Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 LP kör dammsugaren just nu.Har just pratat med gubben på telefon. Ja, var ska inte sleven vara om inte i grytan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 LP kör dammsugaren just nu.Har just pratat med gubben på telefon. Skulle inte han till Natal? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Ljug inte din lilla renknullare hahaha OK, du kan citera, men inget du vill säga? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Kan bli en tripp till feskestaden i sommar. Om inget oförutsägbart händer! Bra.Du måste dra några bira med den sköna gubben Hamnoi eller Hp eller Lp eller vad han nu heter.Vi hade trevligt i hop,det blir mer besök i götet då jag har lillbrorsan där oxå. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 OK, du kan citera, men inget du vill säga? Tänk lite ditt fyllo Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Ljug inte din lilla renknullare hahaha Bara Sköjja lite. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Thaibrud? Hahaha du är på g idag Bibben Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Tänk lite ditt fyllo haha... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Tänk lite ditt fyllo HAHA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Hahaha du är på g idag Bibben LIITen du vet manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 HAHA! Fan vad fjantiga ni är nu, säkert fjuniga också... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 LIITen du vet Den är god och effektiv! Mao, it´s the real shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Fan vad fjantiga ni är nu, säkert fjuniga också... Jag är rena skäggapan atm! Semester du vet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Bra.Du måste dra några bira med den sköna gubben Hamnoi eller Hp eller Lp eller vad han nu heter.Vi hade trevligt i hop,det blir mer besök i götet då jag har lillbrorsan där oxå. Självklart ska jag träffa städkärringen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Den är god och effektiv! Mao, it´s the real shit! Indeed, it's da shit, we all know that ' manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Jag är rena skäggapan atm! Semester du vet! atm ass to mouth PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 atm ass to mouth Vilka sajter hänger du på ? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Indeed, it's da shit, we all know that 10464326_413284592147770_4188674340082566853_n.jpg ' Haha... Skön bild på HC, det ser ut som nån slängt dit en säck potatis i soffan! Inte helt nykter där förmodar jag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 atm ass to mouth Hahaha.. jag förstod att det var det första som ploppade upp i ditt huvud tanke på... ja, du vet. Men det betyder även: At the moment. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Haha... Skön bild på HC, det ser ut som nån slängt dit en säck potatis i soffan! Inte helt nykter där förmodar jag! Helt klart påverkad men jag kan intyga att vi alla var ganska påverkade när fotot togs men gott med LIIT är det Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Vilka sajter hänger du på ? apple.com Hahaha... kunde inte låta bli! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Nej, nu får vi sluta och fjanta i tråden! Såklart kom ju Thailand och sexturism upp i TV-studion. Sant, men dock tråkigt att dom ska dra upp Thailand när det handlar om Brasilien. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Nej, nu får vi sluta och fjanta i tråden! Såklart kom ju Thailand och sexturism upp i TV-studion. Sant, men dock tråkigt att dom ska dra upp Thailand när det handlar om Brasilien. Hur kom det upp, kanske det ser B som en sexturistland också, eller? Jag känner INGEEEEEEN som är, eller har varit sexturist där. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 Hahaha.. jag förstod att det var det första som ploppade upp i ditt huvud tanke på... ja, du vet. Men det betyder även: At the moment. Fan.Man lär så länge man lever.Tack för infon. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juni 26, 2014 Dela Inlagd Juni 26, 2014 apple.com Hahaha... kunde inte låta bli! PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu