Benzmansåklart Inlagd April 21, 2014 Dela Inlagd April 21, 2014 Att vara med på en sommarskola för att lära sig Engelska, blev med bjuden av en vän att komma dit i Torsdags. Det var mycket intersant att se vad och hur dom undervisar Engelska. Forsätter dom på detta sätt så är det bra för utbildningen... Så klart så blev det dett gäng bilder med ;-) Lunch . Alla vackra människor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd April 22, 2014 Dela Inlagd April 22, 2014 Härligt att se Benzman, Thailand behöver verkligen bra engelska undervisning. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benzmansåklart Inlagd April 22, 2014 Trådstartare Dela Inlagd April 22, 2014 Var där i Fredags också då var temat känslor. Lunch fick jag även denna dag Mima känslan som står på lappen ... Som tack för att jag ställde upp blev jag bjuden på PizzaHut och Svensens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd April 22, 2014 Dela Inlagd April 22, 2014 Varför blev du inbjuden? Det är ju jättebra att dom lär sig bättre engelska, det va nånting jag reagerade på vid mina besök i Udon Thani, som är en univeritetsstad att dom va urdåliga på engelska Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.