jag krascha i trädet Ändrades December 12, 2014 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 13, 2014 Dela Inlagd December 13, 2014 Trots det regniga och blåsiga väder så genomförde jag några flygturer. Det gick ganska bra trots blåsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 13, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 13, 2014 Kul filma rondeller Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tekkor Inlagd December 15, 2014 Dela Inlagd December 15, 2014 Har ju ingen leksak Men jag såg detta klippet från Thailand... De börjar runt 6 min in på videon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 16, 2014 Dela Inlagd December 16, 2014 Hubsan som jag funderar på att köpa för att testa om detta är något för mig Köpte oxå en sån där liten hubsan, men från Sverige - orkade inte vänta på leverans från Kina. Skitskoj, stor risk att det blir en "riktig" drönare så småningom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 18, 2014 Dela Inlagd December 18, 2014 DJI Phantom 2 Vision+ Nu är den utsedd till "årets coolaste pryl" av IDG http://www.idg.se/2.1085/1.600677/vinnarna-korade--har-ar-arets-10-coolaste-prylar?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+idg%2FJYvw+%28IDG.se%3A+IDG.se+-+Senaste+nytt%29 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 19, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 19, 2014 DJI Phantom 2 Vision+ Nu är den utsedd till "årets coolaste pryl" av IDG http://www.idg.se/2.1085/1.600677/vinnarna-korade--har-ar-arets-10-coolaste-prylar?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+idg%2FJYvw+%28IDG.se%3A+IDG.se+-+Senaste+nytt%29 Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd December 22, 2014 Dela Inlagd December 22, 2014 En "drönare" att ha på badstranden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Är det någon som testat en Cheerson cx-20? Eftersom jag är både snål och fattig så beställde jag en sån [emoji6] Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Är det någon som testat en Cheerson cx-20? Eftersom jag är både snål och fattig så beställde jag en sån [emoji6] Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Någon länk till var du beställde? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 http://www.banggood.com/Cheerson-CX-20-ZERO-Version-Auto-Pathfinder-Quadcopter-RTF-p-916733.html "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Här från Banggood.Com http://m.banggood.com/Cheerson-CX-20-ZERO-Version-Auto-Pathfinder-Quadcopter-RTF-p-916733.html Men jag beställde från reservdelsrc för 3000:- https://www.google.se/url?sa=t&source=web&rct=j&ei=J6edVJ2sIMv-ygOSioKYCw&url=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3DhGh4TAGtOiQ&ved=0CCEQtwIwAg&usg=AFQjCNHMhR8Ijzq_heO5a9mHb9Qf88bm4A&sig2=XKNTsI56GUg6uHovJZkCFA Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Tack Tommy [emoji2] Skickat från min SM-N915FY via Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Är det någon som testat en Cheerson cx-20? Eftersom jag är både snål och fattig så beställde jag en sån Kollade oxå lite på en sån. Vad ska du ha för kamera till den? Beställt gimbal oxå, eller utan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Kollade oxå lite på en sån. Vad ska du ha för kamera till den? Beställt gimbal oxå, eller utan? Kom ut på ripa i vår sommar så ska jag visa dej grejor, hela kittet. nu vid denna årstid så hatar jag o flyga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Kom ut på ripa i vår sommar så ska jag visa dej grejor, hela kittet. nu vid denna årstid så hatar jag o flyga Det ska jag absolut göra. Har beställt en till mini-quad som tål vind bättre än den lilla hubsan jag har. Tror det var en wltoys jag beställde, kommer dock nte ihåg vilken modell.. Fokus för mig ligger nu på att lära mig flyga, sen får det bli ngn maffigare längre fram som man kan fota/filma med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Det ska jag absolut göra. Har beställt en till mini-quad som tål vind bättre än den lilla hubsan jag har. Tror det var en wltoys jag beställde, kommer dock nte ihåg vilken modell.. Fokus för mig ligger nu på att lära mig flyga, sen får det bli ngn maffigare längre fram som man kan fota/filma med. Helt rätt tänkt , Bara flyg så mycket du kan o lär dig med små quad , Kommer hem från Thailand 12 e mars ,, då blir det att köra ut husvagnen på ripa sen är jag där ute många helger så du e välkommen ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 då blir det att köra ut husvagnen på ripa sen är jag där ute många helger så du e välkommen ut. Låter trevligt, räkna med ett besök från mig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd December 26, 2014 Dela Inlagd December 26, 2014 Kollade oxå lite på en sån. Vad ska du ha för kamera till den? Beställt gimbal oxå, eller utan? Har en Sj4000 som ligger som jag tänkte prova,avvaktar lite med gimbal men känns som det kommer att bli en sån också om jag tycker den funkar bra att flyga med i övrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd December 28, 2014 Dela Inlagd December 28, 2014 Har en Sj4000 som ligger som jag tänkte prova,avvaktar lite med gimbal men känns som det kommer att bli en sån också om jag tycker den funkar bra att flyga med i övrigt. Hittade denna cx-20 på aliexpress, billigt. http://www.aliexpress.com/item/RC-cx-20-Quadcopter-with-camera-cheerson-cx-20-AUTO-Pathfinder-GPS-Control-CX-20-RC/32258448276.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu