Songkran Inlagd Augusti 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 28, 2014 (ändrad) Jag fick för mig att jag skulle prova få den att flyga lite framåt när den stiger och det gick åt pipan Det är en backe den kanar ner för. Ändrades Augusti 28, 2014 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Jag var nära att krascha på mitt tak idag men det gick bra, hoppas att det inte blev några större skador. Lite bilder bifogar jag också från senaste trippen för ca 5 min sen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Sista dagen som sjukskriven, passade på som vanligt att träna igen. På måndag tillbaks till jobbet inte roligt,, nya uppsägningar igen.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Läste en annons i dagens Metro att Webhallen skulle sälja den för 9990 istället för 11990 Tror det är i samband med att dom öppnar i Täby Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Fy tusan vad kul det är, flygit slut på ackar på kvällskvisten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Såg en typ kopia på en phantom inne i en rc butik i korat i kväll..enligt killen samma funktioner ,,,11000 Bath ..nu har jag iaf fått adresser till tre modellflygklubbar i korat , trodde det bara fanns en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Såg en typ kopia på en phantom inne i en rc butik i korat i kväll..enligt killen samma funktioner ,,,11000 Bath ..nu har jag iaf fått adresser till tre modellflygklubbar i korat , trodde det bara fanns en. Same same but different.. Ungefär som att skjuta en mjölkko på Älgjakten, Ok jag fick skjuta men... nja? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 OK, vilken ska jag köpa? Nybörjare, men kvalitet är viktigast. Tips? Phantom Vision 2+? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 OK, vilken ska jag köpa? Nybörjare, men kvalitet är viktigast. Tips? Phantom Vision 2+? Naturligtvis phantlom....Men finns mycket bättre , kostar därefter också, så rek phantom , bra quad för dom pengarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Same same but different.. Ungefär som att skjuta en mjölkko på Älgjakten, Ok jag fick skjuta men... nja? Har ju hänt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Har ju hänt... Haha .. Hahaha Blir det nån Sept.-jakt för dej? Jag åker i morgon bitti. Förlåt för att jag pratar bredvid munnen i tråden... (OT) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Ja ja lite ot får man tåla. Kommer hem den tolfte så blir till o jobba , men nästa år blir det sep. jakt då två i jaktlaget köpt hundar o vill jaga in , själv blir det i okt , Skitjakt på dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 (ändrad) Ja ja lite ot får man tåla. Kommer hem den tolfte så blir till o jobba , men nästa år blir det sep. jakt då två i jaktlaget köpt hundar o vill jaga in , själv blir det i okt , Skitjakt på dig Jag har Phantomen med, får se om det blir nån live å direkt film... Ändrades Augusti 29, 2014 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Jag har Phantomen med, får se om det blir nån live å direkt film... He he jag med i okt, har mina planer. Varit uppe o filmat lite rå med quaden skoj som fan , Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 He he jag med i okt, har mina planer. Varit uppe o filmat lite rå med quaden skoj som fan , Hur reagerar dom, skräms dom av ljudet? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 OK, vilken ska jag köpa? Nybörjare, men kvalitet är viktigast. Tips? Phantom Vision 2+? Tja. Kvaliten är tveksam, men för 60 dollar ink frakt till dig så är det nog svårt att slå en syma. Jag tror att det är perfekt att leka av sig med och eventuellt krasha innan man lägger en massa slantar på något man kanske inte gillar till slut ( svårt att tro det men...) Här är en kvällskörning med Syman dagen efter bröllopet. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Tja. Kvaliten är tveksam, men för 60 dollar ink frakt till dig så är det nog svårt att slå en syma. Jag tror att det är perfekt att leka av sig med och eventuellt krasha innan man lägger en massa slantar på något man kanske inte gillar till slut ( svårt att tro det men...) Här är en kvällskörning med Syman dagen efter bröllopet. Ok va inte det där fejk så är jag jävligt imponerad, orsaken till att jag är tveksam är att ingenting fladdrade runt. Jag startade min Phantom i V-rummet å Ayas alla papper flög åt pipsvängen (jag gör aldrig om det).. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Det är garanterat inte fejk, det är min film från Syman. Den väger inte mycket den behöver inte så mycket lyft. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
2much Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Hur är hållbarheten på motorerna i en Phantom tex, kan man köra länge innan dom pajar? 60 dollar är billigare än en Hubsan som jag funderar på att köpa för att testa om detta är något för mig, var har du köpt den Scorpio63? Smile and the world smiles with you Fart and you stand alone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Hur är hållbarheten på motorerna i en Phantom tex, kan man köra länge innan dom pajar? 60 dollar är billigare än en Hubsan som jag funderar på att köpa för att testa om detta är något för mig, var har du köpt den Scorpio63? Jag köpte igenom Aliexpress.com Det finns många säljare där som har olika konfig på dom. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
2much Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Jag köpte igenom Aliexpress.com Det finns många säljare där som har olika konfig på dom. Vilken säljare valde du, fanns en del att välja på ;-) Smile and the world smiles with you Fart and you stand alone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Vilken säljare valde du, fanns en del att välja på ;-) http://www.aliexpress.com/snapshot/6177819409.html Jag köpte blå. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Hur reagerar dom, skräms dom av ljudet? Bara testat ett par gånger ,men runt 50 meter gick bra, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gustav Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Va kul att den här tråden växer! Hoppas att vi blir fler, och vi kan ha flygmöte i Pattaya eller nått sånt. //G Do not worry about tomorrow, for tomorrow will worry about itself. Each day has enough trouble of its own http://www.dahlen.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Augusti 30, 2014 Dela Inlagd Augusti 30, 2014 Jag köpte igenom Aliexpress.com Det finns många säljare där som har olika konfig på dom. Var inne o kollade, stämmer det att där e 150meters räckvidd,,på den eller jag har kollat på fel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu