Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil

Krögarn

Recommended Posts

Va? Va det Italien vi spelade miot, verkade mer som Brommapojkarna!  (Celso Borges)

Skojar bara, han skulle aldrig sagt aven om det sag ut att vara s!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

• Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• B747

55

• Trident

55

• Bibben

42

• conservator

40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai

Samtidigt kul att laget som inga experter trodde på är vidare.. det bästa med fotboll är att bollen är så jävla rund att det kan gå hur som helst.

Tjåck dii!

Italien kommer slakta Uruguay! :)

Dela på andra sajter

Hade 30kr på Costarica ledning i halvtid till 7ggr pengarna, bara att tacka och ta emot. Lite spelpengar.

Dela på andra sajter

Italien spelade ungefär som jag har upplevt Italien som land:  oorganiserat, virrigt , utan geist så därför vann Costa Rica välförtjänt.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Italien spelade ungefär som jag har upplevt Italien som land:  oorganiserat, virrigt , utan geist så därför vann Costa Rica välförtjänt.

Ja, redan där så vi vet vi att du inte kan ett skit om fotboll. Italien är ju knappast känt för att spela oorganiserat. Hur tänkte du där?

Dela på andra sajter

Nej,men denna match gjorde dom det :nyam:

Ändrades av kenneth073
Dela på andra sajter

Ja, redan där så vi vet vi att du inte kan ett skit om fotboll. Italien är ju knappast känt för att spela oorganiserat. Hur tänkte du där?

Jag såg matchen på TV det räcker för mig, uruselt spel.

Dela på andra sajter

SÅG du matchen ?    ???  ???

Dela på andra sajter

Blir så trött när jag lyssnar på Hamrèn. Det känns som han behöver 1000 ord för att uttrycka något som borde vara möjligt med bara 10.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Blir så trött när jag lyssnar på Hamrèn. Det känns som han behöver 1000 ord för att uttrycka något som borde vara möjligt med bara 10.

Ja.Han är hemsk att lyssna på.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag såg matchen på TV det räcker för mig, uruselt spel.

Jag gör en pudel och be om ursäkt då jag läste ditt inlägg i all hast. Jag är fortfarande upprörd hur jävla dåligt Italien spelade!

Skål på dig och en fortsatt glad midsommar!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ja.Han är hemsk att lyssna på.

Han är en kass tränare och då är det ju inte så konstigt att han är kass som expertkommentator! ;)

När Sverige spelar uselt under första halvlek så är det inte att tänka på att byta in en eller flera spelare direkt till andra halvlek. Nej, man ska vänta med bytena tills det är typ 10 minuter kvar av matchen!

Dela på andra sajter

Jag gör en pudel och be om ursäkt då jag läste ditt inlägg i all hast. Jag är fortfarande upprörd hur jävla dåligt Italien spelade!

Skål på dig och en fortsatt glad midsommar!

En pudel och en skål - we talking rakryggad kille nu 

inga krumbukter utan raka rör - respekt  -   :thumbsup:

Skål på dej med 

B

Dela på andra sajter

Han är en kass tränare och då är det ju inte så konstigt att han är kass som expertkommentator! ;)

När Sverige spelar uselt under första halvlek så är det inte att tänka på att byta in en eller flera spelare direkt till andra halvlek. Nej, man ska vänta med bytena tills det är typ 10 minuter kvar av matchen!

Visst är det så.Vi skulle ha haft Svennis efter hans karriär i Lazio istället.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Tar emot att säga men rättvist att Costa Rica leder. Domaren har ju inte varit bra.. ett solklart gult kort och en straff som han missat! Aja, som vi vet är det ju andra halvlek där allt händer under detta VM.

3-1 till Italien hoppas jag på. :)

Jag är  tudelad här. Jag gillar Italien men eftersom jag håller på Sveriges lag nr 1 som även råkar ha en spelare i Costa Rica så känns det rätt skönt. :)

Italien brukar dessutom ha förmågan att traggla sig vidare så jag tror benhårt på att det blir Italien och Costa Rica som går vidare.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

En pudel och en skål - we talking rakryggad kille nu 

inga krumbukter utan raka rör - respekt  -   :thumbsup:

Skål på dej med 

B

Även solen har sin fläckar! ;)

Skål på dig med!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag är  tudelad här. Jag gillar Italien men eftersom jag håller på Sveriges lag nr 1 som även råkar ha en spelare i Costa Rica så känns det rätt skönt. :)

Italien brukar dessutom ha förmågan att traggla sig vidare så jag tror benhårt på att det blir Italien och Costa Rica som går vidare.

Så sant.. Italien har ju en jävla benägenhet att börja uselt i gruppspelet. Tanke på förra VM:et då dom åkte ur i gruppspelet så lär det bli kölhalning om dom inte går vidare detta VM:et. :)

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Säg vad ni vill.. men visst fan imponerar grodätarna?! Satan så effektiva dom är!

Dela på andra sajter

Säg vad ni vill.. men visst fan imponerar grodätarna?! Satan så effektiva dom är!

Min kusin Kermit gillar inte alls ´grodätarna´ ;)

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Min kusin Kermit gillar inte alls ´grodätarna´ ;)

MAO så håller inte din kusin på grodätarna? ;)

Tjåck dii!

Dela på andra sajter

MAO så håller inte din kusin på grodätarna? ;)

Tjåck dii!

Lika lite som hans flickvän gillar fläsklägg ;)

Lycka till du med

Dela på andra sajter

Så sant.. Italien har ju en jävla benägenhet att börja uselt i gruppspelet. Tanke på förra VM:et då dom åkte ur i gruppspelet så lär det bli kölhalning om dom inte går vidare detta VM:et. :)

Italien går ju garanterat vidare på en märklig FIFA klausul typ mest gjorda mål i motvind eller liknande...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...