Borgmästarens Son Inlagd November 19, 2014 Dela Inlagd November 19, 2014 Jag har en PHANTOM 2 VISION+ har startats ca 10 gånger flygtid ca 1 tim Köpt i sverige, har betalat 12095 kr Med garanti säljer den till högstbjudande, 3000 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 19, 2014 Dela Inlagd November 19, 2014 (ändrad) Såg denna på Biltema http://www.biltema.se/sv/Fritid/Lek-och-hobby/Radiostyrt/RC-helikopter-med-kamera-28741/ Kanske något för den med liten plånbok för att prova på Lämplig för MPR medlemmar över 10 år. Ändrades November 19, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd November 19, 2014 Dela Inlagd November 19, 2014 Jag har en PHANTOM 2 VISION+ har startats ca 10 gånger flygtid ca 1 tim Köpt i sverige, har betalat 12095 kr Med garanti säljer den till högstbjudande, Händer det inget mer så kan ovanstående bli ganska jobbigt... Snacka går ju... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd November 19, 2014 Dela Inlagd November 19, 2014 Händer det inget mer så kan ovanstående bli ganska jobbigt... Snacka går ju... Jo det är du bra på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 20, 2014 Dela Inlagd November 20, 2014 Jag har en PHANTOM 2 VISION+ har startats ca 10 gånger flygtid ca 1 tim Köpt i sverige, har betalat 12095 kr Med garanti säljer den till högstbjudande, 3017:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2014 Dela Inlagd November 20, 2014 3017:- 3017,50 :- Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd November 20, 2014 Dela Inlagd November 20, 2014 3017,50 :- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd November 20, 2014 Dela Inlagd November 20, 2014 Skulle jag inte åkt till Thailand i december så hade jag köpt den direkt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd November 20, 2014 Dela Inlagd November 20, 2014 4000 There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd November 20, 2014 Dela Inlagd November 20, 2014 (ändrad) Ja du kostar skjortan . kan ju bara printa ut Armar o ben , sen har du alla andra dyra ting , Har varit sugen på en sån manick , Men sett o kollat på resultat så inte så impad, för dålig plast på den jag kollade på iaf . Men häftig pryl Ja, tyvärr är kvaliten lite för dålig i nuläget, att lägga 10 000 kr och få något som printar ut halvtaskiga grejor är ju inte så kul, väntar man ett par år så kanske det går att få tag på något som printar hyffsad kvallite för samma peng och då är jag nog lite mer intresserad. Tekniken i sig är ju väldigt intressant, den behöver bara finslipas lite, samt bli lite billigare Ändrades November 20, 2014 av Bananen Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 21, 2014 Dela Inlagd November 21, 2014 3017,50 :- It's yours Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Datainspektionens lagtolkning kan stoppa kameradrönare Vad är det för likhet mellan övervakningskameror och kameradrönare? Jo, båda är fjärrstyrda och båda måste följa kameraövervakningslagen, anser Datainspektionen i ett inspel som kan stranda kameradrönarna för gott. http://www.idg.se/2.1085/1.598359/datainspektionen-lagtolkning-kan-stoppa-kameradronare Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd November 24, 2014 Dela Inlagd November 24, 2014 Datainspektionens lagtolkning kan stoppa kameradrönare Vad är det för likhet mellan övervakningskameror och kameradrönare? Jo, båda är fjärrstyrda och båda måste följa kameraövervakningslagen, anser Datainspektionen i ett inspel som kan stranda kameradrönarna för gott. http://www.idg.se/2.1085/1.598359/datainspektionen-lagtolkning-kan-stoppa-kameradronare Helvete! Då måste jag göra mig av med iR-fjärren till min Canon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd November 26, 2014 Dela Inlagd November 26, 2014 (ändrad) Hejhej...orkade inte tittat igenom alla trådar, ni kanske sett denna förut. Jag tyckte det ser himla kul ut iallafall. PS. Jag tror att det är quad? Ändrades November 26, 2014 av ragson mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phantomgbg Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Hej på er! Ska ner till Thailand om ett par veckor och tänkte slänga med mig min drönare. Något jag bör tänka på inför flygresan ner? Vad gäller i Thailand när det kommer till drönare, filma, fota? Ni som tagit med era drönare som handbagage, hur gör ni med alla batterier? Med i kabin eller checkar ni in det med övrig packning. Läste någonstans att lipo batterier ska checkas in?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 Jag har en PHANTOM 2 VISION+ har startats ca 10 gånger flygtid ca 1 tim Köpt i sverige, har betalat 12095 kr Med garanti säljer den till högstbjudande, mitt bjud 6000:- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd November 27, 2014 Dela Inlagd November 27, 2014 mitt bjud 6000:-HejKan du skicka ditt bud via min annons på säljes (här på MPR ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 4, 2014 Dela Inlagd December 4, 2014 http://www.dn.se/sthlm/dronare-stoppade-flygtrafik-over-stockholm/ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2014 (ändrad) Nära att jag krascha min idag Jag skulle filma en bro som dom bygger i Borås idag, jag såg inte var min quadcoptere var annat än i skärmen och då plötsligt ser jag grenar i skärmen och drar upp den. Ändrades December 6, 2014 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Imorgon är det dags för jungfruturen upp i det blå. Flygturen hemma i vardagsrummet var strålande bra utom att de låter mycket Väntar på propellerskydd också just för att undvika små onödiga incidenter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2014 Imorgon är det dags för jungfruturen upp i det blå. Flygturen hemma i vardagsrummet var strålande bra utom att de låter mycket Väntar på propellerskydd också just för att undvika små onödiga incidenter. P1020769.JPG Är det en Phantom 2 Vision Plus ? Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 6, 2014 Dela Inlagd December 6, 2014 Är det en Phantom 2 Vision Plus ? Det är det. Jag använder min gamla Samsung Galaxy Note 2 till den. Senare kommer och köpa lite appar men först måste lära mig grunder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 6, 2014 Trådstartare Dela Inlagd December 6, 2014 En bild från idag... Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd December 7, 2014 Dela Inlagd December 7, 2014 Datainspektionens tidning "Integritet" Lite om lagar http://www.datainspektionen.se/Documents/integritetifokus/integritet-i-fokus-14-03.pdf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jocko53 Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Det är det. Jag använder min gamla Samsung Galaxy Note 2 till den. Senare kommer och köpa lite appar men först måste lära mig grunder. P1020770.JPGP1020771.JPG Hej Köpte du din ny? Jag sålde min som du vet,Han som köpte den påstår att den sändaren som jag sålde inte var till Vision plus för den saknar laddnings mätare plus en snabbinställning för stabiliseringen för kamera,hur är det på din Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu