Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil

Krögarn

Recommended Posts

Ja,att bygga laget runt en zlö diva som är zämzzt när det gäller håller inte...

Sämst när det gäller? Han gjorde samtliga mål mot Portugal. Problemet är ju att vi har bara Zlatan. Ingen av de andra håller riktigt hög klass.

Vilka spelare i vårat landslag skulle kunna ta en plats i Brasilien, Argentina eller Frankrikes lag?  Zlatan skulle lätt bli uttagen i samtliga dessa lag.

Dela på andra sajter

• Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• B747

55

• Trident

55

• Bibben

42

• conservator

40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

KaiserBlood

Sämst när det gäller? Han gjorde samtliga mål mot Portugal. Problemet är ju att vi har bara Zlatan. Ingen av de andra håller riktigt hög klass.

Vilka spelare i vårat landslag skulle kunna ta en plats i Brasilien, Argentina eller Frankrikes lag?  Zlatan skulle lätt bli uttagen i samtliga dessa lag.

Thomas Ravelli. Han är ju mästarnas mästare...

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Nej, men jag blir så jävla trött på idi*ter som börjar lipa om nån skoja till det med dom så börja dom lipa och skrika som en jävla primadonna. Men själv ska primadonnan kunna skriva skit  i trådar utan att nån ifrågasätter fröken. Så skenhelig och falsk enligt mig.

Hur skulle det vara om du släppte taget om sargen och gick vidare med ditt liv

i stället för att hålla på och älta gammalt skit om och om igen i all evighet verkar det som

Det var ganska infekterat mellan H och K och att då slänga på mer ved på brasan var inte roligt

men det fattar nog inte en liten fjolla som dig

Nu går jag vidare med mitt liv

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Guest wUThai

i stället för att hålla på och älta gammalt skit om och om igen i all evighet verkar det som

Det var ganska infekterat mellan H och K och att då slänga på mer ved på brasan var inte roligt

Och det kunde väl H sagt till om då? Så hade jag slutat. Men in kommer fröken och hotar att ställa in hela träffen! Hur patetiskt är inte det då? Spela martyr verkar du vara glad för. Jag ligger inte sömnlös och ett liv har jag till skillnad från dig som tillbringa all din tid här och jaga karma. Hur patetiskt är det inte att gå in i tråd och säga hur meningslös fotboll är där det diskuteras om den sport som är älskad av miljarder i världen och många här på MPR älskar? Vad har man för liv då? Eller lever du i en illusion om att det du inte gillar ska ingen annan heller gilla? Hur är det med självinsikten fröken?

Dela på andra sajter

Fler än en borde stängas i denna tråd ...

Med vänlig hälsning.

Hobbymoderatorn.

Jo men.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

post-3563-0-02479300-1403432454_thumb.jp

post-3563-0-02479300-1403432454_thumb.jp

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Gammal! Fler tydligen i denna tråd som gillar att läsa om sådant dem inte gillar  ;)

Onej, va den gammal, va synd :ahh:

Jodå, det är många som läser om om saker dom inte gillar.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

i från det ena till det andra .jävligt bra match igår, tyskland-ghana .undrar vilka clirre höll på?  jag höll på tyskland men charmades helt klart av ghanianerna :14:

Dela på andra sajter

Onej, va den gammal, va synd :ahh:

Jodå, det är många som läser om om saker dom inte gillar.

Jepp. Tydligen. Fast gillar att läsa om det dem inte är intresserade av kanske hade varit bättre uttryckt  :)

Ändrades av edvardpop

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Jepp. Tydligen. Fast gillar att läsa om det dem inte är intresserade av kanske hade varit bättre uttryckt  :)

Nej, det beror på vad man menar... :nono:

Dela på andra sajter

Fotbolls VM ar ett av de evenemang jag aldrig skulle vilja missa, har haft formanen att fa uppleva det live och jag lovar, det ar inte mycket i livet som kommer i narheten av den happeningen,  Nu spelar man pa tider som egentligen ar helt at helsike, men det hjalps inte, dessa veckor far man val se ut som en rodogd salamander!

Alla har ratt till en asikt, sa aven jag och gillar man inte fotboll sa har man sakert annat att gora och vi kan fortsatta att umgas om 4 veckor, men nu ar det VM som galler!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

conservator

Du är således den som väljer när det skall slängas ved på brasan och när det skall låtas bli men det är såklart annorlunda när du gör det själv, det finns två king of sports och det är galopp och fotboll!

Dela på andra sajter

Galopp, hästsportens bandy!

Bandy är en kärringsport!

Galoppen skulle inte överleva utan suporten den får från travsporten i Sverige!

Jo men detta är skickat från värdens bästa smartphone.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Sam sip sam

galopp är väl för fjollor har jag hört

Dela på andra sajter

Och det kunde väl H sagt till om då? Så hade jag slutat. Men in kommer fröken och hotar att ställa in hela träffen! Hur patetiskt är inte det då? Spela martyr verkar du vara glad för. Jag ligger inte sömnlös och ett liv har jag till skillnad från dig som tillbringa all din tid här och jaga karma. Hur patetiskt är det inte att gå in i tråd och säga hur meningslös fotboll är där det diskuteras om den sport som är älskad av miljarder i världen och många här på MPR älskar? Vad har man för liv då? Eller lever du i en illusion om att det du inte gillar ska ingen annan heller gilla? Hur är det med självinsikten fröken?

Nu måste ju alla ha rätt att läsa. :)

Read on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

conservator

Galopp är världens största hästsport och precis som fotboll spelas i fler länder än i Sverige så galopperas det även i andra länder!

Är galopp hästsportens bandy så vilken gren inom hästsporten  är då formel 1?

Dela på andra sajter

conservator

galopp är väl för fjollor har jag hört

Ja det riktigt fjolligt att sitta på en hästrygg i 70km/h! Men som sagt denna tråden heter ju VM i Brazil så jag fastnar inte i hästprat (kan ta lång tid)

Så heja Ghana med flera!

Dela på andra sajter

Galopp är världens största hästsport och precis som fotboll spelas i fler länder än i Sverige så galopperas det även i andra länder!

Är galopp hästsportens bandy så vilken gren inom hästsporten  är då formel 1?

Världens ja kanske, men i Sverige existerar den bara pga konstgjord andning från travsporten, hatar skiten pga att de bryter in den i travsändingar på TV.

Dela på andra sajter

Världens ja kanske, men i Sverige existerar den bara pga konstgjord andning från travsporten, hatar skiten pga att de bryter in den i travsändingar på TV.

Och trav är sååååååå roligt att följa. Zzzzzzzzzzz.... :)

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

conservator

Där har du nog inte riktigt koll på organisationen och hur fördelningarna går till, men att jämföra trav med galopp är som att jämföra gokart och  formel 1 :-) och fotbolls VM spelas ju inte mellan de allsvenska lagen i Sverige!

Dela på andra sajter

Och trav är sååååååå roligt att följa. Zzzzzzzzzzz. :)

Rock on!

Tja var väl ca 50000 drygt åskådare under elitloppshelgen, typ massor mer än vad den totala publiken är på galopp årligen.

Så trav och fotboll är nog de två stora folksporterna i Sverige.

Dela på andra sajter

Galopp är till för småväxta homodvärgar samt hattbärande socitetskärringar...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Dela på andra sajter

Tja var väl ca 50000 drygt åskådare under elitloppshelgen, typ massor mer än vad den totala publiken är på galopp årligen.

Så trav och fotboll är nog de två stora folksporterna i Sverige.

Dock allt ett sömnpiller för många..

Har nära till Åby, men sätter inte min fot där.

Det är därför det är så bra med att vi alla är olika..

Alla ska få följa det man Vill, utan en massa fjantar som lägger sig i sånt som inte engagerar dom.

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...