Jump to content
IGNORERAD

Snus?

jan53

Recommended Posts

kitungmakmak

Jag köper från Baysnus.com (svenskt snus) skickas tullfritt från sverige men frakt runt en 200hundring. Skickas i vadderade kuvert 5 dosor i varje.

Har funkat varje gång i 3 år nu. Beställer 2-3 stockar varje gång och leverans hem till dörren.

//Peter

Säker på att det inte är http://www.buysnus.com/ :)

Jag tog ju med mig lite knox och nåt annat (granit tror jag det var) pga att dom har plastdosor. Snusar ju helst grov, men har ni märkt nån skillnad mellan

pappdosor och plast när det gäller att lagra själv lite längre.

Sen kan jag väl sticka in med en fråga om hur petiga dom är  (tullen i kambodja) om man skall iväg till kambodja en sväng. Då kanske med 2 stockar kvar. Tar med mig 3 ner, så får det bära eller brista i thailändska tullen.

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Dela på andra sajter

• Svar 56
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Tallviking

9

• andrejsdenruskige

8

• kitungmakmak

4

• mussemannen

3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jao på Flaggan har tagit emot ett paket snus, som har skickats med post från Rayong och nu undrar hon om detta är något vi (jag och min fru) känner till.

Vi har dock inte en susning och jag chansar på att någon här på MPR vet vad det handlar om. I så fall låt mej veta.

Inte en snusning!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Dela på andra sajter

Jag köper från Baysnus.com (svenskt snus) skickas tullfritt från sverige men frakt runt en 200hundring. Skickas i vadderade kuvert 5 dosor i varje.

Har funkat varje gång i 3 år nu. Beställer 2-3 stockar varje gång och leverans hem till dörren.

//Peter

Jag kör samma, funkat klockrent sedan 2008.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Peter Hultgren

Säker på att det inte är http://www.buysnus.com/ :)

Jag tog ju med mig lite knox och nåt annat (granit tror jag det var) pga att dom har plastdosor. Snusar ju helst grov, men har ni märkt nån skillnad mellan

pappdosor och plast när det gäller att lagra själv lite längre.

Sen kan jag väl sticka in med en fråga om hur petiga dom är  (tullen i kambodja) om man skall iväg till kambodja en sväng. Då kanske med 2 stockar kvar. Tar med mig 3 ner, så får det bära eller brista i thailändska tullen.

Sorry stavningen haha. Använder general lös och tycker att det funkar bra att lagra i kylen. Blir det mer än en månad så lägger jag dem i frysen.

Dela på andra sajter

kitungmakmak

Sorry stavningen haha. Använder general lös och tycker att det funkar bra att lagra i kylen. Blir det mer än en månad så lägger jag dem i frysen.

OK, har inte vågat frysa pga att jag (kanske) flyttar på mig ibland. Får för mig att den nog skulle torka snabbare om jag fryser/tinar än om jag bara har dom i Kylen.

Men med plastdosor så fungerade det bra. Lite sugen på en riktig pris grov ibland. Men jag tyckte att snussuget öht gick ner i Thailand. Hade med mig 1(av 4) stockar tillbaka efter 3 månader.

Det kan väl bero på att det var knox/granit åxå förstås. Det är inte samma sak helt enkelt, stocken med grov gick ju åt i normal takt. Sen hade jag bara plastdosor kvar.

Men, fungerar det att beställa så kanske jag skulle testa det istället. Då kan jag ha grov hela tiden. :14:

ทีรัก

Dela på andra sajter

Jag mår som bäst utan nikotin. Om du får en kick av det har du ett problem och ett behov

Nu är du väl ändå ute å cyklar.

Bara för att man får en "kick" av något behöver man väl varken ha ett problem eller behov.

Jag får en redig kick av en flaska Sangsom, men vad jag vet har jag varken problem eller något behov av Alkohol.

Dela på andra sajter

Glenn Phuket

Nu är du väl ändå ute å cyklar.

Bara för att man får en "kick" av något behöver man väl varken ha ett problem eller behov.

Jag får en redig kick av en flaska Sangsom, men vad jag vet har jag varken problem eller något behov av Alkohol.

Förnekelse är första tecknet på alkoholism.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...