Kenneth4618 Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Nu kan man se jorden från ovan live i hd kvalitet http://www.space.com/25797-nasa-hd-earth-from-space-video-webcasts.html “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 10, 2014 Dela Inlagd Maj 10, 2014 Sånt kan jag sitta å glo på hur länge som helst. Sicken nörd man é. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Maj 11, 2014 Trådstartare Dela Inlagd Maj 11, 2014 Här kan man även se var den är http://eol.jsc.nasa.gov/HDEV/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Här kan man även se var den är http://eol.jsc.nasa.gov/HDEV/ Fan, de passerar ju aldrig Götlaborg... Tänkte gå ut på balkongen och vinka samtidigt som man ser sig själv live... Men de kanske inte zoomar in på Majorna... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Fan, de passerar ju aldrig Götlaborg... Tänkte gå ut på balkongen och vinka samtidigt som man ser sig själv live... Men de kanske inte zoomar in på Majorna... Fiskmåsarna flyger ju på rygg över Göteborg för att slippa se skiten ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Fiskmåsarna flyger ju på rygg över Göteborg för att slippa se skiten ! Fiskmåsarnas äkta hemmavisst är över salta vatten och inte över en nerskitat inomskärspool med sötvatten som Östersjön, så här tittar de allt ner på oss från det rätta läget. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Fiskmåsarnas äkta hemmavisst är över salta vatten och inte över en nerskitat inomskärspool med sötvatten som Östersjön, så här tittar de allt ner på oss från det rätta läget. Jag har bott mer än 20 år i Bohuslän så jag har fått nog av skrikande och skitande måsar Saknar dom inte här på vår sida av landet Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Jag har bott mer än 20 år i Bohuslän så jag har fått nog av skrikande och skitande måsar Saknar dom inte här på vår sida av landet Ja då är du ingen Bohuslänning.. Dessa underbara måsar som signalerar att sommaren är här.. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Fiskmåsarna flyger ju på rygg över Göteborg för att slippa se skiten ! Ha ha dagens bästa säger som Clirre blev ett gapflabb Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Ja då är du ingen Bohuslänning.. Dessa underbara måsar som signalerar att sommaren är här.. Nä. Äkta bohusläning blir man först när man är tredje generationens fiskare och kan ta in en hel sill i munnen och spotta ut en klump med ben från mungipan ! Är du "äkta" ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Maj 11, 2014 Dela Inlagd Maj 11, 2014 Och Göteborg är ju inte ens bohuslän utan en del av västergötland mestadels älvsborgs län och har mer gemensamt med Borås än med ställen som Lysekil etc Själv bodde i jag i Bohusläns centralort Uddevalla och jobbade i mestadels delen av Bohuslän som sträcker sig från Munkedal till norska gränsen som lastbilschaufför Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Maj 12, 2014 Dela Inlagd Maj 12, 2014 Nä. Äkta bohusläning blir man först när man är tredje generationens fiskare och kan ta in en hel sill i munnen och spotta ut en klump med ben från mungipan ! Är du "äkta" ? Va grinigt det blev här då... Nä, jag är inte Bohuslänning, jag är Göteborgare och har aldrig påstått ngt annat.. Jag refererade till vad du skrev, att du hade bott i Bohuslän... Som den kuststaden Göteborg är, så ser jag inte likheterna med Borås direkt som ligger 10 mil från kusten. Det är ju som att jämföra Stockholm med Eskilstuna ungefär.. Får väl rätta dig lite också eftersom det egentligen inte finns ngt som heter Älvsborgs län längre. Göteborg tillhör landskapet Västergötland och är en del av Västra Götalands län sedan 1998. Innan dess, så tillhörde vi Göteborgs och Bohus län men 1998 slogs detta ihop med Älvsborgs län och större delen av Skaraborgs län för att alltså bilda Västra Götalands län. Ingen del av Göteborg har någonsin tillhört Älvsborgs län. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Maj 20, 2014 Dela Inlagd Maj 20, 2014 Jag har bott mer än 20 år i Bohuslän så jag har fått nog av skrikande och skitande måsar Saknar dom inte här på vår sida av landet Är det inte stockholmare som kallas fiskmåsar skräniga å skitar ner nej de va ju säckpipor - gnälliga å uppblåsta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.