Krögarn Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Fan va gött att det äntligen drar igång. Hoppas att Brasilien tar hem det men Argentina e giftiga också. Tror Colombia kan bli en liten outsider trots Falcaos frånvaro. Jag drar dit på Måndag så hoppas att jag kan rapportera lite i denna tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Inte bara från arenorna får man hoppas :-p Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Jag tror på Ghana... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Spain tar spelet i finalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Tyskland vinner, Klose blir skyttekung Belgien blir 3.a Så tippade jag på jobbet i alla fall... / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Ja, vad ska man säga...De verkar ju ha det trevligt ihop dessa, som springer och jagar en läderpung, (ingen som funderat på att ge dem en varsin..?) och fjantar framför kamerorna... Det ska väl finnas en en intresseorganisation för alla sorter... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 England misslyckas som vanligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erkki Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Tja, Belgien får bli min favorit, final mot Argentina. Puss Erkki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Jag håller på hennes lag helt klart. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Jag håller på hennes lag helt klart. Screenshot_2014-06-12-14-26-16.png //Broskan Är det skruvdobb? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Bara världsmästarna (enl dom själva) England åker ut fortast möjligt så e jag nöjd! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Fan va gött att det äntligen drar igång. Hoppas att Brasilien tar hem det men Argentina e giftiga också. Tror Colombia kan bli en liten outsider trots Falcaos frånvaro. Jag drar dit på Måndag så hoppas att jag kan rapportera lite i denna tråden. är inte ett dugg intresserad av spark med liten boll men ser verkligen fram emot dina rapporter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Bojkotta brasilien ,hoppas Tyskland vinner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Åh fan startar WM i filmning Må de bästa skådisarna vinna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Sportcup på gång? Jaja, snart startar Partille Cup, då djävlar!!! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Thailand verkar ha en bra trupp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Dagens VM-läppstift(eller om hon e född sån) Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chryzaliz Inlagd Juni 12, 2014 Dela Inlagd Juni 12, 2014 Åh fan startar WM i filmning Må de bästa skådisarna vinna Det blev Brasiliens Fred som tog första delpriset. Inte nog med att domaren blåste straff, han varnade även kroaten så att alla skulle förstå att det var riktigt fult gjort. https://www.facebook...erPattayaUnited http://int.soccerway...-season/r30292/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Bojkotta brasilien ,hoppas Tyskland vinner Ja har man jobbat i Brasilien och varit stationerad precis utanför en Favela så vet man vad det handlar om. Sänd detta förbannade pack upp till amazonas djungler så blir det mindre mord och stöld i och utanför Rio Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Feg javla domare, skitstraff ar inte tillrackligt, den dar javla skadisen skulle haft gult kort for filmning! For ovrigt va nog Brasilien liiite battre, men Kroaterna fortjanar all respekt, hoppas dom orkar komma igen, men det kan bli jobbigt nar man torskar pa detta satt! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Feg javla domare, skitstraff ar inte tillrackligt, den dar javla skadisen skulle haft gult kort for filmning! For ovrigt va nog Brasilien liiite battre, men Kroaterna fortjanar all respekt, hoppas dom orkar komma igen, men det kan bli jobbigt nar man torskar pa detta satt! Jävla skandal att domaren vek ner sig så! Hoppas Brassarna inte gå vidare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krille Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Jävla skandal att domaren vek ner sig så! Hoppas Brassarna inte gå vidare! Håller helt med. Intresset för VM minskar avsevärt när domarna så tydligt viker ner och att skådespeleri går före fotboll. /Krille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Som man väntat på detta VM och så får man en så´n här fadd smak i munnen direkt efter inledningsmatchen. Japanska domare!? Avgå Blatter och hela FIFA! Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Juni 13, 2014 Dela Inlagd Juni 13, 2014 Kan bara hålla med, straffen var inte 100% korrekt, men va f-n hur lätt är det att få till allt 100% i dålig vinkel för domarn etc, tycker annars den japanska domarn skötte sig bra och Brasilien hade vunnit i vilket fall som helst, finalen blir Brasilien mot Argentina, andra favoriter för mig är Holland, Belgien, Colombia, England... In med lite bilder så fort du kan Krögarn bob Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu