Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil

Krögarn

Recommended Posts

• Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• B747

55

• Trident

55

• Bibben

42

• conservator

40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tänk om en sån byfåne som dig kunde hålla käften.

Vad detta forum hade kunnat bli bättre..

Du ska lite bra musik och video (kanske ett tips på träning också, vi kan köra den tillsammans när jag kommer ner till dig till hösten). 

http://vimeo.com/96309716

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Här tar han en rejäl tugga av ivanovic 

Den där borde dom slå in pannbenet på.

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Ja, den enda som skulle haft rött var Suarez. Skandal att visa ut Marchisio. Gult hade varit korrekt.

Men hur som har Italien inte varit sig lik de 2 senaste mästerskapen, även Serie A håller lägre kvalitet de senaste åren.

Jag kan väl hålla med till viss del, dock var Italien i final EM 2012. Pirlo, har ju inte varit sig lik heller. Men den utvisningen var ju helt matchavgörande! Så jävla surt bara att kassa skitdomare ska avgöra matcherna. Och hoppas verkligen bävern blir avstängd!!!

Dela på andra sajter

GreenValley

Bita en motståndare gör bara en riktig fjolla, tacka vet jag ett rejält punggrepp a la Vinnie Jones! :crazy:

91PBetjlp2L._SL1500_.jpg

Dela på andra sajter

Säga vad man vill om Uruguay - men dom är iaf inte tandlösa...

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Du menar tänderna! ;)

Dom börjar väl där...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Ja Suarez bör bli avstängd resten av VM och några matcher till i landslaget! Fan jag håller på Liverpool men man blir så förbannad varje gång han gör något sånt här! Det är ju 3:e gången han biter någon nu! Men han kommer nog aldrig sluta med det för när det går emot honom och han blir frusterad så ska den

fan bita någon! Han får väl börja lira med munkorg nu!

Ha de gott!

Dela på andra sajter

ja fy fan säger jag, trots att jag inte höll på italien ...horribel utvisning den skulle suarez haft istället ...men å andra sidan så skapade italien inte så värst så

summan av det hela blev en resa till Rom, kan nog bli tuff den åxå ...

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Grekland vidare! Dom gjorde sin bästa match detta VM:et! Grattis till dom! Så rasistik jag är så hoppas jag innerligen att ett lag från Europa VM!!!

Dela på andra sajter

Grekland vidare med totalt 2 gjorda mål. Inte roligaste fotbollen. Men matchen idag var rätt bra. yvupu9ab.jpgu2etypaz.jpgte2e5yve.jpg

Dela på andra sajter

Några bilder Glada Colombianer egupy3eq.jpg kan ju ha det sämre 6e3aqe8u.jpg Här sågs Brasse matchen igårhörde att det va 20000 där inne och 30000 till utanför Sån folkfest det va ute på gatorna efteråt. y7ebyma8.jpg

Dela på andra sajter

Fan, Grekland har jag aldrig hållit på och kommer förmodlgen inte göra det framöver heller.

Lider med ivorianerna men gör dem så klantiga misstag kanske dem inte var värda att gå vidare.

Svårt att se att grekerna går mycket längre å andra sidan var det väl inte många som trodde

på dem när de vann EM.

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Slutgnagt för Suaréz i VM. Han fick 9 matchers avstängning från landslaget samt 4 månader avstängning från all fotboll... han får inte ens beträda en fotbollsarena under denna tiden... dom är väl rädda att han ska löpa amok på målen! ;)

Aja, hur som helst tråkigt för Uruguay men har man ett sånt beteende får man skylla sig själv.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2014/article19124126.ab

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Fan, vad grinigt. Jag käkar italienskt flera ggr i veckan :thumbsup:

Börja bli gammal nu. :)

Dela på andra sajter

Då skall vi se vid dagens match om jag såg rätt senast när ryssarna spelade att de har lärt sig att falla snyggt vid bolltapp,kan det vara den italienska landslagscoachen tro som lärt dem detta. :crazy:

Dela på andra sajter

Några bilder Glada Colombianer egupy3eq.jpg kan ju ha det sämre 6e3aqe8u.jpg Här sågs Brasse matchen igårhörde att det va 20000 där inne och 30000 till utanför Sån folkfest det va ute på gatorna efteråt. y7ebyma8.jpg

Kan du ta fler bilder på pinglorna. :nyam:

Dela på andra sajter

ugudyje2.jpg

Äntligen fotboll igen.Är det Clirres Ghana vi ska hålla på eller??Tja skål iaf.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...