B747 Inlagd Juni 27, 2014 Dela Inlagd Juni 27, 2014 Jag håller med, det är inget bett i anfallet utan honom! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 28, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 28, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Från FB Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Börja ladda inför morgondagens matcher. Jag tror det kan bli 2 riktigt bra matcher. Brasilien och Columbia kommer stå som segrare. Utan Suarez klarare inte Uruguay av Columbia. Brasilien förlorar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Brasilien förlorar. Chile har imponerat så här långt men Brasilien åker inte ut i en 8-delsfinal på hemmaplan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Chile har imponerat så här långt men Brasilien åker inte ut i en 8-delsfinal på hemmaplan. nä det ser väl domarna till om inte annat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 nä det ser väl domarna till om inte annat Ja, dom har ju avgjort matcher tidigare Men jag tror inte dom behöver hjälpa Brasilien idag för för Chile är helt enkelt ett sämre lag. Men vi har svaret i kväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Jag ska se HOL-MEX här på söndag. Sen hoppas jag som bara den att Brasil tar sig förbi Chile för då ser jag dom nästa vecka mot Colombia/Uruguay. Nog skrivet här nu blir det ut på krogen Nu krögaren får du hålla ögonen öppna Sek Loso med familj landade idag i Brasilien dom ska se en 3-4 matcher så se upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Nu krögaren får du hålla ögonen öppna Sek Loso med familj landade idag i Brasilien dom ska se en 3-4 matcher så se upp Har han sin uncle med sig månntro... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Nu krögaren får du hålla ögonen öppna Sek Loso med familj landade idag i Brasilien dom ska se en 3-4 matcher så se upp Då blir det R & R ringer Måndag kan vi träffas ta en fika & kuvert OK? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Har han sin uncle med sig månntro... Tror att det är han som har tränat upp dom allra bästa spelarna i varje land Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 http://www.eurosport.se/fotboll/fifa-vm/2014/standing.shtml Här har vi slutspelsträdet och det kan bli många godbitar att se fram emot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 http://www.eurosport.se/fotboll/fifa-vm/2014/standing.shtml Här har vi slutspelsträdet och det kan bli många godbitar att se fram emot. Ja ett par Dammsugare vore Gött! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Nu krögaren får du hålla ögonen öppna Sek Loso med familj landade idag i Brasilien dom ska se en 3-4 matcher så se upp flög han fel ,columbia hade väl passat bättre för honom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Bäst på plan i matchen Brasilien-Chile efter 90 minuter tycker jag Howard Webb varit faktiskt ! Ha de gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Straffar! Tråkigt men spännande. Lilla nervositeten att lägga straff för Brasilien på hemmaplan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Brasiliens målvakt har ångest i ögonen, det bådar inte gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 E ju skitkul när det blir straffar, bara hoppas att Brasilien avgör i sista straffen så det blir rättvist. Torskar dom lär väl folket riva stan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Känslan måste vara jävllgt skön när den gått in. Ångesten måste ju vara brutal innan straffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Brasiliens målvakt har ångest i ögonen, det bådar inte gott. Jag gör en pudel, det verkar vara jävlaranamma i blicken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Blev ju en spännande straffläggning precis som det skulle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Tråkigt resultat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Jag vill se Brasilien Tyskland i Semifinal så väldigt bra resultat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Stolpe in eller ut, så nära kan det vara att åka ut i 1/8-delsfinalen eller vinna VM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 28, 2014 Dela Inlagd Juni 28, 2014 Tråkigt resultat.. Japp.Tycker synd om Chile. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu