Guest wUThai Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Ser riktigt bra ut detta! Kastanjetterna smäller som pistolskott inne i arenan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Ser riktigt bra ut detta! Kastanjetterna smäller som pistolskott inne i arenan! Grymt, grabben tippade 4-0 till Chile..Satte en tia på det till 100ggr pengarna... Det lever ju än ivf Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Kul med skrällar. Mindre kul att mitt VM tips blir lidande om inte Spanien går vidare. Just nu ser det ju mörkare ut än på Kameruns avbytarbänk som Hegerfors sa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Grymt, grabben tippade 4-0 till Chile..Satte en tia på det till 100ggr pengarna... Det lever ju än ivf Härligt att Chile vann!! Riktigt bra! Synd att grabben inte vann. Men du får väl ge honom ett tröstpris iaf. Och imorrn hoppas vi att England åker ur också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2014 Ja jävlar där rök Spanien. Nog inte många som räknat med det. Jag själv har nu förflyttat mig till Salvador för ett par dagar. Schweiz - Frankrike här på fredag. Slänger in några bilder från igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Alltid kul med skrällar,angående att England ska åka ut imorgon...i second that And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Ja jävlar där rök Spanien. Nog inte många som räknat med det. Jag själv har nu förflyttat mig till Salvador för ett par dagar. Schweiz - Frankrike här på fredag. Slänger in några bilder från igår. Gött Krögarn,hälsa George nere på torget And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2014 Haha det skall jag Oma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 18, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 nu börjar vm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Jag kan inte låta bli att fundera på hur dom ska få till det Nere i Quatar när det är dags för deras VM,en torrlagd halvö med hud-skräck ska bli invaderad av folk som vill festa natten lång och gå så nakna som möjligt And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18, 2014 Dela Inlagd Juni 18, 2014 Nog trodde jag att Camerunkerna skulle stå upp lite mera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Jag kan inte låta bli att fundera på hur dom ska få till det Nere i Quatar när det är dags för deras VM,en torrlagd halvö med hud-skräck ska bli invaderad av folk som vill festa natten lång och gå så nakna som möjligt 8 år... 8 år så kan även de leva med det. Var där för några år sen och tror de fixar det, kanske får bli kvällsmatcher men tror ändå de fixar det. Sade jag att jag tror de fixar det? Värmen är helt olika, helt torr, så mycket mer uthärdlig. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Ser mörkt ut för England. Imorrn måste Italien vinna! Vilket jävla bra VM detta är! Dom öser in mål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Alltid kul med skrällar,angående att England ska åka ut imorgon...i second that man ska inte överskatta England. Engelska ligan är bra.. men det är inte engelsmännen som gör den bra. FORZA AZZURRI! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 (ändrad) man ska inte överskatta England. Engelska ligan är bra.. men det är inte engelsmännen som gör den bra. FORZA AZZURRI! :)var Nej, och det är väl egentligen bara Engelsmännen som överskattar deras landslag. En gång har dom vunnit 1966. Men deras liga är bra , och som du säger det är inte tack vare inhemska spelare utan typ Suarez Ändrades Juni 19, 2014 av Trident Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Nej, och det är väl egentligen bara Engelsmännen som överskattar deras landslag. En gång har dom vunnit 1966. Men deras liga är bra , och som du säger det är inte tack vare inhemska spelare utan typ Suarez Italien har 4 VM-Guld. Bara Brasilien som har fler med 5 guld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 19, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2014 Colombia var iaf glada idag..?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 19, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2014 Engelsmännen inte lika glada. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 19, 2014 Dela Inlagd Juni 19, 2014 Ja tänk vilken fest det är och ändå finns det några som föredrar att sitta och titta på hur gräset växer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 20, 2014 Dela Inlagd Juni 20, 2014 (ändrad) Tyvärr visar dom inte festen på TV Tur att Krögarn lägger in bilder från den Ändrades Juni 20, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 20, 2014 Dela Inlagd Juni 20, 2014 (ändrad) Tyvärr visar dom inte festen på TV Tur att Krögarn lägger in bilder från den Kan du inte hålla dig ifrån tråden istället med dina meningslösa oneliners? Stick och jaga karma nån annanstans istället ditt karmaluder! Kan nån citera detta inlägget så fröken lipsill ser det? Ändrades Juni 20, 2014 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Juni 20, 2014 Dela Inlagd Juni 20, 2014 Kan du inte hålla dig ifrån tråden istället med dina meningslösa oneliners? Stick och jaga karma nån annanstans istället ditt karmaluder! Kan nån citera detta inlägget så fröken lipsill ser det? Citat ser man väl? Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 20, 2014 Dela Inlagd Juni 20, 2014 Citat ser man väl? Rock on! Hoppas fröken Kenneth bara fatta att det var honom jag menade bara?! Själv började han ju gråta och ignorera medlemmar när jag och Conservator skämtade i hans uppsalaträff-tråd angående husse och kjell... vilket var lite oskyldigt skoj från min sida iaf... men då skrek och hotade dramaqueenen om att ställa in uppsalaträffen... samt att han ignorerade mig och förmodligen alla som gav karma till oss. Och sen klampa han själv in i var och varannan tråd med sina meningslösa oneliners och bilder för att få ihop sin dagliga dos av karma. Han lever inte som han lär iaf. Japp, citat ser man även om man ignorerar en medlem därflör jag ville att nån skulle citera mig. Så tack för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 20, 2014 Dela Inlagd Juni 20, 2014 Hoppas fröken Kenneth bara fatta att det var honom jag menade bara?! Själv började han ju gråta och ignorera medlemmar när jag och Conservator skämtade i hans uppsalaträff-tråd angående husse och kjell... vilket var lite oskyldigt skoj från min sida iaf... men då skrek och hotade dramaqueenen om att ställa in uppsalaträffen... samt att han ignorerade mig och förmodligen alla som gav karma till oss. Och sen klampa han själv in i var och varannan tråd med sina meningslösa oneliners och bilder för att få ihop sin dagliga dos av karma. Han lever inte som han lär iaf. Japp, citat ser man även om man ignorerar en medlem därflör jag ville att nån skulle citera mig. Så tack för det. Inte lätt att leva som man lär alla gånger. Men nu är även detta citerat Kvällen bjuder på några intressanta matcher. Hoppas nu bara att antenn skrället på landet visa en stabil bild. Just nu är den hackig Kvällens resultat Italien-Costa Rica 1-0 Schweiz-Frankrike 0-2 Honduras-Ecuador 2-2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu