Robbanthai Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Detta passar ju mig precis i tiden då resan till Thailand sker om extakt 2 veckor. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 ATLANTA--(BUSINESS WIRE)--Hooters of America, LLC, today announced a development agreement with an international franchisee to open three Hooters locations in Thailand over the next three years. Destination Resorts Co., Ltd. will introduce the iconic brand and dining destination to the country, with the first Hooters location scheduled to open in Phuket in June of this year. Located in Patong, Phuket, the entertainment and dining district of the province, the Hooters of Phuket will offer the brand’s world-famous chicken wings and beautiful Hooters Girls. The Thailand presence is the latest in international expansions announced for Hooters. In the last three months Hooters has celebrated grand openings in Alajuela, Costa Rica; Pretoria, South Africa; Osaka, Japan; San Salvador, El Salvador; Shanghai, China as well as Sao Paulo and Rio de Janeiro, Brazil. Overall growth plans include development of more than 150 new Hooters locations worldwide over the next five years. - See more at: http://news.hooters.com/press-release/market/hooters-spreads-its-wings-development-agreement-Thailand-new-international-loca#sthash.gQFnIs2Y.dpuf http://news.hooters.com/press-release/market/hooters-spreads-its-wings-development-agreement-Thailand-new-international-loca Undras varför det inte finns några hooters i Sverige? Kan det bero på kärringamaffian månne? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Gudrun Schyman kanske kan få jobb som rekryteringsansvarig. Jag såg Gudun Schyman naken i en tidning för några år sen så hon är ju värre än vad hootersbrudarna är. Minns att hon hade en ovanligt hårig buske. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Nu är nog l64 i luften Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Detta passar ju mig precis i tiden då resan till Thailand sker om extakt 2 veckor. //Robbanthai Du missar ju oxå alla öppningserbjudanden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Jag såg Gudun Schyman naken i en tidning för några år sen så hon är ju värre än vad hootersbrudarna är. Minns att hon hade en ovanligt hårig buske. BTT Nu var det nära att lunchen kom på återbesök! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Du missar ju oxå alla öppningserbjudanden Jo jag vet. Får ta igen det om / när vi kommer dit. //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Jag såg Gudun Schyman naken i en tidning för några år sen så hon är ju värre än vad hootersbrudarna är. Minns att hon hade en ovanligt hårig buske. BTT Som du ser ut i trynet då ungefär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Som du ser ut i trynet då ungefär Ungefär fast hennes buske var grå) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Ungefär fast hennes buske var grå ) BTT Det är väl ditt hår oxå numera,om du inte färgar det,fåfäng? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Det är väl ditt hår oxå numera,om du inte färgar det,fåfäng? Inte mellan benen bara på skallen:) BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 (ändrad) Inte mellan benen bara på skallen:) BTT Har du hår mella bena,på mig sitter det på bena och i arshlet.Runt stocken ska det va raceway Ändrades Maj 30, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Har du hår mella bena,på mig sitter det på bena och i arshlet.Runt stocken ska det va raceway Nja lite bäbisstämpel över det va? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Maj 30, 2014 Dela Inlagd Maj 30, 2014 Inte då.porrpung is the way to go And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefanl Inlagd Juni 1, 2014 Dela Inlagd Juni 1, 2014 Va en tråkig tillställning en trevlig hooters tjej från australien bara,,resten snorkiga , 2 dokusåpa kändisar där som thaitjejer älskar.Ska ge det en chans till annars blir det hard rock cafe som är granne o har ett fantastiskt live band.nu en dusch sen ut i regnet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Här har vi ett annat Hooter freak. Vilka galningar!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Tja jag ær lite anti mot dessa mulit stora kjedor pubar etc och deras main stream koncept , back to local ær min grej. I Philadelphia hade dom ett strip sjapp utanfør gaten som servera super goda burgare med en bra show av brudarna dær til. Men som sagt var smaken ær som .... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Här har vi ett annat Hooter freak. Vilka galningar!! Den där tysken hade rest jorden runt och brsäkt 105 Hooters sjapp, jag visste fan inte det fanns så många en gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Har alltid varit av uppfattning att man på Hooters blir serverad av kvinnliga servitriser med stora rattar, definitionen på stora kanske är annorlunda i Asien. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu