B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Now we talking. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Kuken med! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 De röda hade vunnit om dom hade haft den gamle hockey översten Viktor Tichonov som coach. Han visste disciplin och strategi. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 I slutändan kommer mina favoriter albicelestes att vinna.Självklart blir det världens bästa spelare som avgör. Gissa vilken PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 I slutändan kommer mina favoriter albicelestes att vinna.Självklart blir det världens bästa spelare som avgör. Gissa vilken Torsten Ytteskruv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Torsten Ytteskruv? Japp.Torsten kommer att stänga denna turnering.Med en ytterskruv givetvis.Fan du har ju fotbollskunskaper, PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Skönt att Brasil vann... # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Skönt att Brasil vann... Tycker det var rätt oskönt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Skönt att Brasil vann... Nää. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Skönt att Brasil vann... Saknar minuskarma nu.. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Tycker det var rätt oskönt. pajasar # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Stolpskott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 pajasar Hörru nu är du ute på tunn is.Men tack för att du skrev detta med glimten i ögat. Med din smiley att döma. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rogigoal Inlagd Juli 4, 2014 Dela Inlagd Juli 4, 2014 Hörru nu är du ute på tunn is.Men tack för att du skrev detta med glimten i ögat. Med din smiley att döma. Aldrig på tunn is. # 27 RIP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Var fan fick den dar fega javla domaren frisparken ifran, det skulle varit 1-1 istallet for 2-0, da hade det blivit fan sa mycket mer match, reprisen visar inget som skulle ge en avblasning, dom har inte statt pall for trycket direkt och faller for brassedivornas filmningar hela tiden! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Fotboll är fan i mig en korrupt sport, resultatet är i princip förbestämt. Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Hejja "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 (ändrad) Hejja Vafalls,, Sjabliss o fotboll, jaja, lite nytankande har val aldrig skadat! For ovrigt tycker jag Argentinas effektivitet varvat med den sedvanliga flegmatismen ar ett intressant grepp, och sa har dom Messi som det inte gar att lita pa, han kan hitta pa vad som helst, men Brusselkalsatarna star upp bra, inte alls utraknade! Ändrades Juli 5, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Nu skall jag hålla tummarna för Costa Rica och Cergo Borges Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 (ändrad) Första VM som jag minns och väckte mitt intresse för sporten var VM 1954 i Schweiz. Fast det var bara på radion som jag kunde följa med matcherna och som säkert många vet så är jag född i Tyskland och "mitt" lag vann till slut mästartiteln. Nästa gång det drog ihop sig igen var det 1958 på VM i Sverige och jag kunde se alla matcher på tv den här gången. Tyvärr föll Tyskland mot Sverige i semifinalen och jag kommer aldrig att glömma den här matchen eftersom jag nästan grät av besvikelse. Men jag lärde mig då som 12-årig mina första svenska ord: "Heja Sverige" som alla på Ullevi skrek och som fick utgöra mitt initiala ordförråd på svenska när jag själv flyttade till Sverige över ett årtionde senare. Alla sa då att det var det utmärkt ordförråd att börja med när man flyttar till Sverige, hehe.. Min besvikelse över semifinalförlusten kompenserades dock rikligt genom "mitt" lags enorma framgångar i VM's efterkrigshistoria. Det lönar sig att satsa på "rätt" lag för att "maximera" känslan av framgång och därför "minimera" sin besvikelse genom ett helt "fotbollsliv". För att demonstrera detta har jag räknat ihop alla finaler, semifinaler och kvartsfinaler som "mitt" lag har varit inblandad i, största dels med framgång, under min "fotbollskarriär": 7 finaler (varav 3 vunna) 11 semifinaler (varan 7 vunna) 15 kvartsfinaler (varav 12 vunna) Nu känns det nästan som jag själv har spelat alla matcher från tvsoffan. I alla fall har jag nog bidragit till framgångar genom att alltid sätta på mig "rätta" fotbollslagets t-shirt. Och tro mig, det fungerar. ... nästan alltid. //Singha711 Ändrades Juli 5, 2014 av Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Första VM som jag minns och väckte mitt intresse för sporten var VM 1954 i Schweiz. Fast det var bara på radion som jag kunde följa med matcherna och som säkert många vet så är jag född i Tyskland och "mitt" lag vann till slut mästartiteln. Nästa gång det drog ihop sig igen var det 1958 på VM i Sverige och jag kunde se alla matcher på tv den här gången. Tyvärr föll Tyskland mot Sverige i semifinalen och jag kommer aldrig att glömma den här matchen eftersom jag nästan grät av besvikelse. Men jag lärde mig då som 12-årig mina första svenska ord: "Heja Sverige" som alla på Ullevi skrek och som fick utgöra mitt initiala ordförråd på svenska när jag själv flyttade till Sverige över ett årtionde senare. Alla sa då att det var det utmärkt ordförråd att börja med när man flyttar till Sverige, hehe.. Min besvikelse över semifinalförlusten kompenserades dock rikligt genom "mitt" lags enorma framgångar i VM's efterkrigshistoria. Det lönar sig att satsa på "rätt" lag för att "maximera" känslan av framgång och därför "minimera" sin besvikelse genom ett helt "fotbollsliv". För att demonstrera detta har jag räknat ihop alla finaler, semifinaler och kvartsfinaler som "mitt" lag har varit inblandad i, största dels med framgång, under min "fotbollskarriär": 7 finaler (varav 3 vunna) 11 semifinaler (varan 7 vunna) 15 kvartsfinaler (varav 12 vunna) Nu känns det nästan som jag själv har spelat alla matcher från tvsoffan. I alla fall har jag nog bidragit till framgångar genom att alltid sätta på mig "rätta" fotbollslagets t-shirt. Och tro mig, det fungerar. ... nästan alltid. //Singha711 Oj, singha 711 du har varit med länge.Respekt för det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Holland vinner? Eller? Hoppas på Holland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Holland vinner? Eller? Hoppas på Holland!hoppas jag med :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 hoppas jag med :) Och jag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juli 5, 2014 Dela Inlagd Juli 5, 2014 Jag tror Holland vinner men jag hoppas på Costa Rica Jag tippade Argentina som vinnare innan VM och ser ingen anledning att ändra på det nu. Är egentligen ingen av topplagen som utmärkt sig men det är ju en styrka i sig att trots halvknackigt spel vinner man. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu