Jump to content
IGNORERAD

VM i Brazil

Krögarn

Recommended Posts

Fan va gött att det äntligen drar igång. Hoppas att Brasilien tar hem det men Argentina e giftiga också. Tror Colombia kan bli en liten outsider trots Falcaos frånvaro. Jag drar dit på Måndag så hoppas att jag kan rapportera lite i denna tråden.

Dela på andra sajter

• Svar 799
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• B747

55

• Trident

55

• Bibben

42

• conservator

40

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Inte bara från arenorna får man hoppas :-p

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Tyskland vinner, Klose blir skyttekung

Belgien blir 3.a

Så tippade jag på jobbet i alla fall...

/ Joe

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Dela på andra sajter

Ja, vad ska man säga...De verkar ju ha det trevligt ihop dessa, som springer och jagar en läderpung, (ingen som funderat på att ge dem en varsin..?) och fjantar framför kamerorna...

Det ska väl finnas en en intresseorganisation för alla sorter...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Bara världsmästarna (enl dom själva) England åker ut fortast möjligt så e jag nöjd!

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Fan va gött att det äntligen drar igång. Hoppas att Brasilien tar hem det men Argentina e giftiga också. Tror Colombia kan bli en liten outsider trots Falcaos frånvaro. Jag drar dit på Måndag så hoppas att jag kan rapportera lite i denna tråden.

är inte ett dugg intresserad av spark med liten boll men ser verkligen fram emot dina rapporter! :thumbsup:

Dela på andra sajter

Kenneth4618

Åh fan startar WM i filmning

Må de bästa skådisarna vinna :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Sportcup på gång?

Jaja, snart startar Partille Cup, då djävlar!!!

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Dagens VM-läppstift(eller om hon e född sån)

post-3290-0-54970500-1402608326_thumb.jp

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Bojkotta brasilien ,hoppas Tyskland vinner

Ja har man jobbat i Brasilien och varit stationerad precis utanför en Favela så vet man vad det handlar om.

Sänd detta förbannade pack upp till amazonas djungler så blir det mindre mord och stöld i och utanför Rio

Dela på andra sajter

Feg javla domare, skitstraff ar inte tillrackligt, den dar javla skadisen skulle haft gult kort for filmning!

For ovrigt va nog Brasilien liiite battre, men Kroaterna fortjanar all respekt, hoppas dom orkar komma igen, men det kan bli jobbigt nar man torskar pa detta satt!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Feg javla domare, skitstraff ar inte tillrackligt, den dar javla skadisen skulle haft gult kort for filmning!

For ovrigt va nog Brasilien liiite battre, men Kroaterna fortjanar all respekt, hoppas dom orkar komma igen, men det kan bli jobbigt nar man torskar pa detta satt!

Jävla skandal att domaren vek ner sig så! Hoppas Brassarna inte gå vidare!

Dela på andra sajter

Jävla skandal att domaren vek ner sig så! Hoppas Brassarna inte gå vidare!

Håller helt med. Intresset för VM minskar avsevärt när domarna så tydligt viker ner och att skådespeleri går före fotboll.

/Krille

Dela på andra sajter

Som man väntat på detta VM och så får man en så´n här fadd smak i munnen direkt efter inledningsmatchen.

Japanska domare!?

Avgå Blatter och hela FIFA!

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Kan bara hålla med, straffen var inte 100% korrekt, men va f-n hur lätt är det att få till allt 100% i dålig vinkel för domarn etc, tycker annars den japanska domarn skötte sig bra och Brasilien hade vunnit i vilket fall som helst, finalen blir Brasilien mot Argentina, andra favoriter för mig är Holland, Belgien, Colombia, England...

In med lite bilder så fort du kan Krögarn  :thumbsup:

bob

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...