Sangwal Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Galopp är till för småväxta homodvärgar samt hattbärande socitetskärringar... Jaså, du e en jockey. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Tja var väl ca 50000 drygt åskådare under elitloppshelgen, typ massor mer än vad den totala publiken är på galopp årligen. Så trav och fotboll är nog de två stora folksporterna i Sverige. Kentucky Derby hade 165,000 fast inte på en helg utan på en och samma dag i år! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Jaså, du e en jockey. Rock on! Solly, väger för mycket och är hattlös... Råck på Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Tja var väl ca 50000 drygt åskådare under elitloppshelgen, typ massor mer än vad den totala publiken är på galopp årligen. Så trav och fotboll är nog de två stora folksporterna i Sverige. Royal Ascot 300,000 kan du få ihop några sådana siffror på trav? välj i vilket land du vill! Prix de Amerique drar väl 30,000 åskådare och Prix de arc drar dryga 60,000 i samma stad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Ett jävla tjat om hästar! Är det inte fotboll denna tråden handlar om?! Fattas bara att SLU kommer in och Börja prata om katter också. Aja, ontopic. Hoppas Belgien spöa upp rysslunden ordentligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Royal Ascot 300,000 kan du få ihop några sådana siffror på trav? välj i vilket land du vill! Prix de Amerique drar väl 30,000 åskådare och Prix de arc drar dryga 60,000 i samma stad! Är väl bara och åka till ett ridhus och kolla bara flickor i stallet Ha ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Är väl bara och åka till ett ridhus och kolla bara flickor i stallet Ha ha Det rids inte så många galopplöp i ridhus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Varför inte starta en trav å galopp tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Ett jävla tjat om hästar! Är det inte fotboll denna tråden handlar om?! Fattas bara att SLU kommer in och Börja prata om katter också. Aja, ontopic. Hoppas Belgien spöa upp rysslunden ordentligt! Ja ett j-vla kattrakande är det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Jaaaaa! Bättre sent än aldrig!! Håll i detta nu!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Det bär mig emot att hålla på Portugal mot USA. Men vinner USA så är ju chanserna helt borta för Ghana. Och USA ska hålla sig till ridsport istället! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Tyckte ryssarna spelade underhållande fotboll med rakt spel och bra fart framåt. Belgien gör några fantastiska slutminuter, men annars inte så imponerande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trident Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Fy fan vad skönt och slippa Vuvuzelorna från Syd Afrika Även skönt att Belgien vann. 1-0 var även det resultat jag har i mitt VM tips Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Det bär mig emot att hålla på Portugal mot USA. Men vinner USA så är ju chanserna helt borta för Ghana. Och USA ska hålla sig till ridsport istället! Håller alla tummar för att Ghana skall komma vidare det hade varit synnerligen trevligt, retar mig fortfarande på gårdagens kvittering då jag ett par min innan denna ringde lite Ghanavänner och skulle heja in vinsten trots att det 20 min kvar ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 22, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2014 Grym match igår. Ghana imponerande. Stort att plocka poäng från Tyskland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Det bär mig emot att hålla på Portugal mot USA. Men vinner USA så är ju chanserna helt borta för Ghana. Och USA ska hålla sig till ridsport istället! Ghana har ändå bara en relativ liten chans att gå vidare: När USA förlorar sina 2 återstående matcher samt att Ghana vinner mot Portugal, då slutar Ghana med 4 poäng på andra platsen efter Tyskland med 7 poäng. Det är, vad jag kan se, det enda utfallet av 27 möjliga som ger Ghana möjligheten att gå vidare. Det klart bästa utgångsläge har Tyskland som missar avancemang endast när Portugal vinner sina återstående 2 matcher samt att Tyskland förlorar sin match mot USA. Alla andra 26 möjliga utfall garanterar att Tyskland går vidare. //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Ghana har ändå bara en relativ liten chans att gå vidare: När USA förlorar sina 2 återstående matcher samt att Ghana vinner mot Portugal, då slutar Ghana med 4 poäng på andra platsen efter Tyskland med 7 poäng. Det är, vad jag kan se, det enda utfallet av 27 möjliga som ger Ghana möjligheten att gå vidare. Det klart bästa utgångsläge har Tyskland som missar avancemang endast när Portugal vinner sina återstående 2 matcher samt att Tyskland förlorar sin match mot USA. Alla andra 26 möjliga utfall garanterar att Tyskland går vidare. //Singha711 Tja, Då måste väl Tyskland förlora med en jävla massa mål. Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 (ändrad) Ghana har ändå bara en relativ liten chans att gå vidare: När USA förlorar sina 2 återstående matcher samt att Ghana vinner mot Portugal, då slutar Ghana med 4 poäng på andra platsen efter Tyskland med 7 poäng. Det är, vad jag kan se, det enda utfallet av 27 möjliga som ger Ghana möjligheten att gå vidare. Det klart bästa utgångsläge har Tyskland som missar avancemang endast när Portugal vinner sina återstående 2 matcher samt att Tyskland förlorar sin match mot USA. Alla andra 26 möjliga utfall garanterar att Tyskland går vidare. //Singha711 Även om det skulle finnas 27 alternativ och endast 1 är möjligt så är det där enda ganska troligt, Ändrades Juni 22, 2014 av conservator Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Fan, tänkte precis gå och lägga mig så gör USA 1-1 Får väl kolla en stund till då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 22, 2014 Dela Inlagd Juni 22, 2014 Snart får vi se tårar i mittcirkeln av porslinspajasen Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 (ändrad) Oavgjort mellan Portugalien o USA, Tysklland 4 P Usa 4 P blir det en repris pa Tyskland Osterikematchen da ingen vill vinna? Hemska tanke, hoppas inte men skulle inte bli forvanad. Ändrades Juni 23, 2014 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 0-0 blir ett fint resultat, bra för dem båda! Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 Jag tror och hoppas att det blir Tyskland och Ghana som går vidare från grupp G! Mest positivt är att det har varit många roliga matcher med mycket mål så här långt! Bara hoppas det fortsätter så! Ha de gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 Jag tror och hoppas att det blir Tyskland och Ghana som går vidare från grupp G! Mest positivt är att det har varit många roliga matcher med mycket mål så här långt! Bara hoppas det fortsätter så! Ha de gott! Det hoppas nog manga, men kan det bli det? Raknas inte inbordes moten i VM? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Singha711 Inlagd Juni 23, 2014 Dela Inlagd Juni 23, 2014 Det hoppas nog manga, men kan det bli det? Raknas inte inbordes moten i VM? VM's regler för avancemang från gruppspel kan läsas här: http://www.svt.se/sport/sa-gar-lagen-vidare-fran-gruppen Vid lika poäng är det 1) målskillnad 2) antal gjorda mål 3) inbördes möten 4) målskillnad i inbördes möten 5) antal gjorda mål i inbördes möten 6) Lottning //Singha711 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu