Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil

Krögarn

Recommended Posts

• Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• B747

55

• Trident

55

• Bibben

42

• conservator

40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Vem är tjejen som kommenterade Colombia - Uruguay?

Vet inte om det var hon som kommenterade matchen igår, såg den inte, men hon kommenterade i höjdpunkterna på ettan nyss (inte de i studion alltså). Hon snattrar ju på som värsta sydamerikanen, annat än de vanliga sömgångargubbarna som klämmer ur sig ett ord i minuten.

Ändrades av ano
Dela på andra sajter

Snart dags för Holland att slå ut Mexiko. Jag tror inte på promenadseger men seger blir det för de Orangea laget

Dela på andra sajter

Vilka gillar ni bäst i våra studior av experterna? Själv tycker jag att Hasse Backe är outstanding i sina analyser.

Anna Brolin får gärna göra en basic intstinct när hon kör med den korta kjolen :D

Ändrades av Trident
Dela på andra sajter

Anna Brolin får gärna göra en basic intstinct när hon kör med den korta kjolen

Gärna ,gärna

Tycker Nannskog sköter sig bra

Dela på andra sajter

Gärna ,gärna

Han är ju avsevärt bättre än våran sopa till förbundskapten. Karl kunde ju inte ens på 200 ord beskriva nått som en normal person gör på 20 ord.

10422054_10152461871759566_3651148388977

Dela på andra sajter

Gärna ,gärna

Snygga kläder har han,men jag har så förbannat svårt att höra vad karln säger.

jrk

Dela på andra sajter

Snygga kläder har han,men jag har så förbannat svårt att höra vad karln säger.

jrk

Jag lovar att fattar bra mycket mer an vad jag or som ser pa Thai TV!

Lat bilderna tala, det gor jag, javlar va tyst det blev! :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Vem är tjejen som kommenterade Colombia - Uruguay?

Vet inte om det var hon som kommenterade matchen igår, såg den inte, men hon kommenterade i höjdpunkterna på ettan nyss (inte de i studion alltså). Hon snattrar ju på som värsta sydamerikanen, annat än de vanliga sömgångargubbarna som klämmer ur sig ett ord i minuten.

Matchen visades ju på fyran igår, så svt hade ingen tv sändning igår, så på höjdpunkterna från dem matcherna så klipper dem in radiosportens referat när dem sammanställer höjdpunkterna, därför blir det en sådan skillnad i referaten eftersom det är skillnad att referera till publik med eller utan bild

Some people think football is a matter of life or death, but it's far more important than that. - Bill Shankley

Dela på andra sajter

Matchen visades ju på fyran igår, så svt hade ingen tv sändning igår, så på höjdpunkterna från dem matcherna så klipper dem in radiosportens referat när dem sammanställer höjdpunkterna, därför blir det en sådan skillnad i referaten eftersom det är skillnad att referera till publik med eller utan bild

Så gjorde man ju ofta själv förut, slog av ljudet på TV:n och satte på radion eftersom referaten var bättre.

Dela på andra sajter

Cooling Break, sakert behovligt men det ar forsta gg som jag ser det, ar det nagot man bestamt innan eller har domaren vetoratt?

Dela på andra sajter

Cooling Break, sakert behovligt men det ar forsta gg som jag ser det, ar det nagot man bestamt innan eller har domaren vetoratt?

Tydligen om det är 32 grader eller mer

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Varför får 4:an visa några sportevenemang överhuvudtaget? Kan ingen släcka denna skitkanal? Inte ens bra kommentatorer har idi*terna fixat? Vad fan är det för jävla sömnpiller till kommentatorer? Jämn match i övrigt... Mexarna är riktigt bra! Men Holland måste ta detta! Viva la Europa! :)

Dela på andra sajter

Varför får 4:an visa några sportevenemang överhuvudtaget? Kan ingen släcka denna skitkanal? Inte ens bra kommentatorer har idi*terna fixat? Vad fan är det för jävla sömnpiller till kommentatorer? Jämn match i övrigt... Mexarna är riktigt bra! Men Holland måste ta detta! Viva la Europa! :)

Inte riktigt den utvecklig jag hade vantat i alla fall, trodde nog att Hollandarna skulle halla i bollen och Mexarna kontra, det ar ju precis tvart om!

Blir det nagot maal?  Hoppas i sa fall att det blir Holland som gor det, annars far dom inte lana bollen nagot mer, Mexiko har mycket battre teknik och sakerhet i bollbehandling o passningsteknik!

Ändrades av Baa

Dela på andra sajter

Ja.Jag hade gärna lyssnat på Ralf Edström.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Domaren avgör enligt Fifa.

jrk

Dela på andra sajter

Jesus amalia. Undrar hur många km/h den bollen gick

Sicken strut... Underbart!

Och nu straff

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Fy fan vad illa! Varför i helvete ska en domarjävel avgöra matchen.. fult av Robben att filma till sig straffen! Jag håller på Holland, men fy fan för att vinna på detta sätt! Men så är det när FIFA styrs av ett gäng HP som lever kvar i det gamla korrupta piss_FIFA!! Nej, fy fan... Mexico är fan värd ett bättre öde än detta!

Dela på andra sajter

Arjen Robben! Vilken typ!

Den straffen fick han retroaktivt för att domaren bommade när han blev flisad i första..Karma :14:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Dela på andra sajter

Jaha, nu fick man tji, hade just borjat med nattmackan till forlangningen!

Grattis Holland, ett bra lag maste ha tur!

Dela på andra sajter

Skandalöst att få vinna på detta sätt.Slakta Zebran för fan.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...